Broeken snijden onder mijn buik

Discussion in 'Zwangerschap' started by Tecla, Jul 25, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tecla

Tecla Actief lid

Sep 8, 2013
    167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben vandaag 27,4 wk zwanger. Heb 4 positiebroeken gekocht die heerlijk zaten, maar vanaf deze week niet meer. Bij mijn benen en billen zit het nog goed, maar het snijdt gewoon onder mijn buik! Dat voelt niet lekker meer. Wat nou 'koop gewoon je eigen maat', grrrrr :x. Hebben meer hier last van? En hoe lossen jullie dat op?

2. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

Jan 14, 2014
    2,091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Broeken zitten mij helemaal niet lekker meer. Kan de banden niet op mijn buik verdragen. En ik baal flink want ik leef normaal gesproken echt in mijn spijkerbroeken.
    Ik draag nu vooral jurkjes en rokken

3. Humava

Humava Niet meer actief

Jep gehad. 1 broek in een speciale winkel gekocht met positiemode en daar zei de verkoopster dat je de broek beter iets te groot kan kopen wanr dan kan je erin groeien...een andere daarvoor al gekocht en die zat op een gegeven moment echt niet meer. Maar sinds 2 maanden draag ik liever geen (spijker) broeken meer. Draag liever jumpsuits, of rokjes/jurkjes met een legging. Of van die katoenen? broeken met printjes die je nu veel ziet, die zitten lekker los.

4. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

Dec 13, 2013
    3,357
    678
    113
    Female
    Haarlem
    Mijn spijkerbroeken zitten ook niet zo lekker meer. Draag nu ook jurkjes met leggings of zo een harembroek, of hoe ze dat ook noemen. Ik draag beiden normaal helemaal nooit, maar het zit nu gewoon het lekkerst, lekker los en knelt niet.

5. Maagd

Maagd Fanatiek lid

Jan 8, 2014
    3,683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ik draag vooral rokjes met of zonder zwangerschapslegging, harembroek, of van die linnen broeken. Verder 2 spijkerbroeken met zo'n buikband gekocht die ik ieders nog maar 1 keer aan gehad heb. Met dit weer zitten die ook niet fijn en veel te warm.

6. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Gewoon lekker zwangeschapsleggings en/of joggingbroeken dragen :) dan maar wat minder glamour ;)

7. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

Mar 2, 2012
    1,324
    0
    0
    Vorige zwangerschap vond ik positiebroeken heerlijk zitten, tot het einde gedragen.
    Deze zwangerschap zit het me gewoon niet. Irriteert mijn buik ontzettend. Maakt ook niet uit of het broeken met band onder/boven de buik is.

Hier dus de laatste maanden meestal een legging met jurkje/tuniekje aan, en het zit HEERLIJK ;)

8. Tulpblaadje

Tulpblaadje Actief lid

Mar 17, 2014
    199
    0
    0
    Bij knelt het ook onder m'n buik, terwijl ze verder prima zitten. Net maar weer even wat jurkjes aangeschaft, dat zit veel beter. Dus draag eigenlijk nog vooral dat. Legging is inderdaad ook fijn en draag ik veel in m'n vrije tijd.

9. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

Jan 24, 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    leggings en jurkjes is het enige comfortabele voor mij!

10. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Vaak ligt het aan de vorm van je buik; ik kan al weken geen zwangerschapsbroek meer aan ook de grotere maten niet (ben s van mezelf en 8 kilo aangekomen nu met 38 weken).

Draag je laag en naar voren; heb je eerder problemen met die broeken.

11. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

Oct 28, 2013
    4,339
    2,818
    113
    Female
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Ja verschirkkelijk ik had ook 2 zwangerschapsbroeken gekocht, in het begin helemaal leuk maar toen ik echt ging groeien zat het verschrikkelijk in de weg. Draag dus ook alleen nog maar leggings met lange shirts en jurkjes, echt een verademing zit gelijk beter in me vel!

12. Rylie

Rylie VIP lid

Jun 14, 2010
    5,757
    490
    83
    Female
    Patissier
    Noord Brabant
    Hier zit 1 broek niet meer lekker bij mijn buik. Andere wel maar vind de broeken zo warm door de band.

Ik heb nu vooral leggings aan. en van die broeken met die printjes die je zo veel ziet.
    Heb ik gekregen in een maat groter dan ik normaal draag. En zit heerlijk .
    Zeker als het buiten gewoon 28 graden is.

13. masu

masu VIP lid

Jan 5, 2010
    7,185
    0
    0
    Brabant
    Zo irritant inderdaad! Ik heb precies hetzelfde probleem. Draag nu al tien weken geen spijkerbroek meer. Ik heb van die positiesportbroeken, netjes zwart, beetje pantalon idee, en die zitten heerlijk. En heb een katoenen broek 2 maten groter gekocht; zit heerlijk los, ideaal met deze temperaturen.
    De rest doe ik dus maar niet meer aan...

14. Tecla

Tecla Actief lid

Sep 8, 2013
    167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou onwijs bedankt voor jullie reacties! Het ligt dus niet aan mij 😉. Ik baal er wel van, want ik ben net als sommige van jullie ook echt een broekenmens. Ga toch maar even internetshoppen dit weekeinde want ik heb bijna geen jurkjes. Ik heb vanmiddag wel een lekker zittende zwangerschapsbroek naar een kleermaakster gebracht. Ze had zo iets nog nooit gedaan zei ze, maar ze zou kijken of ze de band wat losser kon maken. Ik ben benieuwd!

Share This Page