Hallo, Ik weet niet wat dit nou weer is. Ik ben alweer een tijdje aan het temperaturen. Voor mijn temp kaartje zie: 24b2c7 Ovulation charts on FertilityFriend.com Nu heb ik nog geen eggwhite gehad en ik heb het idee nog geen eisprong te hebben gehad. Nu heb ik sinds een paar dagen erge last mijn hormonen, lage rugpijn, dromen, hoofdpijn en humeurig. Nu had ik net bij het toiletbezoek, wit slijm met roze stipjes/streepjes erin. Mijn onderbuik is gevoelig en ik weet nou niet wat dit is. Is mijn eisprong dan toch al geweest? Want in mijn vorige cyclus had ik ondanks dat mijn eisprong was geweest pas na een paar dagen daarna een hogere temperatuur. Ik had toen wel eggwhite maar dat heb ik nu nog niet gehad. Lastig Ik moet namelijk zodra mijn eisprong is geweest, gelijk beginnen met progesteroncreme omdat ik pcos heb en ik hiermee bij een bevruchting een kleinere kans heb dat het vruchtje loslaat. Wát denken jullie?
Kan van eisprong zijn. Maar word je dan niet in de gaten gehouden met FMs als je precies dan moet beginnen met de creme? Gebruik je ovulatietesten? Kan niet echt wat van je temp kaartje maken, sorry
De progesteroncreme is een natuurlijke creme. Ik snap er echt niks van, normaal heb ik eggwhite voor mijn eisprong maar nu nig niks en negatieve ovutesten. Ik heb gisteren de laatste ovutest gedaan en besloten geen nieuwe meer te bestellen omdat ik er zenuwachtig van werd. Als je bij mijn vorige temperatuurkaartje kijkt, heb ik ook eerder dan dat het programma aangaf een eisprong gehad. Namelijk op 10 juli, ik had toen eggwhite en 2 weken daarna ongesteld. Maar ook toen was mijn temperatuur laag, net zoals het nu ook nog is.