Hoi! 2-8 ben ik na een MA gecuretteerd. Ik wil je niet te vroeg blij maken, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik op 16-8 22.00 en 17-8 11.00 een positieve ovulatietest had, 23-8 een heel lichtstreepje op de zwangerschapstest (had na de curettage doorgetest tot uiteindelijk een negtieve zwangerschapstest had) en me streepjes lopen nog steeds op. Het kan dus echt!! hieronder de testen van mij.
Nou ik denk dat het een soort van vals lijntje was want ik heb er net weer 1 gedaan en daar is niks op te zien. Gelukkig ben ik pas 6 dpo en kan het nog alle kanten op gaan!
WoW dat is snel!!! Gefeliciteerd hoor !! Misschien moeten we met zn alle massaal overstappen naar testjezelf.nu i.p.v. predictor ? Of is predictor nog steeds de beste?
Wat gek Lou... Hopelijk morgen toch een duidelijk streepje. Moet zeggen dat ik hier op het forum nu de laatste tijd best veel streepjes heb gezien op een predictor waarvan de dames niet zwanger bleken. Heel vreemd.
Ik zag op jouw testjes wel een streep hoor!! Ochtendurine lijkt mij een grotere kans op een mooi streepje. Wanneer ga je opnieuw testen? Ben benieuwd naar je volgende foto..
Ik heb eerst met de testjezelf gedaan omdat ik die eigenlijk het einde van de maand wilde gebruiken, want die had ik nog over. Alleen waren deze gevoeliger als de gene waar ik negatief mee testte na me Curettage. Nu kwam er nog een klein streepje en 24/8 dacht ik dat deze zou verdwijnen maar tot mijn grote verbazing werd hij alleen maar duidelijker. Ik heb wel gehoord dat testjezelf soms een indrooglijntje kan geven en bij de predictors niet! Deze week ook met predictors en CB getest en die waren beide (gelukkig) ook gewoon positief !
Ik had ook zon streepje en ben echt zwanger. Wbt het krijgen van streepjes en niet zwanger blijken, vele testen er vroeg (ik ook ) en bij veel gaat er wat mis als voor je NOD. Als je niet vroeg test merk je dat niet want je wordt gewoon ongesteld. Het kan dus prima dat je zwanger was maar het innestelen of de eerste delingen niet goed gingen en je dus ongesteld werd. Loulou, misschien morgen nog een testje? Was je urine geconcentreerd?
Op 7dpo had ik een supertuurstreep, ook bijna niet te zien, de volgende dag was het al duidelijker. Op de laatste foto van je test zie ik wel degelijk een roze lijntje, dus ik heb goede hoop voor je. Dat de test van nu wit is, zegt niets, aangezien je met andere urine getest hebt is hij nu 2u later nog steeds helemaal wit?