Misschien een stomme vraag hoor. Met het goede weer willen mijn ouders morgen een badje in de tuin zetten waar Alyna in kan plonzen, dat vindt ze echt geweldig. Maar nu heeft ze een loopneusje en lichte verhoging, slaapt ook onrustig en een beetje hoesten soms. Is het dan wel oké om in het badje te gaan? Ze lijkt zich verder wel goed te voelen, we zijn ook gaan fietsen daarstraks.
Ik heb het niet gedaan. Tygo is ook behoorlijk verkouden maar heeft geen verhoging ofzo. Een ''koudje'' eroverheen leek mij niet zo'n prettig idee.
Bij een verhoging zou ik het niet doen, als onze dochter een beetje verkouden is zou ik het wel doen denk ik. Ligt er ook wel aan hoe warm het is....
Als er verhoging bijkomt zou ik het niet doen! Dan koelen ze net teveel af. Al is het buiten 30 graden, maar als ze nat zijn, en er komt een briesje, kunnen ze daar net teveel op afkoelen..
onze dochter had vanochtend verhoging... vanmiddag niets aan de hand, geen koorts meer ofzo. Dus wel getwijfeld, maar toch het bad opgezet. Het was nagenoeg windstil op de plaats en warmer dan ik van te voren ingeschat had. Ik vond het erg moeilijk. Ze is al maanden verkouden, snotterig op en af.. En dan nu de verhoging, vanmiddag niets en net dus tóch weer 38.0 .. Welke overigens van haar kiezen lijkt te komen, aangezien ze afgelopen week ook ineens pijnlijke billetjes en een vuurrood wangetje weer had. Als ze koortsvrij is en zich verder goed voelt en het écht heel warm is, zou ik het badje denk ik tóch weer neerzetten een volgende keer, simpelweg omdat ik denk dat ze zich dan ook beter voelt dan in de hitte en de buitenlucht verder is wel heel goed voor haar. ik had overigens haar zwempakje (mouwtjes + pijpjes) aangegeven... en het 'bad' was gevuld met een laagje water. Uit het bad, gelijk weer kleertjes aan en niet rondlopen met haar natte pakje.
Als laura koorts heeft (38.5) dan gaan we niet met haar zwemmen. Maar als ze alleen verkouden is wel hoor! Meer verkouden dan verkouden worden ze er niet van