Ik krijg vaak te horen, maar sport je dan niet? Nee, heb er n gloeiende hekel aan eerlijk gezegd. Maakt niet uit wat! En bla bla da's zo gezond etc.. Kan best zijn maar ik ga echt niet iets doen waar ik n gruwelijke hekel aan heb. Ben ik de enige hier of niet?
Ik heb ook een ontzettende hekel aan sporten. Het is al omdat je er heen moet gaan en dan nog eens gaan sporten. Bah. Ik probeer de boodschappen zo veel mogelijk te voet te doen (ik woon dichtbij een supermarkt en het winkelcentrum). Van fietsen gaat m'n kont zeer doen, dus dat doe ik niet zo vaak. Voor m'n gewicht zou het trouwens wel beter zijn als ik meer aan beweging doe.
Nou... ik ga binnenkort sporten, maar ik vind het niet leuk Dat is niet omdat ik er niet goed in ben (ik ben juist best wel goed in sport, zolang m'n longen het aankunnen), of omdat ik lui ben, maar omdat ik me totaal niet op m'n gemak voel. Maar nu heb ik dus de grote dikke vette knoop doorhakt, en heb me aangemeld bij de sportschool, en ga vanaf begin februari fitnessen (ugh, word al zenuwachtig als ik eraan denk, dat ik daarheen moet!) Dus... dat was het.
ik heb het 1 jaar gedaan op de sport school, maar ik vond er echt niks aan! haha! En toen werd ik zwanger, mooi excuus! En ik ben niet meer van plan om te gaan hoewel het geen kwaad zou kunnen
Hier ook iemand die een hekel aan sporten heeft. Ik wel een jaartje (zo nu en dan) gesport via mn studie, dan kon je voor 35 euro sporten. Maar vond er niks aan. Heb nog een poging tot hardlopen gedaan maar ben er na twee keer mee op gehouden. Als er iemand consequent met me mee zou willen zou de stimulans wel groter zijn, maar in mn uppie doe ik het niet.
ik vind de meeste sporten geen ruk aan. ik kan heel erg goed tegen ijn verlies dus juich gerust voor de tegenstander. ik ben licht kippig dus spelletjes met een bal is ook al niks. ik kan wel aardig zeilen, telt dat?
Ik ben drie weken geleden begonnen met tafeltennis. Na de eerste keer had ik 5 dagen spierpijn (té snel té fanatiek), maar ik vind het wel leuk. @loopy, zeilen is ook een sport, toch? Groetjes, Didier
Mijn keuze: Ik sport wel en ik vind het zalig! Ik fiets 4 keer per week 2,5 uur (door de weeks) en in het weekend wandel/fiets ik ook de nodige uurtjes. Dit niet alleen vanwege de lijn (zie banner) maar ook omdat ik het zaaaaaaalig vind. Zou niet meer zonder kunnen!
Ik sport niet, heb er geen tijd voor.... ... En misschien ook wel een beetje geen zin in . Ik werk 32 uur per week, daarnaast moet het huishouden nog gedaan worden en heb je sociale verplichtingen.
Ik wandel dagelijks, maar eerlijk gezegd kom ik gewoon nergens meer aan toe na (en een paar weken voor) de bevalling. Ik vind er ook geen moer aan. Over een paar maanden kan ze mooi in het fietsstoelje, normaal fiets ik even naar het centrum enzo, maar dat gaat nu niet. Heb ook nog op aquarobics gezeten in mijn vorige woonplaats, daar hadden ze een lekker verwarmd zwembadje met een aardige 'zwemjuf'. Helaas kreeg ze een ongeluk en kregen we een vervangster van achter in de zestig, die vrouw wist niet waar ze mee bezig was, ben er mee gestopt, was niets aan op die manier. En tennis, gatver, daar moest in vroeger van mijn ouders op. Beetje al die stomme ballen oprapen en heen en weer achter zo'n bal aanspringen, vond er geen zak aan! Ook nog regelmatig een sportschoolabonnementje genomen, begon altijd fanatiek, 3 keer in de week, maar na 3 maanden had ik het dan wel weer gezien en kwam vervolgens eens in de drie weken, kost nog een vermogen ook. Zou wel weer wat moeten doen, wel beter, maar wat?
ik ga elke dag 4 keer van en naar school op de fiets met mijn zoontje van bijna 20 kilo voorop en mijn dochter van 35 kilo achterop. Daarbij loop ik zo'n 20 trappen per dag, fiets 4 keer in de week met volle fietstassen heen en weer tussen de supermarkt en huis en leg ik verscheidene kilometers af als ik aan het werk ben (in onze zaak en thuis). En dan heb ik het nog niet over alle wasmanden vol was die ik dagelijks draag en de rotzooi op de grond die ik op moet rapen, wat vreselijk slecht is voor mijn toch al slechte rug. Moet er niet aan denken dat ik dan ook nog naar een sportschool zou moeten! Ik vind dat ik wel genoeg aan sport doe!
ik vind sporten dus ook echt niet leuk! ik loop wel heel veel en doe peutergym met dylano dus zo sport ik dan wel een klein beetje, maar verder... eee nee bedankt.