Hoi dames, ik ben eigenlijk een beetje benieuwd naar jullie 'gekke' symptomen vlak na jullie eisprong en/of bevruchting... Dus ook vooral benieuwd naar de ervaringen van de zwangere dames Kreeg gisteravond ineens een heel gloeiend gezicht, alsof ik onder de zonnebank heb gelegen. Voor de rest ijskoude handen, maar dat heb ik bijna altijd En nu sinds een uurtje heb ik het weer...echt een gloeiend hoofd! En nee ik wordt niet ziek!! Oh ja...en beetje apart gevoel in mijn onderbuik...geen pijn, maar soort lichte speldenprikjes.
Voor nod: Hele droge ogen ( vreemd he haha ) Meer slijm Na nod: Drukkend gevoel onderbuik, alsof je erg nodig moet plassen| Gevoelige borsten, ene dag meer als de andere Testte ook erg vroeg vond ik. 9 a 10 dagen na ei en 5 dagen voor Nod
Droge ogen heb ik de laatste tijd ook veel last van! Maar ik dacht dat ik van concentratie vergat te knipperen of zo. Bij mijn vorige zwangerschap merkste/voelde ik niets (had ik ook totaal niet op gelet), behalve dat ik juist géén last had van mijn borsten. Normaal altijd een paar dagen voor mijn nod dat ze pijnlijk worden. Deze ronde waren ze al vanaf 2/3 dpo gevoelig en vanaf 5 dpo pijnlijk. Dit heeft denk ik niets met de menstruatie te maken maar meer met de eisprong of hopelijk een bevruchting Ben benieuwd!
Hmm jij dus ook al droge ogen... Nee ik had bij mijn vorige zwangerschap ook niets voor zover ik weet. Kwam echt pas later, vooral die pijnlijke borsten en moeheid
Ik lees mee! 3 dagen voor NOD (zaterdag dus). Sinds vorige week allemaal vage dingen, die ik zeker niet herken voor dat ik ongi moet worden. Gloeiend hoofd, koude handen klinkt me heel bekend! Ook droge ogen. Daarnaast regelmatig steken in onderbuik (anders nooit ook niet voor NOD). Als mijn menstruatie er aankomt is het er meestal opeens. Gelukkig regelmatig dus kan er wel op inspelen. De pijn kwa steken valt mee. Meer alsof ik geprikt wordt met wat scherps, is ook zo weer weg. Borsten hebben heel veel pijn gedaan vorige week, is sinds maandag over. Wat verder nog aanhoudt is vermoeidheid. Vaak om 20.00uur al in bed omdat ik op de bank al in slaap ben gevallen! Oeps haha. Tsja verder... heel veel trek ik cola (ik hou helemaal niet van cola!!!!!) haha Vanmorgen om 4.00uur alweer klaar wakker. Gewoon maar even een test gedaan en negatief... te vroeg denk ik dan maar. Nu nog maar even die paar dagen afwachten.
Bizar zeg!! Echt bijna hetzelfde haha! Spannend meid!! We gaan er gewoon vanuit dat het nog te vroeg was. Heb in mijn vorige zwangerschap pas 1 dag voor nod een heeeel licht streepje gehad. Dus alles kan nog
Haha ja stiekem heb ik nog hoop idd! En nu jij aangeeft bij je vorige zwangerschap pas 1 dag voor nod een heeeel licht streepje hebt gehad... geeft dat nog wel meer hoop. Ach ik heb besloten zondag te testen als er zaterdags niks is... Wij zijn sinds aug 2014 bezig. Maar moet zeggen dat ik nu voor het eerst gewoon echt een idee heb, weet niet waarom. Vriendlief nog niks gezegd, maar die lijkt wel getrouwd met mn buik. Alleen maar kusjes erop geven weet ik het wat allemaal hahahaha. Maar goed... we wachten het rustig af.... heel rustig... ben onwijs geduldig uhum!
Ahhh wat schattig hahaha! De mijne wilde gisteren geen sex omdat ie anders eventueel iets zou kunnen verstoren whahahaha Ja hoor meid...alles kan nog hoor. Er zijn ook echt heel veel dames die pas na nod positief testen! Sinds augustus 2014?? Hebben jullie nog geen afspraak met huisarts gemaakt dan?
Hahahaha mannen! Ja is ook zo hoor... Ik durf niet zo goed naar de huisarts... weet niet waarom... bang voor tegenvallende uitslagen ofzo? Geen idee... Vriendlief zegt dat ik zelf moet aangeven als ik naar de huisarts wil... en tsja dat blijf ik uitstellen.
Snap wel dat je daar bang voor bent, maar deze onzekerheid lijkt mij ook niet leuk toch? STEL dat er iets is....dan zijn er tegenwoordig zoveel middelen waardoor het wel gaat lukken. Ik stond vorig jaar al op het punt om contact te leggen met onze HA. En dat was in de 7e ronde, en toen raakte ik zwanger.
Tsja zit wat in... en idd leuk is anders... Naja nog maar even goed over na denken als het deze keer weer niet is gelukt
ik lees mee, Ik heb vorige week mogelijk DE eisprong gehad, nou iedere nacht werd ik wakker van warmte aanval, normaal gesproken slaap ik met 3 dekens en raam dicht. sinds vorige week alleen met een t-shirt, 1 deken en raam open. Gisteren een paar steekjes in de baarmoeder gevoel en sinds vandaag mijn borsten passen weer niet in de bh. Ik voel ook steekjes en jeuk in beide boobies. ik hoop dat het raak is want om weer aan de hormonen kuur te beginnen kan ik niet meer aan.
Nou gister toch weer even met vriendlief gepraat...als het deze ronde niet is gelukt, gaan we een afspraak maken. Nu al zenuwachtig. Ik ben namelijk bang dat de HA het op mn gewicht gaat gooien... (Ben met 1.85m en 110kg veel te zwaar) Maar goed we gaan het zien! Ik hou je op de hoogte
Juul, je voelde de vorige keer helemaal niks en toch zwanger? Ik had 4 en 5 DPO wat last van duizeligheid en net als jij gloeiend hoofd en voor de rest mijn lichaam koud. Nu voel ik eigenlijk niet heel veel gekke dingetjes... Ja ben telkens vreselijk koud! Heb geen steekjes e.d meer. Ook had ik mijn eerste zwangerschap erg last van mn boobies, weet niet of dat voor NOD ook al zo was .