Dag allen, Ik ben 1x zeer kort zwanger geweest en toen had ik helemaal geen enkel symptoom. Nu wil ik heel graag zwanger worden. En ik merk dat ik tot de ovulatie heel hoopvol en vol energie ben. Maar als de ovulatie is geweest en ik begin pijnlijke borsten te krijgen en wat witte (vrij droge) afscheiding dan denk ik gelijk 'Oh, pijnlijke borsten en afscheiding? --> ik ben vast niet zwanger!' Dan ben ik eerlijk gezegd al teleurgesteld . Maar ik vraag me af: klopt het dat als je pijnlijke borsten voor je NOD hebt, je waarschijnlijk niet zwanger bent? : En klopt het dat als je iets van afscheiding hebt tussen ei en NOD je waarschijnlijk ook niet zwanger bent? : Wat is de ervaring van degenen die al zwanger zijn (geweest)? Veel groetjes van Zwaan.
Is bij iedereen anders; ik heb juist zelden pijnlijke borsten, alleen duidelijk aanwezig toen ik wél positest had. En afscheiding is per cyclus anders... Ik heb geleerd dat je tussen je ei en NOD niets kan afleiden daaruit. Maar ben dan helaas ook alleen maar ervaren op het gebied van ongesteld worden haha . Beetje kwestie van je cyclus kennen denk ik alhoewel je lijf je flink in de maling kan nemen, en gewoon ook na je ei hoopvol en energiek blijven! Dan moet het goed komen Heel veel succes
Ik had de vorige ronde voor het eerst pijnlijke tepels tuseen ei en nod en was toen dus niet zwanger. Nu heb ik weer geen last. Vaag!
Hai Zwaan, Ik heb precies dezelfde vraag (en hetzelfde gevoel) als jij... Ik heb elke maand een dag of 3- 4 na mijn ei afscheiding en een dag of 7-8 na mijn ei zere borsten. En rond die tijd krijg ik ook altijd het gevoel dat ik niet zwanger ben. Dit klopt ook wel want na 12 rondes heb ik nog nooit een positieve test gehad. Bij mij klopt het tot nu toe dus; "pijnlijke borsten en afscheiding --> niet zwanger!" Ik hoop dat we ooit (ondanks deze klachten) toch verrast worden met een positieve test! Succes, XXAnnalise