hylarisch onderwerp! Maar sex in bad/douche is een aanrader voor de sex an sich. Al denk ik persoonlijk dat het minder goed is voor de bevruchting. Geen wetenschappelijk onderbouwde reden, maar dat denk ik gewoon. En traag of hard spuiten? volgens mij maakt dat dan weer helemaal niks uit. (hier praat ik nooit over met iemand, gelukkig ziet niemand me hi hi!)
hihi ja het is me een onderwerp.. ik had nog aan mijn vriend gevraagd wat voor een "spuiter "hij was , sorry... maar hij vond zich wel een gemiddelde spuiter hihihi wat een lol.... Liefs
Jeeh wat een verhalen. Ik weet dat de zaadjes ver moeten zwemmen.Het iis vergelijkbaar met de afstand van Amsterdam tot Parijs. Het is dus een hele sport op zich....hihi
Whahahhahaa......hier idem dito... Ik kan het hem moeilijk vertellen aangezien het over hem gaat... Dus ik zeg maar gewoon dat dat vrouwendingen zijn...
hier precies hetzelfde, ik zit hier werkelijk te gieren, en mijn mannetje vroeg het ook al... ik zei niks hoor schat, meiden praat.. hihihihi Liefs
nou meiden, dit was het weer voor vandaag, morgen geen tijd, ben de hele dag op pad voor mijn werk, dus ik ceck morgen avond weer ff.. zal mijn mannetje nu een gaan checken op zijn kunsten hihi slaap lekker ! Liefs
Gefeliciteerd Caithlin!!! Je hebt ook vroeg getest he.. Met welke test soort? Lekker genieten meis!! Britt
Haha have fun Klopt ik was nog iets te vroeg! Of niet, ligt aan m'n cyclusduur, op grond van 25 dagen had ik vandaag kunnen testen, maar als het een cyclus van 29 dagen was geworden had ik vrijdag kunnen testen. Maar heb zo'n dipstick gebruikt en die meten de HCG al heel snel op, dus was al best een duidelijk streepje
Nee geen idee!! Ik voel niets... Mijn temperatuur was vanochtend iets omlaag gegaan en dat kan een slecht teken zijn. Heb alleen pijn aan tepels, maar had ik vorige maand ook en gisteren enorme hoofdpijn. Heb ik meetsal ook als ik het moet worden. Britt
Ik heb overigens de hele vakantie (klusweek) in het zwembad gelegen dus misschien is nog hoop... Hahaaa... Britt