Nu ik verlof heb en nog een paar weken tot dat de baby zich aandient heb ik wel zin om even lekker weg te zwijmelen bij zwangerschap of baby programma's maar kan eigenlijk niet mijn oude favorieten vinden Wie heeft er tips??
One born every minute- TLC Teen Mom en 16& pregnant- MTV Al vind ik laatstgenoemde eigenlijk meer om de struggles van de moeders gaan dan om de kinderen zelf, maar alsnog interessant. Er is nog zo'n programma zoals die laatste 2, maar kan even niet op de naam komen. En weet niet of t nu op de buis is, maar '4 handen op 1 buik' of 'Ik wil een kind' is misschien ook nog wel wat voor je. Misschien (online) terug te kijken?
Of dat programma op TLC ook met Bobbi Eden, bevallen met Bobbi geloof ik. Ik vond dat wel een soort goede voorbereiding haha
Bevallen met heb ik gekeken. Staat op discovery+ en kost nu €1 voor 3 maanden. Wel even herinnering in je agenda om het weer op te zeggen.
Bedankt al voor de tips Vroeger was er ook iets met'baby nog wat', amerikaans programma op tlc, zegt iemand dat iets?
Ik lees mee. Tijdens mijn vorige verlof (wat nog deels in 2020 was aaahaha) ging ik los op selling sunset. Maar dat heeft niks met babies te maken. Wel met over the top amerikaans reality soap drama taferelen. Offffff: YUMMY MUMMIES!
O.. en niet perse met baby's, maar wel met jonge kinderen en in mijn ogen altijd leuk: The secret life of 4/5/6 year olds. En als je zin hebt om filmpjes via internet terug te kijken over kinderen: 'Alles kids' en 'Praatjesmakers'.