Mail Ziggo

Discussie in 'De lounge' gestart door Imensa, 5 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imensa

Imensa Niet meer actief

Wie heeft er nog meer een mail gehad van Ziggo met daarin wijzigingen in telefonie abonnement?

Nu bellen Ziggo klanten onderling gratis. Maar ze willen dit straks gaan opheffen

Je gaat namelijk vanaf 1 april 2014 € 0,09 starttarief en € 0,09 gesprekskosten per minuut betalen.

Nu hoop ik eigenlijk dat dit een misselijke 1 april grap is... Al staan er op internet al berichten van mensen die contact hebben gehad met Ziggo en Ziggo dit wel bevestigt en dat idd de tarieven per 1 april gaan veranderen.

Mocht het wel zo zijn gaan we maar eens kijken naar een andere provider. Vind dit toch wel belachelijk

2. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.569
    456
    83
    Nog niet gehad. Wel balen zeg.

3. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Nog niet gezien maar dat zou ik toch wel belachelijk vinden ja. Er zijn genoeg providers die dit gratis hebben.
    En dat ze zoiets laten weten via de mail vind ik wel erg onprofessioneel.

4. Tiinkerbell

Tiinkerbell Niet meer actief

Nou dat hoop ik toch niet want dan stap ik ook over....
    heb nog geen mail ontvangen trouwens

5. Imensa

Imensa Niet meer actief

Heb fb even nagekeken en ook daar word geschreven dat idd de tarieven wijzigen :(

6. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

21 aug 2011
    743
    0
    16
    Ja ik kreeg vandaag ook een mail dat de tarieven gaan wijzigen. Was er al bang voor toen bekend werd dat ze gaan fuseren met upc.

7. Aloe

Aloe Niet meer actief

Ja idd wij ook.
    En die manier waarop ze dit schrijven is helemaal idioot.

Wat was het ook alweer, iets in de trant van: omdat wij hebben opgemerkt dat veel mensen graag onbezorgd naar mobiel willen bellen..........

Gaan ze voortaan tarieven rekenen voor vast naar vast..........

Ging echt helemaal nergens over. Ik denk dat ik mijzelf ( tekstschrijver) maar ga aanbieden aan ze.

8. Daniellexxx

Daniellexxx Bekend lid

11 feb 2013
    658
    158
    43
    Noord-Holland
    Wel l*llig, wij zijn van upc overgestapt naar ziggo juist omdat vast naar ziggo vast gratis was. Lekker dan...

9. Imensa

Imensa Niet meer actief

Ja geweldig he. Geloof der geen zak van. Als ik mobiel bel doe ik dat wel met mijn mobiel.

En dan ook nog belachelijk hoge prijzen.

10. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Wij hebben de mail ook gehad. Je kan ipv nu onbeperkt bellen naar vaste en mobiele nummers voor € 9,95 per maand. De afzetters!
    Heerlijk een uur aan de lijn met mijn moeder of vriendinnen is er dan niet meer bij :(

11. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Op de ziggo fb zijn meerdere berichten hierover, en ziggo reageert zelf ook op die berichten dat het idd klopt!

12. Ikhier

Ikhier Lid

5 nov 2013
    34
    0
    6
    NULL
    NULL
    En weten jullie wat de misselijke grap is...... Bij ziggo bel van ziggoklant naar ziggoklant over hun eigen netwerk wat dus inhoud dat er voor ziggo nul, nul kosten zitten aan het bellen onderling.
    Je gaat nu dus betalen voor iets wat hun sowieso al niets kost!!!

Wij hebben ziggo en hopen dat er bij ons gauw glasvezel wordt aangelegd zodat we weg kunnen daar.

De overname vn ziggo door UPC doet de klanten nu al geen goed!!!!!!

13. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Nog niet zo'n mail gehad, maar wat stom!!
    Dat is 1 van de redenen dat we ziggo hebben, daar gaan mijn lange telefoon gesprekken met mijn vriendinnen.
    En we hebben net een contract van 2 jaar afgesloten..

14. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Omdat zij nu een wijziging aan brengen denk ik dat je in dit geval onder je contract uit kunt komen. Daar zou ik dus zeker even achter aan gaan.

15. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Ja ga ik ook zeker even doen!

16. Lorelai

Lorelai Actief lid

4 feb 2014
    207
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan gaat dus echt mn vaste telefoon er uit! Belachelijk, onderling bellen kost ze echt niets.

17. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

Goede reden om mijn vaste telefoon er weer uit te doen.

Zoals eerder gezegd het kost ziggo helemaal niks dat de ziggo klanten onderling naar elkaar bellen.
    Maar dit zal vast wel te maken hebben met de fusie aangezien mijn moeder bij UPC zit voor 9,95 onbeperkt belt naar alle vaste en mobiele nummers in NL.

18. Tiinkerbell

Ik heb de email net inderdaad ook gekregen.
    wat stom zeg.
    kan tot 1 april opzeggen , is het dan mogelijk telefonie eruit te gooien ?
    Ik bedoel met mn mobiele heb ik 600 belminuten per maand meer dsn genoeg ga dan niet nog eens meer betalen voor die vaste telefoon

19. Sweetheart

Sweetheart Actief lid

1 aug 2011
    451
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nog geen mail gehad, maar net wel even gebeld naar de klantenservice. De dame aan de telefoon zei dat bellen naar het buitenland betaald wordt, maar dat je met onbeperkt bellen nog wel gratis naar vaste nummers kunt bellen en dat het nu ook gratis wordt om binnen Nederland naar een mobiele telefoon te bellen.....?

20. Tiinkerbell

dit staat er in de mail :

Alle informatie voor u op een rij
    • Vanaf 1 april a.s. verhogen wij uw Alles-in-1 Plus abonnement met € 1,- per maand. Kijk op het tarievenoverzicht 2014 voor een compleet overzicht.

• Uit onze contacten met klanten blijkt dat er veel behoefte is aan onbezorgd bellen naar mobiele telefoonnummers. Hier komen wij graag aan tegemoet. Daarom passen wij onze telefoonabonnementen aan.
    - Bellen met uw vaste telefoonlijn naar andere telefonie-abonnees van Ziggo kost vanaf 1 april a.s. € 0,09 starttarief en € 0,09 gesprekskosten per minuut. Ditzelfde tarief betaalt u al voor bellen naar andere vaste en mobiele telefoonnummers.
    - Tevens kunt u vanaf 1 april a.s. kiezen voor het vernieuwde Ziggo VolopBellen Altijd. Daarmee belt u voor een vast laag bedrag per maand onbeperkt naar Nederlandse vaste én mobiele telefoonnummers. Geen verrassingen, altijd hetzelfde lage maandbedrag. Klik hier voor meer informatie.

Deel Deze Pagina