Vraag me af of jullie gekke verslavingen hebben? Mijn gekke verslaving is , mn tandenborstel. Niet om lekker te poetsen, maar ik eet hm op (niet letterlijk natuurlijk, maar kauwen) Ook vind ik potjes wit/zwart poeder erg lekker! Wat zijn die van jullie?
Hmm mijn grooste verslaving op het moment is niet om op te eten.. maar WEL onwijs frustrerend. laatst 2 seizoenen van the 4400 gekocht En tja.. hoe hard je het ook probeert.. volgende seizoen komt denk ik pas komende zomer hier *afkickverschijnselen*
Dat is idd een goeie verslaving. Ik had een chocola verslaving, totdat ik geen suiker meer mocht. Tja, dan moet je verplicht afkicken.
Hihi das grappig, ik ook POTTEN zwart/wit wel de zoete he van de markt. Jummie, ik had gisteren 1 zo'n grote pot op, en deze is alweer half leeg
Jaaaaaaaa zoete zwart/wit ... soms wil ik zelfs een theelepeltje pakken omdat het met je vinger niet snel genoeg gaat .... hahahaaha ... hetzelfde heb ik met lakrisal .. ook salmiak he ... -X-
Ik gebruik mn vingers niet. Gaat niet snel genoeg. Ik gooi t in t dekseltje en 'lik' t als t ware op.. Hmmmmmmmmmmm, ik had vannacht wel buikkrampen.. dénk dat t daardoor kwam en nu wéér een halve pot!
Ja erg he , die potjes zwart/wit ! Aan zn kleine potje heb ik echt niet genoeg ! Grote pot gaat binnen een half uur leeg Hoezo verslaafd Ohja , zonders vingers , gewoon hup achterover hihi 8)
Wow, dacht dat ik errug was hihihihi, schaam me wel een beetje hoor, voor de beeb kán dit gewoon niet goed zijn! Morgen naar de vk, dan hoor ik wel ff..
Kaneel, zowel aan de smaak en de geur ben ik verslaafd! Daar word ik echt helemaal blij van. Groetjes, Anakin.
Er bestaan suikervrije bonbons, gewoon te koop bij een banket-bakker..... Misschien iets voor jou? Ik vind ze wel lekker.
@Tanja: dat van die tandenborstel snap ik helemaal. Ik vind het zelf zalig om op een natte washand te kauwen Dat deed ik als kind altijd en nu na 30 jaar komt het ineens terug. Zullen de hormonen wel zijn