Meid27 ik wilde al vragen of je daar aan mee ging doen moeders voor moeders ja dus haha. Goed van je zeg. Heeft wel wat impact natuurlijk ook maar als anderen daar mee kunt helpen zou dat heel mooi zijn hè. Mijn schoonzus heeft dat ook gedaan maar niet lang vol kunnen houden ivm misselijkheid van de geur van die kannen meen ik haha. Hopelijk valt het mee. Ben benieuwd Decembergirl en mamavangend dat worden twee knallers bij jullie dus. Succes ladies!!! En idd decembergirl dit keer met ochtendurine hè Ja morgen iui. Ben nu al heel moe maar morgen hoef ik verder gelukkig helemaal niks te doen dus dat is fijn. Fijne rustige avond voor allemaal liefs Bianca
Ik ga mn best doen voor moeders voor moeders ookal is het maar voor even alle kleine beetjes helpen. Heel veel succes morgen Bea!!! Liefssss
Hallo Tjonge wat een duurt een dag dan lang he ....en nog langer dat het donderdagmorgen is ! Ik ga morgen idd met de ochtend urine testen en dan samen met mijn vriend kijken of er een duidelijke streep te zien is !! Pff bij vlagen flink misselijk maar gelukkig nog niet boven de pot haha maar mijn eetlust is wel een stuk minder ....hoofdpijn,duizelig, gespannen en gevoelige borsten en moe . Xxx
Dank je wel Nena en Meid27! Succes decembergirl morgenvroeg en geniet ervan, jullie moment Liefs en slaap lekker allemaal xxx
Hallo Ik hoop dat we idd kunnen genieten morgenochtend van ons mooie moment ! Ik heb dan al 2 x een streep gezien maar als hij er morgen weer staat dan ben ik super blij !
Wij konden niet meer wachten en hebben vanmorgen getest!! Wauw binnen 3 seconden dikke vette plus! Onwerkelijk maar zo mooi!!! Wil iedereen heel veel succes wensen en geef de moed en hoop asjeblieft niet op!! Ik had het bijna gedaan maar gelukkig nog niet helemaal! Dikke knuffel en heel veel geluk!
Gefeliciteerd mamavangen ! Geniet ervan idd is een egt goed zichtbaar mooi om te zien fijne dag vandaag xxx
Hallo meiden Vandaag waren dan mijn wachtweken van de tp na icsi voorbij en mocht ik testen . Samen met mijn vriend 5 min in spanning zitten ...verschijnt er een streep en hoe duidelijk is hij dan ? De bovenste test is van dinsdag en de onderste van vandaag ! Nou volgens mij kan ik zeggen dat ik ZWANGER ben ???
Jaaaaa Joehoeee 2x raak deze week!!!!!!! Mamavangend en decembergirl GEFELICITEERD!!! Wauw echt heel blij voor jullie ga lekker genieten meiden en ik wens jullie een hele fijne voorspoedige zwangerschap dikke knuffel xxx
Manavangend en decembergirl van harte superrr mooi!!!! Lekker genieten nu!! Bia succes je zult het alwel achter de rug hebben. Liefsss
girlzzz gefeliciteerd geniet ervan @hier zit in mijn wachtweken echt lang duurt het.. Heb woensdag tp cryo blastocyste gehad. Mag 20e bloedprikken dus duurt erg lang. Voel nog niks. Wil zo graag ☺️☺️ Gr wensje
Wij hebben ook net uitslag gekregen van onze bloedtest! HCG van 450 !! Wij zijn zwanger!! 30 - 04 eerste Echo! Zo spannend allemaal! Decembergirl hoe is het bij jou???
Gefeliciteerd !!! Het gaat goed met me alleen nog last van misselijkheid en dat ik sommige dingen niet meer lekker vindt zoals koffie .Ik vindt het nu al niet meer fijn om mijn gewone broek aan te hebben ipv een joggingbroek ! Ik heb 7 mei de eerste echo en dan horen we natuurlijk of alles goed is en hoeveel er zijn blijven plakken 1 of 2 .....
december, ik spiek al een tijdje mee en zie dat je een positieve test hebt, gefeliciteerd meid...zo verdiend!
Hallo meiden Dank jullie wel voor de lieve reactie's Pff ben nog steeds bij vlagen misselijk merkte vanmorgen dat de koffie en thee me ook niet zo lekker smaakte . Ik vindt het nu ook al niet meer prettig om een gewone broek aan te hebben ipv mijn jogging broekje . Misschien zijn toch alle 2 embryo's blijven plakken ?? 7 mei de eerste echo ...pff weer op het wachtbankje haha Als ik terug kijk naar mijn eerste zwangerschap had ik daar geen last van ik paste nog in mijn gewone broeken tot een maand of 8 en misselijk was ik toen ook niet echt . Maar ja geen zwangerschap is het zelfde he ?
Geweldig manavangend!!! Gefeliciteerd!! Vanmorgen voor het eerst 2x braakneigingen gehad echt appart! Heb vanmiddag de mevrouw van moeders voor moeders gehad en daar ook weer een testje moeten doen nou de test werd heeeeel erg snel knal positief of zullen er toch nog 2 zijn bevrucht dacht ik haha wie weet!! Ik ga dus vanaf nu plasjes inleveren Ik wil de zwangere dames oproepen om te helpen met moeders voor moeders dit geluk kunnen we delen! En voor het mee doen krijg je ook nog een mooi kadotje! Ik heb een mooie warme omslagdoek gekregen voor de baby 😍😍 echt zo zacht hihi En berichtje uit je buik is ook een erg leuke site!! Liefss en een heel fijn weekend ik heb een weekje vakantie heerlijk bijkomen van alle drukte de afgelopen jaren Xx