Eczeem weg maar jeuk blijft?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lara1978, 8 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

14 nov 2007
    614
    0
    0
    Ongeveer 3 weken geleden had mijn meisje last van licht eczeem in haar nek. Ik ben langs de HA gegaan en kreeg het advies om het vet te houden. Ik smeer sindsdien met Cardiflor en alle rode plekken zijn weg en het ziet er redelijk rustig uit.
    Wel zie ik nog dat er op de huid wat bobbeltjes zitten. Het jeukt al stukken minder dan in het begin maar toch zie ik haar steeds nog krabben. Dit doet ze overigens alleen als ze erg moe is (viel me vandaag op).

Is dit normaal of zal ik even langs de HA gaan?

2. san68

san68 Actief lid

27 feb 2007
    213
    0
    16
    Mijn ervaring is dat als er nog bobbeltjes zitten het nog flink kan jeuken. Als het huidje weer bijna gaaf is is het eczeem pas weg.
    Mijn zoontje krabt ook altijd meer als hij moe is. Jeuk is erg vervelend, je zou toch even naar de HA kunnen gaan voor advies. Succes!

3. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ik zou als ik jou was ook naar de HA gaan.
    Ons dochtertje heeft het op haar oor en krabt soms zo erg dat het gaat ontstekken.
    Laatst zijn we door gestuurd naar de dermatoloog en nu gaat het stukken beter.
    Jeukt nog wel maar moeten vrijdag weer en dan waarschijnlijk andere samenstelling van het zalfje.

Deel Deze Pagina