Ogh nena dat is idd schrikken!! Dat ligt vast aan de test hoor! Streep is streep Idd lkkr verder genieten maar niet meer testen! GENIETEN MEISSIE
Nou meiden weer flink bij moeten lezen hahaha welkom aan de nieuwe wachtbankjes mijn duimen draaien ook voor jullie! Vanmorgen ook 'paas'eitjes wezen zoeken hihi 2e fm gehad. afgelopen vrijdag zat er maar één maar nu waren er twee bij gekomen die heel misschien ook mee gaan groeien??????? Oeeee heel spannend dus. Grootste ei is dacht ik 10 x14 x 13 de andere twee iets kleiner. Was wel onverwacht maar dinsdag eerst nog een fm en dan inplannen iui nummer drie. Lukt het nog met wachten tot donderdag decembergirl? Ik ga heel hard duimen voor jou Fijne paasdagen nog ladies en geniet van het mooie weer
Hallo Nou ik kon het toch niet laten om vanmorgen te testen zelfs mijn vriend weet het niet eens ....Maar ik zag heel vaag een streepje nu maar hopen dat hij donderdag duidelijker te zien is !!
Oh Wauw spannend!!!! Heb je een foto gemaakt? Een streep is een streep zeggen ze hier altijd. Maar wanneer is je nod ook alweer?
Hallo Ik heb 25 maart een terugplaatsing gehad van 2 embryo's en 9 april is mijn testdag ..... Ja das waar een streep is een streep en het kan denk ik niet meer van de pregnyl 10.000 zijn ?
Whahaaaa gaaf!!! Ik zie m ook. Een voorzichtige proficiat decembergirl! ik snap dat je nog terughoudend bent hoor maar ik denk echt dat het raak is Joehoeee ik duim nog even door voor je
Ja ik hou nog even een slag om de arm . Maar mocht het raak zijn dan is het wel geweldig dat het meteen bij de eerste icsi poging raak is.
Heeyyy Decembergirl!!! Wauw wat mooi zeg! Ik hoop echt voor je dat het donderdag een dikke vette streep is. 10.000 eh pregnyll is 14 dagen nadien uit je lichaam daar zit je dan wel overheen dan toch als ik op mn kalender ff snel kijk in mn telefoon. Zou super gaaf zijn meid!! Hahaha Bea! Eieren wezen zoeken lol! Dat gaat al aardig de goede kant op! Hopelijk gauw een insiminatie!! Ik heb vandaag een zeurend opgeblazen gevoel in mn buik lig nu lkkr warm met een kruikje op mn buik op de bank Nena hoe gaat het met jou vandaag? Allemaal eitjes genoeg gegeten?? Pff zit propvol hihi Liefsss
Hallo Ja dat dacht ik ook al dat de pregnyl ui mijn lichaam is dus daar kan het niet van komen ! Haha ik denk dat ik al eerder dan donderdag weer een test ga doen eens kijken of het oploopt ! Het zou idd super zijn dat het meteen al raak is bij de eerste icsi terugplaatsing en dan is het nog afwachten of ze alle twee zijn blijven plakken of maar 1 . Maar goed zover zijn we nog niet ! Met jou gaat alles goed ?
Idd dat zou GEWELDIG zijn ookal is het er maar 1 toch? Hier waren voor de insiminatie een ei van 13mm en 1 ei van 17mm zichtbaar dus kan het ook maar zo zijn dat die van 13mm ook nog is gaan groeien en dat er 2 zijn bevrucht. Maar dat is pas voor de 28ste omdat uit te sluiten. Ik zou ook niet meer kunnen wachten tot donderdag...maar je gebruikte ook oestrogeen bolletjes toch zit hier geen hcg in? Ik wil je beschermen hoor begrijp me niet verkeerd!! Ik hoop echt dat als je morgen ofzo weer test weer iets duidelijkere test in handen hebt! Ik ben veel moe maar mn buikpijn is zo goed als weg na een warme kruik en een paar tukkies haha! Nu maar fijn op bedje. Slaap lekker dames!!! Liefsssss
Hallo allemaal een meid27 Met mij gaat het niet goed vanochtend vroeg bloedverlies Niet met het plassen maar met vegen ik ben heel verdrietig Heb gebelt maar ze zeiden dat ik moest afwachten omdat het bruin is en niet met bakke er uit komt maar ik weet zelf wel dat dit niet goed is Het is ook nog niet gestopt nu dus ja ik weet het niet morgen maar mijn eigen arts bellen ben er echt heel verdrietig van dames Liefsss
De artsen zeggen omdat het veel bruin is dat het oud bloed kan zijn Maar ik weet het niet pfff ik hoop dat het goed komt eigenlijk maar weet niet wat ik moet denken Liefsss
Oooow lieverd toch!! Moed nog niet opgeven hoor!!! Lees genoeg die dat ook hebben maar toch zwanger blijven!! Houd hoop ook al is het moeilijk!! Hele dikke warme knuffel!!
Ja idd ik lees nu ook dat heel veel meiden dit hebben Ja het ziet er ook echt alleen maar heel erg donker bruin uit wel veel Donker bruin maar alleen bruin de artsen zeggen het ook maar ik ben zo geschrokken ik hoop dat ik nog een beetje hoop heb pffff Liefsss