Oke ja snap het Ja ikzelf ga daar dus niet voor dus ja Hoop idd dat het nu raak voor je is dan ben je ook van dat gesleur af he ik heb gezegd nog voor dat is zwanger werd dat ik het een jaar nog doe en dan wel zonder Hormonen en toen ik dat besliste was ik zwanger maar ja dit was dus zo over Snik Snik
Maar ik ga nu lekker naar mijn bedje Ik ga deze dag effe snel vergeten en hoop dat ik me morgen wat beter voel weltrusten meiden Lieffffssss xxxx
Bia ff wekkertje zetten op je telefoon!!! Zou erg vervelend zijn als je per ongeluk in slaap valt... Klopt idd 28 april is de eerste echo duurt me veelste lang 😕 Slaap lekker dames!! Liefsss
Nee niet echt Maar ga zo het ziekenhuis bellen want gisterenavond 2 x voor ik ging slapen geen bloed meer vanmorgen toen ik wakker werd geen bloed toen ik me had verschoont een klein beetje nu weer niks raar je moet toch langer bloeden bij miskraam of niet maar mijn borsten worden wel kleiner dus ik ga er wel van uit maar wil gewoon nu een uitsluiting dat het een miskraam is anders maak je je eigen helemaal gek ik weet zelf wel dat dat zo is maar wil gewoon een echo
Ah balen zeg. Ik kan me het helemaal voorstellen. Frustrerend ook. Groot gelijk ja gewoon even bellen dan heb je hopelijk snel wat meer rust in je hoofd en je lijf want deze stress is ook niet goed voor je. Ga maar gauw even bellen ik hoop dat je snel mag komen xxx
Hallo Nog 1 nachtje slapen en dan zijn mijn wachtweken voorbij en ga ik officieel testen na de tp van 2 embryo's (icsi). Heb afgelopen zondag en gister al een test gedaan en er verscheen een streepje niet een knal test maar er staat wel iets mocht het niet goed zijn dan was hij wit gebleven toch ? Xxx
Hallo december girl hoop morgen dat er weer een streep zichtbaar is en dat deze dag snel voorbij vliegt ! Lieffs
En nena? Mocht je komen voor een echo? Ik hoop het voor je! Hou jij het nog een beetje vol Bea? Morgen toch weer een spannende dag!! Spannend decembergirl ik zou denk ik morgen een zwanger/niet zwanger test doen van clearbleu dan is het ECHT duidelijk. Hcg kan nog wel aan de lage kant zijn en je had niet getest met ochtendurine he dus zal het hcg de rest vd dag nog laag kunnen zijn. Ik heb telefoontje gehad van moeders voor moeders ik ga een andere vrouw hopelijk weer blij maken met een zwangerschap! Vrijdag komt ze langs voor een gesprekje en uitleg. Liefsss
Hallo Ik denk dat ik morgenochtend eerst de test van het kv gebruik en kan evt altijd nog een clearblue test ophalen .
Hohoi Pff dit zijn echt vreselijke dagen ..maar goed het hoort er bij ! Ik hoop idd dat er morgen een mooie streep te zien is ....ik ga vroeg testen voor dat mijn vriend naar zijn werk gaat en zodra het kan gauw het ziekenhuis bellen om een afspraak te maken voor de eerste echo ....waar je dan ook weer even voor moet wachten ....
@decembergirl Spannend meid!!!! Wij nog twee nachtjes.. gisteren positieve test gehad.. streep maar nog geen knal!! Vrijdag bloedprikken. Mijn borsten worden groter en harder.. Misselijk wordt met de dag erger.. Alleen wat me zo angstig maakt is die menstruatie gevoel in mijn heupen.. Zo eng!! Maar ik blijf hopen en bidden.. Wij hadden ook twee ukkies terug geplaatst kregen.. spannend allemaal hè? Succes !!! Dikke knuffel..
Pff erg he die wachtweken hoop dat we allebei een mooi eind resultaat hebben ! Hier ook last van de borsten en misselijk maar gelukkig niet boven de pot haha ....ik heb ook dat menstruatie gevoel maar dat ook een van de symptomen zijn van een beginnende zwangerschap . Samen blijven we hopen en bidden !
Hallo meid 27 Ja ik heb gebeld maar mag niet komen mijn huisarts gesproken die zegt dat ze altijd een echo moeten doen om bevestiging te geven dat het een miskraam is wat ik zelf dus ook vind mij hebben ze alleen een telefonisch een bevestiging gegeven en ik weet uit mezelf ook wel dat het mis is maar wil het ook graag zien snap je Ze vonden het geen aanleiding om een echo te doen ik zei dat krijgt toch iedereen als ze een miskraam krijgen en beetje raar allemaal nu word ik morgen door mijn eigen arts trug gebeld en dan kon ik dat met haar bespreken Liefsss
Hey Nena Nou ja zeg wat raar ik weet ook niet beter dat iedereen die een miskraam heeft gehad gezien moet worden ook om evt restjes alsnog te curiteren. Ik begrijp dat je zelf dat gevoel wel hebt maar straks waren het 2 eitjes en is er maar 1 afgestorven heeft een collega van me gehad en die is 20 weken zwanger van een gezond ventje. Dus ze moeten gewoon die echo doen! En volgens protocol werken bah word er boos om..echt hoor! Amateurs 😤 Hou je haaks meissie Liefsss
Ja dankje meid ik ga morgen ook echt erop staan dat ik een echo krijg Ik ben er ook echt boos om ik vind het raar dat het bloeden al gestopt is kan dat zo snel?
Hey nena. Idd zoals meid ook zegt, raar en absoluut aandringen. Ik snap best dat ze een paar dagen wachten na dat het bloeden gestopt zou zijn maar dat is al dus erg vreemd. Ik hoop dat je huisarts morgen bericht kan geven dat je zsm alsnog een echo krijgt. Hou je taai meid en hoe moeilijk het ook zal zijn probeer de boosheid een beetje van je af te zetten want die negatieve energie wil je ook niet en kost nog meer energie. Knuffel voor jou en houd ons op de hoogte hè. Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe snel na een mk het bloeden stopt. Misschien kun je daar een topic over vinden hier op het forum? Ben nog nooit zwanger geweest of mk gehad dus daar kan ik je geen antwoord op geven. Dat er maar gauw duidelijkheid en rust mag komen voor jullie xx