Gefeliciteerd WENSJE2010!!!! GEWELDIG!!!! whoehhhh!!!🎉🎉🎉 Lekker genieten ookal voel je je waarschijnlijk nu heeeeeel apart (?) Liefsss
Hey meiden!! goeiemorgen Allereerst Wensje2010 GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!! Super zeg wat een goed topic is dit hè Nou Meid27 het begint lekker op te schieten naar je 1e echo hè?! Spannend maar ook erg leuk. Die misselijkheid bij flessen van moeders voor moeders had mijn schoonzus ook idd, daarom is ze er op een gegeven moment mee gestopt. Moet wel leuk blijven en niet ten koste gaan van jezelf natuurlijk, maar alle beetjes zijn meegeholpen Decembergirl fijn dat het goed gaat met je en jezelf dan maar lekker inpakken of in het zonnetje gaan zitten hihi Met mij gaat het goed, maar de spannende dagen zijn nu echt aangebroken. Gisteren de aanstaande kinderkamer helemaal van onder tot boven gepoetst inclusief ramen en gordijnen hahaha, een stoffige kamer is natuurlijk niet erg aantrekkelijk om op te komen dagen hè Even een vraagje, die pijnlijke borsten is dat in categorie 'gevoelig bij aanraken' of 'steekjes bij tijden' of 'enorm pijnlijk'??? Bij mij zijn ze gevoelig als ik ze aanraak maar nou niet echt dat ik zeg van waauw wat doen ze zeer. Verder kan ik nog niet echt 'gekke' dingen merken, ja koud idd haha maar ben sowieso een koukleum en mega emotioneel. Sinds vanmorgen weer wat winderig en dat zorgt ervoor dat ik toch weer in m'n angst begin te schieten al wil ik dat helemaal niet. Ik had vanaf letterlijk dag 1 een SUPER POSITIEF gevoel over iui3 maar nu begin ik weer te twijfelen of zou dat normaal zijn? Ik probeer rustig te blijven maar valt niet altijd mee. Het testen doe ik pas in of na het weekend, mijn NOD is donderdag maar heb al een keer 2 dagen eerder en ook al eens 2 dagen later gehad dus nu wacht ik 'gewoon' af. Vandaag wat boodschappen, poetsen en een nicht die bij me op de koffie komt dus zo hoop ik genoeg afleiding te hebben Fijne dag allemaal! Liefs Bianca
Hey bia Spannend meid hoop dat de dagen lekker snel voor je gaan Die symptomen die jij zegt komen mij bekent voor haha spannend Ik zal zeker een kaarsje voor je branden En heeeeel hart duimen Je laat het ons wel op tijd weten hé hahahha spannend hihihu
Goedemorgen dames, ik klets even gezellig mee. Ik zit ook op het wachtbankje na onze eerste icsi. Ik heb 2 kinderen uit mijn eerste huwelijk, helaas is mijn huidige hubbie verminderd vruchtbaar en ik zit ook nog tegen de overgang aan dus mochten we met icsi beginnen. Ik heb woensdag 8 april de tp gehad van een 8 cellige. De wachtweken vind ik een crime, ik ben bang voor spuiten maar het spuiten vond ik een makkie in tegenstelling tot de wachtweken. Elk krampje, gevoelige borsten misselijk alles voel je maar dat komt puur door de utrogestan. Helaas zijn uit de 1e punctie maar 2 rijpe eicellen gekomen waarvan er dus 1 is teruggeplaatst de andere is niet ingevroren.
Hoihoi Nu de misselijkheid wat minder is geworden alleen maar s'morgens ik eet overdag weer "redelijk" normaal gelukkig . De eerste weken viel ik af maar gelukkig is er nu 1,5 kg vanaf de dag van de positieve test . Toen ik de uitslag ook door belden aan de kliniek zei ik ook tegen de vp dat ik alleen maar afviel nou zei ze op zich is dat niet zo erg eet maar wat als je zin hebt maar denk er wel goed om dat je goed drinkt . Ik merk wel dat ik geen borden vol eet zoals ik van me zelf gewend was van voor dat ik zwanger was . Straks dan vliegen de kilo's er aan haha Hoe is dat bij jullie ?
Gezellig ukkepuk Ik zit ook gezellig weer op het wachtbankje hahahahha Ik mag 2 mei testen en wanneer jij? Spannend he
ik mag 23 april testen maar omdat ik de hele dag moet werken gaan we morgenvroeg testen. dat is 14 dagen na tp
Dank je Nena! Jullie zijn een van de eersten hoor die het weten hahaha Oeee Ukkepuk spannend!! Jazeker we gaan duimen voor jou hoor, wel fotootje morgen hè
Zo effe lekker afleiding gehad pfff gezellig met mijn grote zoon lekker weeste uiteten mmmmm was lekker hi hi hi
Thanx girlz 😘😘 Wachtbankje 2 voor exho os ook killing kan bijna niet wachten. Hoop meer positieve testen te zien 👍👍👍 heel veel succes meiden Lees mee hoor!! Gr wensje
Jaja bia Spannend nu hoor Ik denk dat we goed nieuws van je horen meid En meid 27 hihihi bijna echo is ook heeeeel spannend en super leuk Mijn zoon word echt groot hij zat gisteren bij me aan tafel en zei mam komt allemaal goed en gaf me een kus op mijn wang zo lief Toen moest ik effe een traantje pikken hoor hij begint zo anders te worden Ja het kind zijn gaat er echt af nu maar hij blijft mijn manneke alleen mag ik dat niet zeggen hahhahahahah van hem hahahhaha
Wij hebben gisteren met spoed een echo gehad.. vreselijke krampen en veel bloed verloren.. later ook veel stolsels.. Dus met lood in mijn schoenen echo laten maken.. Tot ieders grote verbazing, klopte niet 1 maar twee hartjes heel stevig!! Ze konden ook niet zeggen waar het vandaan kwam maar zolang het goed gaat, gaat het goed.. Dus hard aan het duimen.. Moest echt even stuk terug lezen hoor!! Dames wat spannend allemaal!! Heeeeel veeeeel succes en hopen allemaal op mooie hummeltjes!! Dikke knuffel
Wow Mamavangend wat erg zeg en gelukkig ook erg mooi nieuws bij de echo! Jazeker ik duim ook heeeeeeel hard voor jou dat het gewoon allemaal goed gaat, hou je taai meid xx Nou Nena geniet maar lekker van je manneke is ook een mooie fase ja. Nee Meid27 testdrang had/heb ik niet, wel aandrang naar het toilet... Ik dacht ook echt dat het dit keer raak was, sinds gisteren al 'diarree' en wat hoofdpijn, koud en wat gevoelige borsten... net helaas al eerste licht bruine druppels op papier gespot ik ben zo verdrietig. Ik weet dat het nog niet alles hoeft te betekenen maar ik wil mezelf ook niet teveel (nog meer) gek maken. Het was zo mooi geweest
Zo meid heftig kan me voorstellen dat je geschrokken zal zijn! Maar ook leuk proficiat 🎉. Hoe gaat het nu? Vraagje hoeveel Emmy's of cryo heb teruggeplaatst gekregen? Hoop dat alles goed zal gaan heel veel succes meid 👍 Gr websje
aaaaaaa Nee bia ik had zo'n goed gevoel Net wat je zegt effe afwachten Het komt een keer goed meid wanneer mag je voor ivf gaan want dat zou jij toch doen xxxx en hele dikke knuffel