Hey dames, Wie bevindt zich ook in deze spannende periode? Ik be nu 5 dagen overtijd. En jullie zullen allemaal reageren met ga dan testen. Ik hou mezelf in Tot zaterdag. Dan ben ik 1 week overtijd. Wie ook??
ik was 2 dagen overtijd en vanmiddag bloedverlies helder rood en krampen.. ik heb wel symptomen gehad die ik nooit heb gehad sinds de eisprong en ''bevruchting' maagzuur, pijn onderrug, steken in borsten.. wij dachten echt dat het raak was... ben ik nu ongesteld of .......?
Ben nu 9 dagen overtijd, maar verder geen klachten. Dus waarschijnlijk weer het begin erg onregelmatige cylcussen (eerste ging wel goed, zo blij, maar nu dit weer). Spannend morgen mamamd! En melanietom, er is maar 1 manier om erachter te komen
Wauw, dat jullie zo'n geduld kunnen opbrengen. Ik ging 4 dagen voor NOD al testen, haha. Ik duim voor mooie, positieve testen voor jullie!
Sado, gezien het feit dat ik echt nergens last heb... Had ruime week geleden wat ongi kramp, maar dat was het. Daarnaast voor de pil cylcussen gehad van 2-3 maanden. En ben ook gewoon bang voor teleurstelling...
Hi Allen, Ik inmiddels een week overtijd, 2 negatieve testen verder. Wel allerlei kwaaltjes, morgen ochtend met ochtend urine testen, dat had ik nog niet gedaan... Succes met testen!!!
Dames ik ben erg benieuwd hoe jullie allemaal zo zeker weten dat jullie over tijd zijn? Ovulatietesten gebruikt en getemperatuurd? Zo niet dan denk ik in geval van negatieve testen dat de kans groot is dat jullie een latere eisprong hebben gehad en dus eigenlijk nog niet over tijd zijn... Desondanks hopelijk snel positieve zw-testen voor jullie allemaal !
Ik voel mijn eisprong eigenlijk altijd wel, en mijn cyclus is altijd 29/30 dagen! Ik zit nu op dag 39 dat heb ik zelf nog nooit gehad, maar op dit moment weet ik echt niet meer wat er gaat gebeuren. 3 negatieve testen, en heel veel kwaaltjes. Afwachten dus!