Gekke vraag?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Elleinad, 13 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!

Ik ben nu bijna 4 weken zwanger en heb een vraag die misschien een beetje gek is..

Ik ben dansdocent en heb tijdens mijn werk dus altijd een sport bh aan. Dit zit best straks en nu vraag ik me ad of dit slecht is als je zwanger bent en je zo veel een sport bh aan hebt? Ik wil heel graag borstvoeding geven dus wil er alles aan doen om dit mogelijk te maken.

Ben erg benieuwd of iemand hier t weet :D

2. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

11 okt 2012
    719
    0
    0
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Volgens mij kan dit echt geen kwaad hoor.. Je lijf werkt niet in ene anders omdat je nu zwanger bent. Als jij er last van krijgt lijkt het me handig om naar een alternatief te zoeken, maar zo lang dat het geval niet is, lekker je sportbeha aanhouden.

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zolang het lekker zit geen probleem :)

4. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Gekke of domme vragen bestaan niet meid !!!!

Aller eerst GEFELICITEERD lekker van je zwangerschap genieten !!

Zolang jij het lekker vindt zit waarom niet ;)

5. talithatje

talithatje Bekend lid

9 jun 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ik heb ook een sportbh, mede omdat ik een grote cup heb en een gewone bh niet makkelijk te vinden is.
    Maar ik weet van mijn vorige zwangerschap dat een sportbh en een zwangerschapsbh het beste zijn, omdat er geen beugels in zitten.
    Een beugel kan namelijk voor een ontsteking zorgen, heb ik toen gehoord.
    Helemaal als je een grotere cupmaat hebt.

6. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

11 okt 2012
    719
    0
    0
    Wat Talitha zegt.. Ik ook :) Ik heb in de periode dat ik heel veel last van mijn borsten had (van week 10 tot en met week 25 ofzo) zelfs met een sportbeha aan geslapen. Normaal gesproken is dat een no-go, maar nu ging het gewoon niet zonder, deed zo'n pijn!

7. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik draag nu ook alleen maar sport bh. Zelfs snachts anders is het niet te doen. En volgens mij is een sport/zwangerschapsbh ook niet erg om veel te dragen:)

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan!

8. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Hier ook een dansdocent :) sportbh kan ik nu net niet meer verdragen omdat dat voor mijn gevoel te veel knelt en spant. Ik draag nu gewoon mijn maillot zonder iets onder maar ik heb dan ook geen super grote borsten. Mss ook een ideetje voor jou?

9. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hay!

Bedankt allemaal! Fijn om te horen dat het kwaad kan!

@mie: wat leuk!! Goed idee idd ik heb gelukkig ook geen grote jetsers;p dus dat moet best lukken haha nog even een vraagke voor jou dan: tot hoelang wil jij ong. Doorwerken? Denk je dat t te toen is om door te werken tot een maand voor de uitgerekende datum?

10. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Bij mn zoontje ben ik (ondanks ongelofelijk veel pijn in mn bekken elke avond) blijven dansen tot de dag voor hij geboren is.
    Hij werd dan ook wel 5 weken te vroeg geboren.
    Zou deze keer dus wel wat vroeger stoppen om dat te vermijden.
    Maar dansen lukte nog perfect met 35w hoor!
    We hebben nu eenmaal een goed getraind lijf he :);)

11. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh jeej! Zal wel ffies gek zijn geweest 5 weken te vroeg! Ben wel blij dit te horen! Gelukkig zit ook de zomervakantie er nog tussendoor dus dan blijf ik zelf wel trainen maar geef ik wel minder les natuurlijk dus dat zal ook wel schelen. Vind t echt heel fijn eigenlijk dat ik met een andere docent erover kan praten. Andere begrijpen toch vaak niet dat lesgegeven soms best pittig kan zijn! Zelfs mn vriend roept af en toe nou elke vrouw werkt toch gewoon door tot een maand voor de datum.. Maar ja als ik op kantoor zou zitten zou t ook wel heel wat anders zijn haha

Deel Deze Pagina