Zoals de titel al zegt wie heeft er ervaring mee? Ik heb de vorige x hellp syndroom gehad. En ook al was het pas vanaf 38 weken zo beroerd wil ik me echt niet meer voelen. Ben uiteindelijk bevallen met 40,2. Nu stond ik er eerst heel nuchter in maar nu ik steeds meer na het einde kom merk ik bij elk kwaaltje dat ik meteen denk oh nee hè het zal toch niet. Zit bv net met blote voeten op de bank blijft ineens gigantisch lang het reliëf in mijn voeten afgedrukt staan. Zo begon het toen ook met 35 weken. Het vocht vast houden. Nu weet ik dat de kans klein is voor een herhaling maar toch ben ik er bang voor. Wie heeft er ervaring mee? Werd er toen ook sneller ingegrepen? Had je het zelf ook sneller door? Gelukkig moet ik morgen na de verloskundige. Misschien toch maar overleggen om wat vaker te gaan al is het alleen voor mijn gemoedsrust om de bloeddruk te checken
Ik heb bij mijn dochter ook een HELLP gekregen en ben met 38 weken met spoed ingeleid. Bij onze 2de werden we goed in de gaten gehouden door de gy. En bij elk verkeerd voelend zuchtje had ik langs mogen komen. Ben maar 1x langs gekomen maar alles was goed. Geen herhaling. Maar als je twijfel altijd bellen! Beter een x te vaak dan te weinig. Je weet uit ervaring wat voor drama een hellp is
Ja idd afschuwelijk. Maar gelukkig gister weer even gerustgesteld. Nu ook steeds vaker na de vk. Ook wel fijn voor de gemoedstoestand hihi