Hallo dames, Zoals het onderwerp al zegt heb ik geen afscheiding meer... al een paar dagen niet meer.. Is dat iets normaals?
Bij mij is het een beetje wisselend, dan weer weken juist heel erg dan weer weken bijna niks. Ik neem aan dat het aan schommelende hormonen enzo ligt. Maar voor mij liever niet dan wel hoor Ik denk dat het er allemaal een beetje bij hoort..
Ik heb steeds 's ochtends tijdens het afvegen méga veel afscheiding. Zowel op mijn papiertje als in mijn ondergoed.. En vanmorgen.. Niks! Ik was zeer verbaasd en heb hier dus ook mijn vraagtekens bij!
Heb jij dit ook dat je wel een nat stuk wc papier hebt? Ik heb het echt van beneden en volgens mij komt het echt vanuit de vagina. Dan is het stukje wat ik gebruik ook echt nat. Maar wel in gele kleur.
Sinds ik zwanger ben, kom ik niet meer onder de inlegkruisjes uit.... Dus ik zou er voor tekenen. Echt apart hoe je lichaam verandert onder invloed van hormonsters. Ik vind trouwens dat ik, sinds ik zwanger ben, ook niet zo fris ruik down under (sorry!). Niet dat het echt stinkt ofzo, maar de geur is wel sterker, anders dan voor de zwangerschap. Ik vind dat vooral tijdens de sex niet prettig, ben me dan heel erg bewust van mijn eigen geur. (ik maak er een lekker verhaal van zo...) Iemand die dat ook herkent, toevallig?
Miss heb je een schimmelinfectie? Denk dat sowiso je geur vermogen meer is tijdens de zwangerschap. Kan me voorstellen dat je je dan niet lekker voelt..
bij mijn vorige zwangerschap rook ik ook niet zo fris daar beneden en de conclusie was dat ik chlamidia had......gelukkig werd ik gelijk behandeld......en bij mijn laatste zwangerschap had ik ook bijna geen afscheiding.