Hoi dames, Ik heb even een paar vraagjes. - Wanneer stop je met foliumzuur? - Klopt het dat je minder last van verstoppingen hebt met 13 wkn zwangerschap, kan wel 3x daags naar de wc? - Heb regelmatig last van steken en krampen, dit is toch groeipijn? - Heb je met 13 wkn zwangerschap nog kans op een miskraam als je met 10 wkn een zeer goede echo hebt gehad? - Heb weinig tot geen zwangerschapkwaaltjes meer, borsten niet gevoelig, geen misselijk gevoel meer, moeheid wordt minder, slapen gaat beterder etc. Hoort erbij toch? - Wanneer kan je je baby voelen? - Wanneer krijg je een buikje, behalve dan van je opgezette darmen? Hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen. Liefs Moosie
Hoihoi, *Ik slik nogsteeds davitamon fem natal foliumzuur. *Ik heb zelf weinig last van verstopping gehad, alleen nu begint het weer, actimel helpt! *Die steken en krampen heb ik nog steeds, volgens de VK is het bandenpijn of oprekken van de baarmoeder onderin. *Met 13 weken is in principe de kans op een miskraam zo goed als weg, echter kan het altijd tot 9 maanden...Zou me alleen geen zorgen maken hoor! *Die zwangerschapskwaaltjes nemen vaak af zo rond deze periode. Ook geen zorgen over maken! *Wanneer je de baby voelt is per zwangerschap verschillend, ik voelde het met 18 weken als een fladdertje. *Het zelfde geldt voor het krijgen van een buikje. Hoop je een beetje te hebben geholpen! Succes
hoi moosie, volgens mij kun je nu wel stoppen met de foliumzuur. ik kon ook net als jij zo vaak naar t toilet toe en daar merkte ik eigenlijk als eerste aan dat ik zwanger was want ik kon eigenlijk nooit goed af op t toilet. in het begin had ik ook veel last van mijn buik,maar dat komt ook doordat je darmen helemaal fijngedrukt worden..telkens als ik naar de wc moest had ik hele erge buikkrampen. ik heb ook heel weinig last gehad van verstoppingen,als je er wel last van krijgt moet je eens 2 kiwis op n nuchtere maag eten..werkt echt heel erg goed! mijn buik begon echt vanaf 20 weken enorm te groeien en vanaf toen ging ik ook de beeb voelen,omdat t de eerste is van mij heb je t niet zo snel door wat je nou moet voelen..t begint een beetje met zenuwtrekjes in je buik(zo ervaarde ik dat) en die worden steeds harder en komen steeds vaker. verder heb ik de hele zwangerschap nergens last van gehad..helemaal geen kwaaltjes gehad(gelukkig),maar nu op t einde word het wel zwaar hoor,ik heb nu overal pijn tussen mijn benen al mijn botten rond de schaamstreek doen zeer en zelfs mijn staartbotje..ik kan niet wachten tot t achter de rug is. ik hoop dat je wat aan mijn verhaaltje hebt nog heel veel suc6 in je verdere zwangerschap!
hoi moosie, volgens mij kun je nu wel stoppen met de foliumzuur. ik kon ook net als jij zo vaak naar t toilet toe en daar merkte ik eigenlijk als eerste aan dat ik zwanger was want ik kon eigenlijk nooit goed af op t toilet. in het begin had ik ook veel last van mijn buik,maar dat komt ook doordat je darmen helemaal fijngedrukt worden..telkens als ik naar de wc moest had ik hele erge buikkrampen. ik heb ook heel weinig last gehad van verstoppingen,als je er wel last van krijgt moet je eens 2 kiwis op n nuchtere maag eten..werkt echt heel erg goed! mijn buik begon echt vanaf 20 weken enorm te groeien en vanaf toen ging ik ook de beeb voelen,omdat t de eerste is van mij heb je t niet zo snel door wat je nou moet voelen..t begint een beetje met zenuwtrekjes in je buik(zo ervaarde ik dat) en die worden steeds harder en komen steeds vaker. verder heb ik de hele zwangerschap nergens last van gehad..helemaal geen kwaaltjes gehad(gelukkig),maar nu op t einde word het wel zwaar hoor,ik heb nu overal pijn tussen mijn benen al mijn botten rond de schaamstreek doen zeer en zelfs mijn staartbotje..ik kan niet wachten tot t achter de rug is. ik hoop dat je wat aan mijn verhaaltje hebt nog heel veel suc6 in je verdere zwangerschap!
hey Ik moet van mijn gyne. heel mijn zwangerschap door foliumzuur slikken, ben wel vegetariƫr dus misschien vandaar... Heb al ff een buik maar tis ook mijn 2de kindje. Heb nog bijna dagelijks last van steken, maar dat is inderdaad van bandenpijn. Ook last gehad van erge verstopping, heb een lavement gekregen in het ZH en voor de rest heel veel water drinken en fruit eten! Ik voel mijn kindje af en toe sedert vorige week, gisteren zelfs 7x, maar dan wel 's avonds als ik in de zetel zat! Maar van mijn eerste heb ik het gevoeld vanaf bijna 19 weken! Greetz Cate