gekke vraag misschien...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Antoinetje, 15 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    ik draag nog wel me strings maar vind
    ze niet ech lekker meer zitten ze knelle aan alle kanten
    onderbroeken heb ik bijna niet.
    denk dat ik in de loop der tijd ook maar zw onderbroeken ga kopen of onderbroeken want schuur heel me kont kapot hihi ;)

2. puckje

puckje Bekend lid

9 jun 2007
    555
    0
    0
    Overijssel
    Ik draag ook nog steeds mijn eigen boxershorts. Ze zitten over mijn buik heen, maar ik moet zeggen dat m'n buik niet supper dik is. Ik heb wel een aantal zwangerschapsonderbroeken van de Hema maar die zijn nog aan de grote kant.

3. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Zwangerschapsstrings van de Hema... heb ik altijd gedragen, ik vond het wel prettig als het over mijn hele buik kon. Verder had ik ook lekker grote onderbroeken aan, vond ze heerlijk zitten!
    Vooral in de kraamweek vond ik ze erg fijn, met dat dikke kraamverband erin....

Gr.Niki

4. jara

jara Bekend lid

4 sep 2006
    878
    4
    18
    ik heb normaal maat 38 en had tijdens de zwangerschap maat M tienerondergoed van de hema. (van die gekleurde, kon ik ook alvast in de kinderstemming komen.) Ze zijn laag en zaten dus onder mijn buik.

5. pooh26

pooh26 Actief lid

15 sep 2006
    176
    0
    0
    ik draag nu niet zo vaak strings meer, maar gewone onderbroeken van de hema. Gewone slips zeg maar. Lekker makkelijk.

6. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Vreselijk, positieondergoed. Het zit nooit lekker.
    Ik heb gewoon mijn eigen strings en bij enorme aambei-aanvallen draag ik die king size Hema/Zeeman dingen waarvan je oma ze nog niet eens aan wil... Maar goed, nood is nood. Bovendien vond ik die na de bevalling het prettigst met die enorme lappen kraamverband erin.

7. mamavanmerijn

mamavanmerijn Actief lid

12 okt 2006
    298
    1
    0
    ik draag ook mijn normale strings.

8. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ik draag ook nog steeds mijn eigen strings. Heb geen zin in die grote tenten....

9. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Overdag gewoon mijn strings, en 's nachts die leuke lage heupbroekjes. Je hebt ze in allerlei kleurtjes met figuurtjes, bij de Hans Textiel en ze zitten mega-lekker!

Kari

10. Niet meer actief

haha hier precies t zelfde!

Deel Deze Pagina