Hi allemaal, In de hoop dat jullie ons kunnen helpen: Mijn vader heeft mijn moeder minder dan een jaar geleden ingeruild voor de (veel jongere) buurvrouw. Ze doet het ongelooflijk goed, ze is echt opgebloeid en staat vol in het leven. Ze vierde tijdens haar huwelijk haar verjaardag eigenlijk nooit. Maar nu heeft ze eergisteren besloten een groot feest te geven voor haar verjaardag. Groot gelijk, en we gaan er een topdag van maken. Maaarrrrrr... Nu willen we haar ook echt iets leuks geven. Ik heb alleen geen flauw idee wat het mag best wat kosten, maar moet dan wel echt een beetje bijzonder zijn. Wat nu in mijn hoofd zit: - iets doen met haar kinderen en kleinkind. Moet dan wel leuk zijn voor iemand van 65 en iemand van 2 - mooie tas - nieuwe familiefoto, maar dan is er meteen twijfel over of de vriendin van mijn broer ook mee moet Kortom, ben er nog helemaal niet over uit. Voor de winnende tip eeuwige roem en dankbaarheid.
wat vind ze leuk? high tea met zijn allen kaartjes voor een musical dierentuin? mix pic voor aan de muur losse fotos die je makkelijk zelf kunt ophangen op verschillende materialen ik heb dit vorig jaar aan mn ouders gegeven in het zwart/wit van alle kleinkinderen weekendje weg met zijn allen bv hof van saksen
Misschien met haar kinderen een stedentrip via Surprise me? Heb ik mijn moeder en partner gegeven toen ze 65 werden, is wel 5 jaar geleden dus geen idee of je surprise me nog kunt boeken.
Ik weet natuurlijk niet wat jouw moeder leuk vindt, wat haar hobby's zijn en of ze regelmatig reist en/of op pad gaat. Ik denk aan: - een stedentrip (inclusief fietstour); - een dagje sauna met allerlei behandelingen; - een cursus; - een abonnement op het theater (een serie voorstellingen voor twee personen boeken); - een abonnement bij de bloemist (iedere twee weken een verse bos bloemen); - een museumkaart; - overnachten in een bijzonder hotel (bijvoorbeeld SS Rotterdam); - high tea (al dan niet met het gezin); - rondvaart inclusief lunch of diner (al dan niet met het gezin); - sieraden; - home make-over. Hopelijk zit er iets leuks tussen.
Wij hebben voor mam destijds foto laten maken van alleen de kinderen. Geen kleinkinderen, geen aanhang. Echt alleen haar kinderen Voor schoonouders hebben we een shoot gedaan met het hele gezin incl schoonouders juist,incl aanhang. Als jouw man erop mag staan, dan ook jouw schoonzus: je hebt zelf gezien dat zelfs na een lang huwelijk iemand buiten de deur kan eten....
Een mooie silhouet foto/beeldje van haar met kinderen en kleinkinderen. Weekendje weg/city tripje Avondje theater met etentje Dagje uit, naar de kust/dierentuin oid High tea op bijzondere locatie (euromast of kasteel oid) Is ook maar net hoe je moeder is, waar ze van houd. Is ze bijv gek van een mooie net te dure tas/armband/oorbellen oid kan dat ook voor haar HET cadeau zijn natuurlijk.