Hallo, Ik heb misschien een gekke vraag... Weet iemand ook wat we kunnen verwachten als we binnenkort weer naar het ZH gaan? Inmiddels anderhalf jaar aan het hopen voor een klein wondertje... Inmiddels al onderzocht: - zaad vriend (erg goed zei de gyn) - HSG goed - Cyclus analyse volgens gyn ook goed. - 'afwijkend' een zeer lichte afwijking van de baarmoeder; hartvormig. Kan niet kwaad gaf gyn aan.... Begin me er nu op in te stellen dat we binnenkort weer naar het ZH mogen en was benieuwd of iemand me zou kunnen vertellen wat we ongeveer nog zouden kunnen verwachten of wat voor behandeling ze kunnen gaan starten met dit verhaal.. Iljo
Hoi hoi Wat grappig ik heb ook een hartvormige baarmoeder en mij werd ook verteld dat dit geen kwaad kon.. Vandaag echo gehad om met iui te starten en zeiden dat mij baarmoeder er super schoon en leeg uitzag ... Spannend heb je al beetje idee wat de stap is ?
Je hebt -helaas- best kans dat ze je gewoon weer naar huis sturen, als alles goed is en er in principe niets is wat een zwangerschap in de weg staat.. Er zijn ziekenhuizen (en onderzoeken..) die beweren dat het beter is om het eerst zelf nog een tijd te proberen, voor je overgaat op vruchtbaarheidsbehandelingen. Anders zal het inderdaad misschien IUI worden
Ook ik heb een hartvormige baarmoeder, er is een naam voor trouwens. Bij mij werd ook altijd gezegd dat het geen probleem was bij een zwangerschap van een eenling, het zou wel een probleem worden qua ruimte bij een tweeling. Als alles goed is, kunnen ze er voor kiezen om jullie eest nog te laten proberen en anders IUI in te zetten.
Tsjah we zijn dus al naar huis 'gestuurd'. Of bedoelen jullie dat we dan weeeer naar huis worden gestuurd? We gaan namelijk al naar de 2 jaar dat we bezig zijn... Na 1 jaar zijn we in het ZH geweest en hadden ze dus bovenstaande onderzocht en gezegd dat als zh ons gaat helpen dat het 30% slagingskans hebben en als we het zelf doen het komende jaar (zijn we nu dus mee bezig) 50%... Maar ja we worden ondertussen wel een beetje ongeduldig... Maar dank jullie voor de antwoorden!