Gekke vraag?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Elleinad, 13 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!

Ik ben nu bijna 4 weken zwanger en heb een vraag die misschien een beetje gek is..

Ik ben dansdocent en heb tijdens mijn werk dus altijd een sport bh aan. Dit zit best straks en nu vraag ik me ad of dit slecht is als je zwanger bent en je zo veel een sport bh aan hebt? Ik wil heel graag borstvoeding geven dus wil er alles aan doen om dit mogelijk te maken.

Ben erg benieuwd of iemand hier t weet :D

2. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

11 okt 2012
    719
    0
    0
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Volgens mij kan dit echt geen kwaad hoor.. Je lijf werkt niet in ene anders omdat je nu zwanger bent. Als jij er last van krijgt lijkt het me handig om naar een alternatief te zoeken, maar zo lang dat het geval niet is, lekker je sportbeha aanhouden.

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zolang het lekker zit geen probleem :)

4. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Gekke of domme vragen bestaan niet meid !!!!

Aller eerst GEFELICITEERD lekker van je zwangerschap genieten !!

Zolang jij het lekker vindt zit waarom niet ;)

5. talithatje

talithatje Bekend lid

9 jun 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ik heb ook een sportbh, mede omdat ik een grote cup heb en een gewone bh niet makkelijk te vinden is.
    Maar ik weet van mijn vorige zwangerschap dat een sportbh en een zwangerschapsbh het beste zijn, omdat er geen beugels in zitten.
    Een beugel kan namelijk voor een ontsteking zorgen, heb ik toen gehoord.
    Helemaal als je een grotere cupmaat hebt.

6. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

11 okt 2012
    719
    0
    0