Goedemiddag, Al enige dagen heb ik last van menstruatie achtige pijn en ook zo'n last van mijn onderrug en het nodige slijm verlies, zonder bloed o.i.d. Afgelopen donderdag nog op controle geweest bij de VK en alles was goed. Nou had ik gisteren weer die buikpijn, last van mijn liezen maar tijdens afwegen ook wat bloedverlies. Veel is het niet, je zou het kunnen vergelijken met een wondje dat je bijv. op je arm heb en daar een wc papiertje over heen haalt. Maar dit heb ik iedere keer nadat ik naar de wc ben geweest. Zo vandaag ook dus. Heb mijn man al laten kijken maar die kon geen wondje ontdekken dus denk dat het ergens van binnenuit moet komen. Veel naar de wc gaan doe ik op een dag. Ik drink erg veel zo'n 3-4 liter op een dag. Ben al helemaal leeg geprikt en ook al getest op blaasontsteking maar dit was ook niks. Dat ik urine ingeleverd heb is of eind vorige week geweest of begin deze week. Wat zou dit kunnen zijn of is het misschien toch wel de moeite waard om de verloskundige te bellen? Had al op het forum gezocht maar de meeste topics gaan over bloedverlies in het begin van de zwangerschap of over het bloed dat in de prop zit....
Hallo, Ik denk dat er een vaatje kapot is gegaan in de baarmoedermond want nu wat bloedverlies geeft. Zolang het een klein beetje is, is het niet erg maar word het meer moet je aan de bel trekken. Een vaatje kan kapot gaan door bijv. moeizame ontlasting, na gemeenschap, tillen, sporten. Die menstruatie pijn en rugpijn is waarschijnlijk de indaling van die kleine. Groetjes Ineke
Heb even gebeld en meld het hier ook maar even voor als er meerdere zijn met het zelfde Waarschijnlijk is het gewoon het indalen icm goede doorbloeding baarmoedermond Indien het meer is moet ik weer bellen