De dag begon zo goed vandaag: de kinderen sliepen (ok, na een onrustige nacht) uit en mn man en ik hebben zowaar samen ontbeten zonder kinderen. Daarna de kinderen uit bed gehaald en mn telefoon ging: de Nintendo NES lag klaar! Mn man hem halen, ik boodschapjes doen. T was rustig in de winkel, dat was heerlijk. Echt een fijne dag, voor het eerst sinds tijden dat ik geen stress ervoer om de kleinste dingen. S middags besloten we vrienden, die opa en oma voor onze kinderen zijn, te vragen of we konden komen. De man heeft al jaren kanker, t is uitgezaaid en hij heeft nu chemo om zn leven te verlengen. De vrouw gaf aan dat haar man niet lekker was en op basis van wat ze zei hebben we geadviseerd dat ze de HAP ging bellen. Even later moesten we vlakbij nog een kaart op de bus doen. Toen zagen we de auto van de HAP al staan, we besloten naar huis terug te gaan en hoorde toen de ambulance. Inmiddels hebben we via hun dochter gehoord dat hij met spoed is opgenomen in het ziekenhuis. We hebben er geen goed gevoel bij zelf. We wachten nu op nieuws. De dag begon zo fijn...
Dank jullie wel. Hij is de nacht goed doorgekomen gelukkig, maar het kan helaas nog alle kanten op. Zn lijf is zwak en numet al die griepvirussen die rond gaan is hij erg kwetsbaar.
Mooi dat ze zo snel actie konden ondernemen. Wat was het? Ik herinner me dat ik me eens kapot schrok toen er bij ons ineens een ambulance voor de deur stond voor m' n terminale moeder. Maar wat bleek, ze kwamen haar terugbrengen nadat ze het vocht achter haar longen hadden verwijderd. Dus eigenlijk niets om van tr schrikken.