Ik vind Dante erg leuk. Had die zelfs ook in gedachte voor onze zoon maar die naam past niet zo in het rijtje van ons gezin. Anders had ik die misschien wel gekozen.
Ik vind ze niet zo apart hoor. Juda zou ik zelf niet snel doen, roept toch andere associaties bij mij op. Rest is leuk!
Voor een jongen kies ik uit jouw lijstje Rodin, voor een meisje Juna. De rest toch te standaard naast Tobian of zo. Of gewoon niet zo mooi. Vind de namen dus niet raar hoor. Vond hij Tobian niet ook raar dan? Andere ideetjes... Voor een jongen Arwin Benne Bernd Bjarne Borre Bowen Camiel Caspar Ebbe Emiel Esben, Espen Ewoud Fedor Feije Fenn Ferron Finne Flinn, Flint Igor Isaiah Jefta / Jeftha Jerre Jibbe, Jidde Jille Jippe Joaz Joes Jonne Jozua Jurjen Justus Karsten Kjell Leander Levin Linus Loet, Laut Loïc Lorenz Marnix Mas Mathijn Mathis Mauk Mauro Mikai Moritz Nando Nero Nikai Noam Odin Quintijn Quirijn Ralf Remi, Rami Reno Revi Rienk Ries Riv Robbe Rocco Romijn Ronin Rowin, Rowen Rubin Sebbe, Seppe Sen Seph / Zef Sill Silven Sol Stach Vico Yorick Voor een meisje Aline Amarins Amée Anaïs Annelou Aria Arwen Bodijn Bodil Camille, Camilla, Camila Caro Cleo Dahlia Danné / Danée Davine Ebba Eflin / Evlin Eleni Eliane, Eliana Elianne Eliora Ellis Eloise Elva, Elvi Emelie Emme Enora Estée Evin Fauve Feija Felize Fiore Giselle Hannelore Inci Indigo Indra Isha Isolde Iva Jitte Jolé Joline Jonna Jorinde Joya Juliët Julin Juline, Julina Julot Junia Laurie Laurine Leia, Leila Lenka Lenne, Lenna Levina Lilia Lilou Lima Liora, Liore Livvy Loïse Lonne Lore, Lora Loren Lorijn Lotta Lova Lua / Loua Lumen Madée Maeve Maia Maira Maite / Maithe Malin Manouk Maren, Marin Marle, Mirle Marlou Marre, Marrit Maura Mea Melin Mena Meva Milla, Mille Myrna Nieke Ninte / Ninthe Niya Noralie Nore Novi Philou / Filou Quirine Raisa Reina Rhodé Riva, Reva Robijn, Romijn Romee Rosalin Rox Rune, Runa Sare, Sari Sela Sera, Serra Vere Veronique / Veroniek Vida Vienne Vive / Vieve Vivienne Yentl Yindi Ylva Zenzi Zora
Helemaal geen gekke namen. Bij de meisjesnamen vind ik Juna een beetje 'hard'. Persoonlijk zou ik dan voor june kiezen. Klinkt iets liever.
Boaz stond hier ook op t lijstje... helaas afgevallen, maar nu een nog leukere aa aparte naam. Nu vriendje lief nog helemaal overhalen.