Gekke tics....

Discussie in 'De lounge' gestart door YenD, 6 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Ik stond net met keukenpapier een boter kuipje schoon te maken. Het kuipje had ik van mijn moeder gekregen en zaten wat rommeltjes rond de randjes, ik kan daar echt niet tegen, dus wou het al weg gooien, maar besloot het schoon te maken.
    ik kan er ook echt niet tegen als iemand een zooitje maakt in de boter...

Zo heb ik wel meer dingen. Zoals alle glazen moeten het zelfde staan, en thee kopjes met oortjes naar 1 kant en keurig op een rij.
    Als mijn moeder een x helpt met de vaatwasser uitruimen dan zet ze gewoon alles in de kast. Ik heb een x gevraagd of ze het op mijn manier wilt doen maar ze vind het onzin, en omdat ik het lief vind dat ze helpt zeg ik er niets meer over... En zet ik de glazen later zelf weer goed...

Ook mijn vaatwasser moet op bepaalde manier ingeruimd worden...

Ben benieuwd of er meer zijn hier met gekke tics!

2. Vlinder 85

Vlinder 85 Bekend lid

10 mei 2011
    811
    0
    16
    Brabant!
    Uhm gekke tics....

Tijdens mijn zwangerschap moest ik ALTIJD ijsklontjes in mijn drinken hebben en dan lekker kapot bijten :$;) Nu heb ik er af en toe nog afkick verschijnselen van! haha

3. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Als ik in de auto zit en voor het stoplicht sta haal ik hem altijd uit de eerste versnelling en doe hem dan weer terug om te kijken of hij er wel goed in zat :D

Flessen moeten in een bepaalde volgorde in de koelkast

4. mamavj2008

mamavj2008 Bekend lid

24 aug 2008
    553
    1
    18
    Als ik de vaatwasser inruim doe ik alle messen in een vakje, zo ook met de vorken enz. (makkelijk met uitpakken haha)

In mijn kast moeten ook alle glazen en kopjes hetzelfde staan.

Bij het was ophangen heb ik een bepaalde volgorde.. Alle grotere dingen gaan aan de grote waslijn. Kleertjes van mijn zoontje vooraan op het wasrek, ondergoed van mij en mijn vriend achteraan op het wasrek en de sokken in het midden, paar bij paar!

Dat was het wel weer volgens mij.

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hahaha dat doe ik ook met die versnelling:D

6. Milujem

Milujem Niet meer actief

De lipjes van handdoeken, moeten bij mij naar binnen gevouwen zitten. Ook liggen ze op kleur en grootte in de kast.

De vaatwasser ruim ik ook op een bepaalde manier in en uit. Alles moet bij mij ook hetzelfde staan in de kast, anders vind ik het niet prettig :)

Ik moet mijn nagels schoonhouden, er mag niks onder zitten... loop dus ook altijd met een nagelvijl op zak.

7. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Dat met de versnelling doe ik ook altijd.
    Verder doe ik met de was ophangn altijd de sokken en onderbroeken als laatste, als mijn man mee helpt en hij begint met de sokken vind ik dat vervelend.

8. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn handdoeken moeten allemaal op dezelfde manier gevouwen in de kast liggen (en inderdaad labels naar binnen :)).
    Mijn vriend deed weleens met opzet een handdoek anders neerleggen en dan het kastje dicht. Dan zit ik dus echt niet meer rustig en ga hem alsnog goed leggen haha. Ben best een neuroot in die dingen.
    Dat van de versnelling klinkt ook heel bekend :D

9. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Dat met de auto in de versnellimg doe ik ook!
    Labeltjes van handoeken/poetsdoeken/vaatdoeken etc moeten inderdaad naar binnen.
    Hier ook geen rommeltje in het boterkuipje :)
    Wc papiertje naar voren (dus niet tegen de muur aan)

10. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Whaha, dat doe ik dus ook altijd...zit ik pas op een site te lezen over onderhoud van de vaatwasser dat het juist niet goed is om bestek er soort bij soort in te zetten, dan maakt hij minder goed schoon....:)

11. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Ik wou dat ik wat van jullie tics had ":D
    Ik ben juist beetje rommelig, omdat het me allemaal niet zoveel interesseert :) Enige herkenbare is van die versnelling, maar dat deed ik eigenlijk alleen toen ik net mijn rijbewijs had, nu maar heel soms.. dus niet echt een tic meer...

Volgens mij geen tics hier... jammer genoeg??

Of je moet was laten oplopen tot je geen schone kleren meer hebt onder een tic verstaan :p (nee gebeurt ook amper gelukkig, haha, maar ik zal nooit een prijs beste huisvrouw krijgen)

12. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Haha geweldig topic! Heel herkenbaar ;)

Het dekbed moet in ieder geval aan mijn kant precies in de punt zitten. Helemaal recht en netjes, de andere kant boeit me niet haha
    Grootste borden moeten onderop, vaatwasser borden rechts pannen links haha. Kopjes met t oortje naar links 2 op elkaar, glazen er naast ook 2 op elkaar haha. Hoezo neurotisch :D

13. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Totaal geen last van tics.

En denk dat mijn leven daarom ook een stuk onbezorgder is. Gewoon niet nadenken bij dingen! Heerlijk.

Mijn vriend is zo neurotisch met dingen dat ik er eng van wordt. Waar een mens zich allemaal wel niet druk om kan maken.

Deel Deze Pagina