onze jongste telg linky hebben we met de fles groot gebracht ze was 2 weken toen mijn vriend haar vond
Whahahha leuke en grappige foto's Mooie katten ook trouwens! vooral die maine coon van zilvervosje! wat een prachtig beestje! Hier ook een kattenliefhebber. Zit in de familie denk ik Ik heb zelf 4 katten (zie foto) 2 katers en broertjes Simba & Balou (de lichte en de donker rode) en 2 poezen en zusjes Laila en Zoë (schildpad + zwarte) (nou jah allemaal "hetjes" Mijn ouders hebben 5 katten +1 kat die dagelijks rond het huis scharrelt en om eten mauwt dus binnenkort misschien wel 6 Mijn schoonzusje heeft 3 katten. & mijn zus heeft 1 kat. Hier ook van die grappige streken. en allemaal een ander karakter. Simba: Is mijn stroop aan mijn kont kater. Is altijd waar ik ook ben, is ie daar niet dan zal ie net zolang mauwen tot ie er wel komt. Houd van knuffelen,, en pruttelt er dan heerlijk op los. Praat continue tegen je, loopt ook zo mee de douch in, en als ik er dan uitga en ze "ga je mee" dan zegt ie "mauw" en blijft gewoon staan stom naar het douch putje te kijken.. is schijnbaar interessant vanwege het water dat ze steeds horen. Als ik dan nog een keer zeg "kom dan" zet ie een paar stappen en zegt weer "mauw" Pas bij de 3e keer "kom dan" gaat ie mee maar blijft dan mauwen. Is een vechtersbaas en een ruzieschopper, heeft als de lente begint altijd zijn kop stuk. met krassen en roofjes rond zijn ogen, oren & nek. Als hij op zijn donder gehad heeft dan krijg 1 van de andere katten een pak slaag en kan dan echt heeeeeeel erg boos kijken Balou : Is echt baasjes kat. loopt baasje vaak achterna. Als er meerdere mensen hem roepen raakt ie in de war en kan ie niet kiezen naar wie ie moet gaan. en blijft ie van de 1 naar de ander wandelen. Is een piezel.. als ie zijn kop stijf heeft lust ie ineens geen kaas meer. Eet altijd maar een half bakje vlees leeg.. ookal doe ik er de volgende keer de helft in zijn bakje dan neemt ie nog maar de helft Laila : Heel erg op zichzelf, wil niet/niet lang opgetild worden, komt zelf af en toe wel kopjes geven en om aandacht vragen. zit vaak met d'r komt op mijn aquarium, lekker warm schijnbaar. Houd wel van naar buiten gaan maar niet van lekker gek rondrennen, en is d'r helaas wel een beetje aan te zien, want ze wordt wat dik. Lust redelijk veel dingen die we haar voor houden.. (jah sorry ik ben zo 1 die echt alles geeft en kan een schooiende kat niet laten schooien *bloos* ) Zoë : Is mijn kleine babypoes (is klein, en iel maar geen kitten meer hoor ;P maar de kleinste blijft gewoon mijn baby) Ze eet alles! en doet er ook alles aan om aan eten te komen. ze vreet dingen uit de pan van het aanrecht, haalt rookworsten uit de kast en vreet net zolang aan het plastic tot ze hem eruit heeft. Heeft wel eens hamlappen uit de koelkast gejat.. (jah baasjes schuld, deed de koelkast niet goed dicht ) Komt me altijd wakker maken, prrrr prrrr naast me en wil dan heerlijk kroelen onder de deken, liefste bij mijn tenen
Ohjah!! Is het bij jullie ook al muizen tijd!!????? Hier is al de 3e mee naar binnen genomen wat kunnen die muizen onwijs gieren zegh. wel enorm zielig.
die van mij heeft een tik, omdat hij blind is 8) hij heeft een speciaal jankje als hij de bank niet kan vinden , meestal vind hij wel zijn weg en kent hij het goed maar als het hem echt te lang duurt hoor een treurig jankje ergens in een hoekje .. van aaaaaaaaa pak mij nou op ik weet dat je er bentttttt oo ja en ondanks steken blind al meerder malen kip gejat van de tafel, als ik net mijn man roep voor het eten mmm een stuk je kip minder
Haha! Onze joep likt ook aan deuren en wrijft er met zn koppie constant langs. Ze hebben inderdaad rare trekjes die katten! Joep houdt ook van apporteren.............. En dan het liefst een wattenstaafje, die ik dan onder de stromende douche gooi........ Ja! en hij pakt m echt!!!! Ookal wordtie zeik nat, hij pakt hem en legt het wattenstaafje vervolgens weer netjes voor mijn voeten!
Hahaha, wat een beesten he! Leuke foto's ook! En Pebbles is dus niet de enige die aan de deuren likt las ik!! Maar weet nou nog steeds niet hoe het komt Gekke beesten! Hier zit Pebbles op een bank die op zijn kant tegen de muur stond, omdat hij verkocht werd
En dit is ook een favoriete bezigheid van mevrouw! Heeft ze zichzelf zo ingewurmd he, doen wij niet voor haar! Gewoon net zo lang wroeten tot je lekker ingepakt ligt!
Ik heb 2 gekke katten..!! De een slaapt in mijn dekbed overtrek.. De ander bedelt eten ( staan de hele dag brokken en water en toch bedelen ) Als ik de toiletdeur niet dicht trek drinken ze beide water uit mn plee echt smerig..!! De ander kauwd aan tape... En ze vliegen door mn huis heen om niks.. En als ze slapen legt de een altijd zn pootje over de ander Bekijk bijlage 55058