Even n beetje gekkigheid tussendoor.. Zijn er dames die 'gekke' toestanden uithalen om de kans op bevruchting te vergroten? Denk aan kussen onder de rug, bepaalde standjes? Op z'n kop staan.. (hahaha grapje hoor). Ik betrap mezelf er wel op dat ik stiekem na de 'gezelligheid' toch wat langer plat blijf liggen zegmaar...Stom he? Ik heb geen idee of het uberhaupt invloed heeft.. Die gekke fratsen.. Maar ik moest toch 'n beetje lachen om mezelf.
Baat het niet dan schaad het niet hè! Ik deed niks geks eigenlijk. Hihi, ik hoop dat je snel een lucky shot hebt met je capriolen!
Haha same here! Ik blijf na de daad ook even liggen met een kussen onder mijn bips Misschien helpt het de zwaartekracht iets, who knows. Baadt het niet dan schaadt het niet. Ondertussen je eisprong gevonden? Jij had toch ook nog geen positieve test? Ik heb hem nog steeds niet, wel vruchtbaar slijm vandaag dus we klussen vrolijk verder...
Hihi, was wel benieuwd of er dames zijn die gekke dingen uithalen. Of misschien zelfs echt gegronde tips weten! Babyloveyou, ben gestopt dagelijks testen. Ik heb afgelopen woensdag ineens n grote eiwitslijmklodder(ja gadverdamme) gehad..(ovu negatief!?) Was ook niet lekker? 1x diaree.. En wat weeïg gevoel. Gister ook ineens weer veel eiwitslijm. Ook n paar minuten ontzettend gemene steken onderin de buik en achter m'n schaambot zeg maar. Volg er niks meer van! Ik ga iig nooit meer aan de pil, wat n chaos dat lijf. Geen idee of slijm nog wat te betekenen had.. Maar wel geklust!
Ik lig het liefst onderop dan, en ik blijf zo'n kwartier op mijn rug liggen met een kussen onder de bips. heb ook nog 3 edelstenen bij mijn bed, die voor vruchtbaarheid enz zouden zorgen. Maar ach, volgens mij valt dit best mee