Kennen jullie dit blad/internetsite? Wat vinden jullie ervan? Ik zag het blad gisteren bij de zonnestudio. Ik vond hem erg leuk en op de site kun je in contact komen met andere mamas in de buurt om mee te kletsen etc. Ook staan er makkelijke recepten ed. op. www.tijdvoormama.nl En nee ik heb geen aandelen
Bedoel je mij of Bo? @ popje, ik vind het een leuk tijschrift maar zag het gisteren voor het eerst. Er stonden interviews in, aanbiedingen, een beetje net als de viva maar dan specifiek voor mama's
@zonnetjes; als je zoekt op hilversum dan sta ik er gewoon tussen met mijn naam Manuela dus Popje; ik vind het blad leuker dan kinderen, het is meer Glossy maar weer niet te, en er wordt ook aandacht besteed aan de dames en niet alleen de kinderen zeg maar
hmm ik ga eens gluren.. want ik ben dapper op zoek naar een blad voor mama's.. dat ik ook daadwerkelijk leuk vind wij, jonge ouders vond ik bijv. erg leuk.. maar na een jaar dat ontvangen.. begint de inhoud toch een beetje saai te worden
het ziet er in ieder geval wel uit alsof het voor de semi-werkende mama is dat is wel een vooruitgang met tijdschriften die enkel en alleen maar voor "mama" zijn en er vanuit gaan dat het leven van mama niet verder gaat dan haar kroost toch eens in de winkel kijken of ik een papieren versie kan scoren