Hoi, Ik gebruik deze maand voor het eerst de ovulatietesten van mat care om mijn eitje op te sporen. Nu heb ik eerst al vier dagen een heel vaag test-streepje gehad, daarna een iets duidelijkere (maar nog niet even donker als de controle streep) en nu weer een heeele vage. Dat is toch raar. Zou die van gisteren dan toch positief geweest zijn? We hebben het wel gisteren gedaan; en dan misschien vanavond nog maar een keer voor de zekerheid Als er geen lh hormoon in je lichaam zit, komt er dan helemaal geen test-streepje? Zijn er meer bij wie er eerst heel lang een vaag streepje komt, voordat hij positief is? Ik heb de laatste dagen wel veel afscheiding, maar volgens mij nog niet dat hele draderige. Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen hiermee zijn! Groetjes Olga
Ik heb deze maand ook voor het eerst de ovutesten van matcare gebruikt. Ik kreeg eerst geen streepje, toen 2 dagen wel (maar lichter dan de controlestreep) en daarna weer niet. Ik weet ook niet of je streepjes krijgt als je geen LH hormoon in je lichaam hebt.
Hoi, ik ben deze maand gestart met Clear Blue, maar kan je nog niet vertellen hoe dat nou precies zit met dat LH. Volgens mij kun je ook dat hormoon hebben en (nog) geen eisprong, al hoop ik dat ik het daarmee fout heb... ik kan zo weinig info vinden op het web erover. Gewoon doorklussen dus en ook testen, want misschien komt je eitje nog tot springen!
Volgens mij heb je altijd LH in je urine zitten wat ik heb begrepen. Alleen rond je ovulatie is dat 10 tot 20 keer sterker. Het schijnt 's ochtends vroeg worden aangemaakt waardoor het dan nog niet in je ochtendurine zit. Dat is dus de reden waarom je later moet testen. Ik ben nu ook begonnen met de ovulatietesten maar vind het ook best verwarrend. Ik heb exact hetzelfde gehad met de streepjes. Het was op een gegeven moment echt een stuk duidelijker, dus we zijn druk gaan klussen( ) want ik had het idee dat het de dag erna het een stuk duidelijker zou zijn, niet dus! Nu wordt de test ook weer duidelijker, beetje vaag, maar we wachten geduldig af! Ik heb alleen erge moeite om 4 uur te wachten met plassen hihi! In ieder geval succes allemaal met de testen! En we blijven hopen........
Hoi Olga, toen ik de testen van matcare gebruikte had ik ook nooit een echte duidelijke positieve test. De 2e streep werd wel donkerder naar mijn ei toe maar nooit even donker dan de controlestreep. Maar het feit dat hij de dag erna weer lichter wordt, wil denk ik wel zeggen dat je je ei opgespoord hebt op de dagen dat de streep het donkerst was. Test je wel altijd op hetzelfde tijdstip? Ik hoop dat je genoeg geklust hebt en dat je snel resultaat hebt. Liefs hope
Oh, dus bij meer mensen worden de twee streepjes niet even donker, dat is weer een opluchting. Ik test inderdaad iedere op ongeveer hetzelfde tijdstip in de middag. Nu is het teststreepje praktisch helemaal niet meer te zien, dus dan denk ik inderdaad dat ik mijn ei gevonden heb. Dan zou íe tussen gisteren en vandaag gesprongen moeten zijn. We hebben het wel op de goede dagen dan gedaan volgens mij. Namelijk gisteren en eergisteren. Nou dan kan ik dus met zekerheid zeggen dat ik over een dag of 14 'overtijd' ben. I hope so... groetjes Olga
Positieve ovulatietesten van matcare, dat zijn bij mij hééééle vage streepjes, ze worden gewoon niet donkerder. Dan moet ik het nog met ochtendurine doen anders zie ik helemaal niets. Heel verwarrend maar als je het eenmaal weet werkt het ook.