dit is nr 1. nou dit is shiva die lust alles vooral dingen die zoet zijn zie papje haha. ze wringt zich in alle bochten om maar aan eten te komen. het is een dame met temperament,zodra wij naar bed gaan komt ze eerst bij mn vriend in zn armen liggen en zodra het ligt uit gaat komt ze onder het dekbed tegen mn buik aanliggen. je kan alles met haar doen bijvoorbeeld als een baby in je armen leggen..... zodra ze papier ziet moet het kapot dan bijt en trekt ze met haar nagels en verscheurd het helemaal. als je tegen haar praat antwoord ze terug prouw....
Het is een Maine Coon, alledrie de heren hetzelfde We zijn gek op het ras, dus vandaar. Grappig dat je hem herkent... de meeste mensen uit buurt denken dat ze gewoon dik zijn! Ik ga voor je duimen! Wie weet, Wilma had het bij mij ook goed.
Ik ben helemaal gek van Main Coons en heb er zelf ook eentje hoog op het verlanglijstje staan, vandaar dat ik het wel gelijk zie! Ze zijn zo mooi en hebben een gouden karakter! Maar dat heeft mevrouw de koningin die ik nu heb ook hoor! Wilma schijnt het wel vaker goed te hebben hoor ik, en dan met jouw bericht erbij geeft dat me weer wat hoop, hoewel ik het erg spannend blijf vinden!
Zilvervosje, zie nu dat het bij jou nog heel pril is, gefeliciteerd meid! En zilverbeebje: goed blijven zitten de komende 9 maanden!
Angiebaby, net stond er toch een andere foto, of ben ik nou aan het dementeren? Vreselijk he, om je kat in te moeten laten slapen! Het broertje van Pebbles, Baloe, is twee jaar geleden ook heel plotseling dood gegaan, hij had een acute cardiomyopathie, terwijl hij pas 4 was! Mis hem nog steeds!
hjahahahahaha jaa uhmmmm hihi ik was met mn vriend aan het oefenen hoe ik fotos erop moest zetten dus....hahaha maar ik had 5 katten en nu vier dus ik zal nog meer fotos plaatsen