Waaauw wat een mooie poes!! Maincoon? Onze poes doet nooit echt raar jammer genoeg. Ze ligt wel vaak op mijn sloffen als ik op de bank zit, lekker zacht denk ik. Vroeger lag ze ook heel vaak op ons bed, maar sinds ik er achter ben dat ik vreselijk allergisch voor poezen ben, mag ze niet meer op de slaapkamer..
Kirbzilla! Netjes tussen de huisjes in! En kwaad dat ze wordt als je haar er wegstuurt/wegpakt. Sorry voor de scheve nekken. Nee, ze kijkt niet, ze is diep diep in slaap!! Logt toch niet lekker?!
Hier liggen beide konijnen het liefst onder het tv meubel. Zou denken dat ze dat niet prettig vinden met het lawaai maar ze slapen er zelfs..
Dat is geen konijn ! Dat is een tijger met een konijnenhoofd Wat een mooie tekening, wat een schatje.
Ha! Ik roep dus ook altijd dat ze op een tijger lijkt maar mijn man vind het onzin. Iedereen vind ons andere konijn een plaatje maar ik vind juist haar vacht en tekening zo mooi. Fijn dat ik niet alleen ben
Deze foto is wel al 4 jaar oud, maar tijdens het huis met kerstspul versieren vond meneer dit wel een fijn plekkie
Ons zwarte hondje is een koukleum we hadden een kerstpakket wijnkist tijdelijk op de grond gezet bij de verwarming en ze ging er continu liggen dus hebben we er maar haar mandje van gemaakt... Ook ligt ze altijd voor de oven als die aan is
Ja dit is de andere Helaas ben ik allergisch voor veel katten en honden maar onze konijntjes zijn ook wel erg gezellig ze lopen los in huis en zijn zindelijk dus echt een groot verschil met een huiskat is er ook niet.
De hond ligt overal waar ik ga. En de kat heeft de voorkeur voor waar de baby is. Ik heb de kat opgegeven, die gaat gewoon naast haar liggen en worden beide boos als je de kat weghaalt.
Hier ook de meest geke plekken maar het liefst doen ze aan stapelen. Op mij, mn man, mn zoontje of op elkaar
Geniaal ik heb heel hard gelachen! wij hebben 2 katten en 1 van de twee ligt heel graag boven op mij, borst-schouder, op de laptop, ergens in de buurt van mijn zwangere buik, doosjes