Ik heb al sinds ik een baby was, dat ik aan die baby-spuugdoekjes ga krabben, dat net die vezeltjes zegmaar onder mn nagels komen, heel vreemd, maar ook heel erg rustgevend... Verder ben ik gek op zoethout, en dankzij jullie heb ik zo'n onwijze trek in zwart-wit, natuurlijk Brownies, die maken me hele dga weer goed, spelletjes doen (Ik ben onwijs ZELDA en HARVEST MOON verslaafd :), en idd deze site, en verder alles wat met baby's te maken heeft (kleine stappertjes, rompertjes, aaaaaaaahhh lief!). Owja, en natuurlijk MELK! En nog 6.000.000 andere dingen
manderijnen. in mn neus peuteren als ik in de auto zit ( sorry, hahaha is meer een slechte gewoonte) Rooiboshtee warme melk!
nu dat ik zwanger ben, ben ik gek op patat. maakt niet uit wat voor patat, raspatat, oven friets, mcdonalds friets, van Febo, van de snackbar, zelfgemaakte patat ... gelukkig weet ik me in te houden, maar gaat niet een dag voorbij dat ik aan patat denk.
Melk, mandarijnen, pepermunt, patatjes (liefst in combinatie met een heel menu van de mac ) En volgende week zal het wel weer wat anders zijn, het wisselt nogal bij mij. Heb ook een vanillevla periode gehad, en een tonijn uit blik op crackers periode. Oh ja en in het begin wilde ik steeds krieltjes.
hm, tja, je vroeg gekke verslavingen, dus... ik heb iets met schoonmaakprodukten. vooral doekjes en zo, en met name zeemleer ik heb afgesproken dat ik ze niet meer koop tenzij ik ze echt nodig heb, maar al die reclames over schoonmaakdingen op die tellsell dingen... das wel erg moeilijk te weerstaan... (lukt me wel hoor) tja, ik ben ook gewoon verslaafd aan chocola hoor groetjes, lidwina
Ik ben helemaal verslaaf aan witte chocolade. ik zou wel repen weg kunnnen eten op een dag maar ja das niet gezond natuurlijk. en de computer ik zou er wel hele dagen achter kunnen zitten wat eigelijk ook wel gebeurt haha.
Dvd's kopen, ik heb er nu zo'n beetje 400 thuisliggen en ik kijk ze allemaal (natuurlijk als de kleine op bed ligt of op de creche is) mijn laatste aanwinst is Law and Order (SVU)