gekkk van het wachten....

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door meid27, 23 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Vanmorgen weer een test gedaan en streep is eigenlijk het zelfde gebleven maar nu heb ik allebei testen niet met ochtendurine gedaan misschien moet ik dan de volgende keer wel even doen .

Maar ja dat er al een streepje staat is toch al een goed teken toch ? En misschien is mijn hcg waarde nog niet hoog ??

2. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    Hey decembergirl klopt is volgens mij wel belangrijk met ochtendurine dan is je hcg het hoogste.
    Morgenvroeg nog maar een keer dan of anders toch donderdag ;) succes met wachten nog

Ik zit ook in de wachtkamer voor fm nu. Spannend toch wel weer. Dadelijk weet ik wanneer iui gaat plaatsvinden. Tot straks

3. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Vanmorgen nog even een test bij kruidvat gehaald ....de volgende ga ik moet ochtend urine doen .

20150407_113153.jpg

4. Nor

Nor Lid

13 apr 2013
    41
    0
    0
    Beste decembergirl,

wat goed zeg dat er een streepje verschijnt en mijn advies is om zeker morgen een test over te doen om te zien of de lijn dondkerder wordt, voor mij minder goed nieuws ik had al van het begin minder goed gevoel ik heb zaterag en vanochtend een test gedaan maar helemaal witen we zitten op dag 13 na TP :(

vorig keer heb ik een verse tp gehad van ookeen blastocyt ik had al op dag 5na tp een lichte lijn, en ik was super blij mijn lijn werd op komende dagen iets donkerder en goed zichtbaar maar altijd lichter dan de controle lijn, ik heb er verder niets van gedacht en had geen bloedverlies of andere klachten, toen ik mijn bloedtest kreeg werd ik gefeliciteerd want alles bovende 5 hcg was duidelijk zwanger maar ik koest na 2 dgn terug bloed laten trekken om te zien of mijn waarde verdubbeld, ondertussen had ik ook een digitale clearblue test dieduidelijk zwanger aangaf met 2 weken zwanger, en naast de 2 v 5 kv testen had ik ook actiontesten gebruikt die eigenlijk nog lichter testen dan kv test, want diewas goed zichtbaarder.

Na mijn 2 de bloedtest was mijn hcg ietsjes gestegen maar zeker niet verdubbeld, uit eindelijk is het ook niets geworden en na begin 6 wkn is het mis gegaan.
    De gynaecoloog zei dat metmijn leeftijd een verhoogd risico was op miskraam en ik had 2 cryo's en mochten ze allebei goed uit de ontdooiing dan zouden ze zeker alle 2 terug geplaats worden maar 1 had het overleefd en was de 25ste maart terug geplaats waar ik nu weer erg verdrietig van ben, het voelt net of mijn lichaam mij in de steek laat :( voor mij betekent het dat ikweer opnieuw moet beginnen en we gaan dan voor hopelijk een tp begin juni.

voor jouw heel veel liefs en zeker een goed zwangerschap!!!

Lieve decembergirl voor jou hopelijk veel beter

5. jessey26

jessey26 Lid

2 mrt 2015
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames ! Hier ook op het wachtbankje dit is mijn 2e ifv/icsi in eigen cyclus 1e mislukt geen eicel nu heb ik vorige week maandag een terug plaatsing gehad dus mag ik 14 april testen toch raar zo normaal had ik al menstruatie moeten hebben tis vandaag precies 30 dagen geleden morgen een maand al dat ik ongesteld had moeten zijn mag helaas nog niet testen morgen me laatste pregnyl spuit 15oo e ps lees al een poosje mee ik wel #nena veel sterkte wensen met dit verlies ! En de dames die zwanger zijn gefeliciteerd ! Lieffs

6. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    #226 Bia74, 7 apr 2015
    Laatst bewerkt: 7 apr 2015
    Hey decembergirl, ziet er nu al goed uit hoor ondanks geen ochtendurine dus ben retebenieuwd naar je test morgenvroeg! :D hihi duimduimduim

welkom Nor en Jessey26, zou idd heel jammer zijn als deze poging niet gelukt is Nor maar zolang er geen bloed is zit het nog goed hè dus houdt moed. voor jou ook spannende week voor de boeg Jessey maar duimen draaien ook voor jou. Zet m op dames.

Bij mij was toch beetje 'tegenvaller'. De twee nieuwe eitjes hebben niet doorgezet dus is toch 'maar' één. Klinkt misschien heel stom want mag ook blij zijn met één goed ei, maar ik had dit keer gewoon gehoopt op wat meer kans ;) wil niet ondankbaar overkomen ofzo maar denk dat jullie wel begrijpen wat ik bedoel. Eigenlijk zou morgen al iui zijn :$ ik schrok en zei dus: morgen al??? haha, toen is het toch verplaatst naar donderdag maar nu twijfel ik weer of dat nog wel op tijd is....:(:(:( AAARGHHHH wat kunnen wij vrouwen onszelf toch ook gek maken hè?! Ik ga gewoon vasthouden aan mijn positieve voorgevoel op CD1!!!
    Vanavond zelf samen nog even 'huiswerk' doen en dan vannacht ovitrelle spuiten. Morgen druk dagje en dan donderdag iui en dan begint het lange wachten weer.........

Hoe gaat het met jou Nena? Kun je je verdriet en boosheid/teleurstelling een beetje kwijt? xx

7. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo bia74
    Ja wat moet ik zeggen heel veel verdriet artsen al gesproken
    Veel slapen maar het gaat Ja je moet door he maar we gaan snel weer verder de artsen hebben ook gezegt meestal zit de volgende goed
    Waarschijnlijk heeft er nu geen leven in het vruchtje gezeten en heeft de natuur ingegrepen maar het blijft gewoon heel erg
    Liefsss

8. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    Ja nena ik kan me helemaal voorstellen. Is misschien wel zo dat het dan al niet goed heeft gezeten enz enz maar gevoelsmatig heb je een positieve test in handen gehad en zag je alles verder al voor je. Dat is niet zomaar even aan de kant te schuiven, en gelukkig hoeft dat ik niet. Je verdriet mag er zijn en hoort bij deze zwangerschap. Heel veel knuffelen, uithuilen en praten en hopelijk kunnen jullie samen dan vol goede moed er weer voor gaan. Hou je taai meid en 'praat ' hier zoveel als je wil xx
    liefs Bianca

9. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dankjewel bia74
    Vind ik echt super lief van je
    Liefsss knuff

10. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo nieuwe dames op het wachtbankje!
    Welkom!

Ik ben ook zeer benieuwd decembergirl naar morgenochtend!

He! Wat spannend toch weer Bia! Jawel dan ben je nog wel optijd anders hadden ze vast nog wel ingegrepen dat je echt morgen moet komen :) komt goed idd dat lange wachten pff!!!!

Aahh lieve Nena!! Ik vind zo erg he heb de hele dag aan je gedacht en je kunt wel zeggen dat je door moet met je leven maar lieve nena dat gaat vanzelf..en jij moet dat maar door zien te komen bah akelig! Ik ben ook best bang nu ookal hoeft het niets betekenen voor een ander maar 12 jaar joh?! Woww dat is echt lang!
    Ik hoop echt dat je snel weer kunt starten!
    En zwanger bent en blijft van een mooi wondertje.

Hou je taai meissie en idd hier mag je zoveel als je wilt erover praten

Megaaaa dikke knuff voor jou 💖

11. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meid27
    Ik vind het heel lief van je dat je aan me denkt idd het is heel moeilijk
    Om dit mee te maken
    Hoe gaat het met je meid ik hoop dat alles goed met je gaat en lekker kunt genieten ik vind het fijn dat ik met jullie mag door praten
    Mijn man en ik hebben het er over gehad en hoe erg het ook is maar we gaan gewoon door het klinkt raar maar we weten nu dat het kan
    Ik hoop weer snel op een positieve test ik heb het wel heel zwaar pfff

Liefsss knuffel

12. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Super goeie instelling Nena! Zo komen jullie er wel heb ik alle vertrouwen in!
    En idd je weet nu wel dat je zwanger kunt raken ookal sta je dan wel knetterhard met lege handen :-s maar je bent dapper en je komt er wel al is het nu zwaar en dat is ook logisch!
    Hoe gaat het nu met bloeden? Of komt dan gelijk je menstruatie erachteraan? Ik zou het eigenlijk niet weten

Met mij gaat het goed heb vandaag weinig kwaaltjes alleen lig ik snachts verkeerd waardoor ik nu zeurende pijn thv de ribben/schouderbladen heb maar dat heeft niks met mn zwangerschap te maken..beetje naweeën van het door mn rug gaan 2 wkn geleden.

Hoop je nog vaak te spreken hoor nena!

Enuhh bia! Veel succes met jullie huiswerk...wij hadden ook wel eens onthouding van 7dgn en perfecte zwemmers gewoon op het formulier 3dgn onthouding zetten anders krijg je commentaar.
    De laatste keer ook 7dgn onthouding en 4.5miljoen zwemmers

Soms is er gewoon tijd te kort of geen zin om het te moeten na al die keren

Succes!!!

Liefsss

13. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja gisteren had ik veel bruin verlies en vanochtend
    brak door heel veel bloed dus menstruatie
    Alleen dan erger nu vanavond is het wat rustiger geworden
    Hoef ik niet om de paar minuten naar de wc zo erg bloeide ik ik denk zelf dat ik vruchtje heb opgevangen toen ik in de doch stond was wel erg heftig maar had de arts gebeld en die zei ook dat dat kon was wel akelig maar weet zeker dat dat het was
    Ja nu mijnMenstruatie er door is en mijn baarmoeder leeg is krijg ik wel mijn eisprong heeft de arts gezegt en het hoeft niet zei de arts maar na een miskraam ben je wel heel vruchtbaar maar dat moet je zelf beslissen zei de arts dus ja

14. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    Hartstikke knap van jullie nena dat je kunt kijken naar het positieve... idd zwanger worden is dus mogelijk! We gaan met z'n allen keihard met jullie mee duimen bidden en kaarsjes branden! Dan moet het heel gauw weer goed komen xx

Zo'n lange tijd is bij ons ook. 13 jaar. Wegens ziektes helaas ook tussenpozen dat het niet kon maar de wens is er altijd geweest. Hopelijk is het spreekwoord 'beter laat dan nooit' van toepassing en ach eigenlijk is het dan toch gewoon precies op tijd in ons geval want eerder waren er toch dingen of omstandigheden en nu zijn we er echt helemaal klaar voor! :D

Wanneer heb je ook weer echo meid 27? 28 april toch?
    Wel fijn dat je niet veel ongemak hebt toch ;)

Nou Ehhhhh het huiswerk is gelukt hoor hihihi. Nu nog even wakker blijven tot twaalf uur dat wordt lastiger want normaal lig ik al om tien of half elf in bed haha. Komt goed.
    Welterusten alvast dames en tot morgen

15. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dankjewel bia
    Voor je lieve woorden weer gaan met zijn alle keihard duimen voor elkaar
    En zo hoe jij het zegt zo is het bij ons in die 12 jaar ook gegaan Ja maar het laatste ander half jaar zijn we er echt constant mee bezig geweest dus ga weer gezellig op het wachtbankje

Liefsss

16. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    Herkenbaar dus. Ja wij ook nu alweer bijna 2 jaar bezig.
    Maar de aanhouder wint! (Nog zo'n spreekwoord haha :p) Ik ga naast je zitten meid we wachtbanken samen verder xx

17. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoe oud ben jij dan bia als ik vragen mag
    Ik ben 36 en ja we gaan gezellig samen op de bank
    De aanhouder wint Ja haha

18. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    Dat mag...... :D
    Ik ben 40 vandaar dat we nu al moeten nadenken of we nog ivf willen proberen als dat nodig zou zijn. Dan willen ze me voor mijn 41 aangemeld hebben. Laten we hopen dat dat niet meer nodig is!!! ;)

19. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zie ook dat je op 9 april iui heb lekker snel al
    Dat is donderdag dan is mijn vader jarig hi hi
    Spannend weer meid

Liefsss

20. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    Ja klopt donderdag twaalf uur, vandaar dat ik vannacht om twaalf uur de ovitrelle moet spuiten. Dan zit het spuiten zetten er op al moet ik zeggen dat het me niet zoveel meer uitmaakte om te spuiten gelukkig.

Deel Deze Pagina