Ooohhh NENA!! Neeejj nee nee! Dit zal toch niet zo zijn he?! Verdamme! Idd zegt het allemaal nog niets maar begrijp je gevoel ontzettend goed je zit nu tussen hoop en vrees! En die onzekerheid is zooo akelig!! Ik hoop echt dat het heeeel erg snel stopt en dat je verder kunt genieten! Heel erg veel sterkte meissie ik brand een kaarsje voor jou/jullie! Liefsss dikke knuffel
Hier wordt ook een kaarsje voor je aangestoken en ik denk aan jou/jullie!! We houden hoop lieverd.. Hele dikke smakkerd! !
Ah nee nena toch... alles is al gezegd maar kan me voorstellen dat je pas gerust bent als het stopt en je volgende week je echo mag zien. Ik steek ook een kaarsje voor je aan en ga weer voor je duimen dat het toch goed is allemaal. Hou vol meid en hopelijk heel gauw een positief berichtje van je. Dikke knuffel voor jou xx
Hallo dames volgens mij gaat het stoppen het bruin Al een heel stuk minder vingers krost Maar heb nog wel verdriet zo bang maar de vk denkt oud bloed
Gelukkig nena! Hopelijk blijft het zo het hoeft niks te zeggen meissie er zijn genoeg vrouwen die vloeien terwijl ze zwanger zijn het schijnt normaal te zijn maar je schrikt vreselijk en dat zou ik ook doen zou ook alles weg zien vagen als sneeuw voor de zon. Bah onzekere tijd waarom duurt zown onzekere tijd tot de echo ook zo lang he! Ik hoop dat je vanacht een beetje kunt slapen. Dikke knuffel liefss
Hallo meid27 Net zat er geen bruin meer in Ik denk ook niet dat ik kan slapen zo bang Ik ben me echt rot geschrokken Ja ik heb wel wat hoofdpijn Maar mijn man zegt dat dat kon komen van de schrik Maar helder bloed heb ik niet gehad dus ja Ik weet gewoon niet wat ik er van moet denken Het was echt heeeeel donker bruin bah Liefsss knuff
Hallo nou ik denk dat ik morgen weer een test ga halen haha ik gebruik idd bolletjes maar daar zit volgens mij geen hcg in .
Dat komt idd van de schrik en de stress meid. Ik geloof dat paracetamol geen kwaad kan anders neem er 1 of 2 dan kun je een beetje ontspannen dat is ook beter voor de kleine. Mischien is het wel oud bloed wat er nog zat en wat de baarmoeder nu afstoot. Neem anders een rustgevend kopje thee stress moet je nu ook echt vermijden warm kruikje op je buik en probeer maar wat te slapen meid is beter voor je. Megaaa dikke knuffel liefsss
Ja ga me echt rustig houden Ga nu proberen te slapen weltrusten meid27 Ik hoop morgen een betere dag te hebben Liefsss
Hallo dames Bij mij is het niet goed gegaan ik heb een miskraam Snik Snik ik vind het zo erg zo lang op gewacht En het is me nog ontnomen ik heb zo'n verdriet Maar goed we moeten verder ik hoop dat ik een beetje mijn dag doorkom en dat de pijn en beetje zakt Liefsss knuffel
Lieve nena. Echt heel erg voor jullie... er zijn geen woorden voor om je op te beuren dus ik weet ook niet goed wat ik kan zeggen. Wees lief voor jezelf en laat het verdriet er even zijn. Houd vast aan je droom en ga weer een boeketje vertrouwen plukken. Ik gun het jullie van harte! Voor nu... laat jezelf een beetje vertroetelen meid. Veel sterkte ook voor je man. Dikke knuffel en veel liefs Bianca
Dank je bia74 Dit is echt erg eindelijk na 12 jaar zwanger En dan dit Ja dan zal de moet er wel effe in Ik hoop dat ik de kans nog wel een keer mag meemaken Liefsss
Lieve lieve nena! Wat afschuwelijk meid he waarom moet dat nou zo! Ik had nog zo gehoopt dat het goed zou komen. Idd net zoals Bia zegt verwen jezelf maar flink en natuurlijk mag je verdrietig zijn! Enorme dikke knuffel van mij sterkte en ook voor je man Liefsss