Hoi, Helemaal nieuw hier en ik had ook al in een andere topic deze vraag gesteld, maar krijg niet echt antwoorden... Ik heb inmiddels dit weekend 3 verschillende testen gedaan waar steeds een licht streepje opstaat (moet ook een streepje komen, geen kruisje). Denken jullie dat ik zwanger ben (zie foto)? Het is voor mij wel lastig om te weten wanneer ik moet testen gezien ik PCOS heb en soms dus wat langere cyclussen heb. Ik weet dus niet helemaal of ik echt op het juiste moment heb getest (vandaag dag 36) Ik zie eigenlijk wel een licht streepje maar durf niet te vroeg te juichen. Het streepje is trouwens wel iets donkerder geworden, in vergelijking met gisteren... Oja en ik heb ook echt wel last van veel zwangerschapskwalen (pijnlijke borsten, pijntjes in onderbuik, af en toe met vlagen misselijk en moe) Daarnaast nog even wat over mijzelf, ik ben 29 jaar, getrouwd en ik heb een grote kinderwens
Ik zie ook een streepje! Ter geruststelling, zo begonnen de testen bij mij ook. Ik ben echt zo vaak naar de drogist gereden om weer nieuwe testen te halen, om te kijken of de streepjes donkerder zouden worden. En het resultaat? Zie banner
Dank jullie wel allemaal, ook even voor het meekijken Morgen krijg ik ook nog een ClearBlue test met zwanger/niet zwanger dus die ga ik dinsdagochtend nog even voor de zekerheid doen. Kan het namelijk nog niet helemaal geloven haha