Orginele manier om het te vertellen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Irmatje, 22 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Irmatje

Irmatje Lid

28 okt 2012
    50
    0
    0
    Paraveterinair
    Noord Brabant
    Beste mama's

Jullie kunnen mij vast wel tips geven om te vertellen dar we zwanger zijn. En dan bedoel ik ook echt originele tips. Foto's, muisjes, sokjes, taart vind ik te standaard ;)

Het is voor een 2e trouwens!

Bedankt voor de tips

2. Suzie82

Suzie82 Niet meer actief

Het is onze eerste dus ik lees wel eens eventjes mee haha. Wij zijn ook nog aan het bedenken hoe we het origineel kunnen vertellen over 8 weken.

3. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.053
    2.554
    113
    Limburg
    Ik had mijn zoon een t-shirt aangedaan. Ook redelijk on-origineel zou je zeggen, maar had er een rebus op laten drukken (hoera ik word grote broer), dan kon men mooi puzzelen.:D
    Mijn moeder zag het pas na een uur;)

4. gouda82

gouda82 Actief lid

4 jan 2014
    259
    55
    28
    Gouda
    Wij kwamen tijdens onze huwelijksreis naar scandinavie en sint petersburg achter dat ik zwanger ben. Wij hebben dus matroesjka's voor onze ouders/schoonouders gekocht en daar stoppen we een briefje in bij het kleinste poppetje

5. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    Ik gaf mijn moeder vaak tijdschriften van o.a. freya enzo. En toen had ik een O.O.K gekocht. (bestaat volgens mij niet meer, maar vergelijkbaar met de Trots, een tijdschrift voor opa's en oma's) die gaf ik dus heel nonchalant, aan haar toen ze op verjaardagsvisite kwam. Dus ze kijkt, leest de voorkant, en zegt oma, ik ben toch geen o..... en toen kwamen de tranen. Super mooi, kijk er heel fijn op terug :)
    Maar legt in jou situatie misschien niet de link, omdat ze al eens opa en oma zijn geworden.

6. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    #6 RSL, 22 jul 2014
    Laatst bewerkt: 22 jul 2014
    k heb voor de familie en mijn beste vriendin teksten geschreven. Als je de eerste letter van iedere zin onder elkaar zet kwam er uit:
    - jullie krijgen een kleinkind
    - hoera ik ben zwanger
    - jullie worden oom en tante

mooi plaatje erbij, en op a4 fotopapier geprint
    ze vonden het geweldig!!

7. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    ik had dit gemaakt via de computer voor op facebook en uitgeprint voor onze ouders :D

8. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    Die laatste is wel iets voor ons.. erg leuk!

Deel Deze Pagina