Ben even de kluts kwijt

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mama1803, 8 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama1803

mama1803 Actief lid

14 sep 2013
    401
    0
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    Ik zal het even uitleggen. Ik heb normaal een cyclus van 25 26 dagen. Ik heb op 28 juli mijn nod gehad en 4 dagen gevloeid. Nu tot mijn verbazing vloei ik weer sinds afgelopen woensdag. Ik ben al met ovulatie testen begonnen ik heb nu 3 testen gedaan woensdag ( eigenlijk te vroeg daarom paar dagen overgeslagen) zaterdag en vandaag. Maar wat ik nu heel raar vind is dat de test van woensdag dus donkerder is dan de testen van gisteren en vandaag. Kan iemand mij dit uitleggen en van dat vloeien snap ik ook niks. Ik heb woensdag een afspraak voor een echo van mijn eierstokken en wil dat dan gelijk even aanhalen. Maar hoop dat iemand hier dit voor mij kan verklaren. Ook had ik op de dag van nod hele pijnlijke borsten normaal gaat dat weg vanaf dat ik ongi wordt maar dat hield aan tot vandaag nu wordt het pas minder.

2. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ovulatietesten geven bij veel vrouwen gedurende de cyclus op- en aflopende strepen. Dus soms is hij licht en soms is hij donker. Hij is echter pas positief als beide strepen even donker zijn, of de teststreep is donkerder dan de controlestreep.

Deel Deze Pagina