Thanks Nena, ja ik ook snik snik pffff Nee wij moeten nog beslissen of we ivf willen gaan doen. We mogen nog 3x iui maar denk dat we moeten gaan overleggen of we die nog alledrie moeten gaan alvorens ivf te doen en sowieso óf we nog ivf willen???? Ik had die keuze al niet meer willen hoeven maken maar ja... that's life hè. Ik ga nog maar wat strijken en dadelijk even een rustig wandelingetje maken om m'n hoofd wat leeg te maken het doet pijn maar daar weten jullie alles van
Hoi bia Ja van die pijn weet ik alles van meid Ik heb het ook hé Maar goed daar kunnen we helaas niks tegen doen meid alleen maar Dat we de volgende ronde er weer tegen aan gaan ga je eigen lekker verwennen met wat chocolade en een filmje dan rust je wat meid Ik vind het zo erg voor Je hier van mij een dikke xxxx en een hele dikke knuffel
Mamavangend wat heftig zeg! Wooww maar wel heeeel erg mooi dat eral 2 hartjes kloppen ondanks je nog zoo vroeg zwanger bent! Tenminste als ik je vanner bekijk! Ik duim echt voor jou en je man dat het goed mag blijven gaan!! Bia he neeeejjjj toch! Kut! Dat is het toch?! Ik hoop echt dat het niet doorzet maar dat het een innesteling is. Sterkte bia! Hoe oud is he zoontje nena? Leuk he hoe ze dat dan zeggen hihi Ja! Dinsdag is de echo spannenddd!! Liefss
Hoi meid27 Mijn zoon word bijna 14 dus al een flinke kerel En ik moet er tegen op kijken zo groot niet normaal ze denken allemaal dat hij 16 17 jaar is pff gaat hard
bia74 ; wat vervelend zeg, ik ben nu 9e dag na mijn iui behandeling en heb nu ook een gevoel dat ik ongesteld ga worden. ik begrijp hoe je je voelt. allemaal zo oneerlijk en pijnlijk. Hopelijk is het niets , ik denk gewoon aan de verhalen die ik hier lees waarbij meiden na een lichte bloeding niets is doorgezet en alsnog een mooie test in handen kregen... maar ergens..... heel diep van binnen weet ik dat ik mijzelf ook niet altijd voor de gek kan houden... Veel sterkte !!! Liefssss
Hoi haopy1234 Het is soms echt heel oneerlijk en het doet super veel pijn meid Maar we proberen altijd positief te blijven je kunt er toch niks tegen doen ik hoop voor je dat het alsnog wegblijft en idd je kunt je eigen zo gek maken is echt erg we gaan hard duimen voor alle meiden Liefsss knuffel
Goeiemorgen Ladies, nou definitief op naar ronde 4 iui dus... Gisteren echt veel verdriet gehad, m'n camera gepakt en rondje gaan wandelen, onderweg een kaarsje aangestoken en een babbel met een vreemde. Heeft me goed gedaan. Thuis manlief flink geknuffeld en we gaan door. De kriebel van ronde 3 heb ik niet, maar die zei dus ook niks helaas. Even de moed weer bij elkaar rapen maar dat komt wel goed bedankt voor jullie lieve berichtjes meiden xx Ja Happy elke maand en elk verhaal is anders en we houden goede hoop dat er ook een verhaal bijkomt van onszelf met een positieve uitkomst, onze langverwachte baby Ik duim voor je! Nog een paar daagjes meid27!! Spannend en leuk, ik ben heel benieuwd hihi Zo Nena, dat is idd geen 'manneke' meer nee hahaha. Kan me voorstellen dat hij dat niet meer wil horen Niet meer doen hoor mams Ukkepuk EN EN EN ??? je zou gisteren testen toch? En Wensje2010 en Decembergirl hoe voelen jullie je? Wanneer hebben jullie echo? fijne dag meiden xx
Hoihoi Ik voel me goed de misselijkheid is eigenlijk alleen nog s'morgens bij het op staan voor de rest ben ik erg moe lig er s'avonds ook vroeg in voor mijn doen ,heb nog wel wat gespannen borsten maar niet meer echt pijnlijk maar ja dat kan zo weer terug komen haha . Heb soms van die dagen dat ik het best nog wel een beetje onwerkelijk vindt ...meteen na de eerst icsi poging zwanger ! 7 mei hebben we de eerste echo ...nog 2 weken wachten en dan hopen we natuurlijk op een mooie echo met een kloppend hartje ! En waar we ook heel benieuwd naar zijn is hoeveel er zijn blijven plakken . Als de echo goed is dan gaan we het ook aan de familie vertellen pff vindt het nu soms zo moeilijk om me stil te houden !
Jammer Bia!! Logisch dat je je even flink verdrietig hebt gevoeld logisch hoor meid! Het is toch iedere x een verwerking! Sterkte meis Liefsss
Wow wat knap zo vroeg al Bij mijn hartje pas hij 14 weken Ervoor had geen zin Zelfs hij vroege echo niet Op inwendige echo wel te zien dat het klopte
Hoi bia Goede instelling meid goed van je op naar ronde 4 Ik moet nog 1 week te gaan en dan testen maar voel nog helemaal niks eigelijk dus ja maar je weet nooit het is toch ellke keer anders denk ik dan Liefsss knuffel
Hee nena Spannend Ik zal je vertellen ik voelde ook totaal niets Alleen ons eigen gevoel zij dat het goed zat En toen gingen we testen en toen was indd raak Durfde niet te geloven dus dag erna weer en weer We zullen duimen
Hoi chantie07 Ja echt raar je word dan wel een beetje onzeker omdat ik vorige maand toen ik wel zwanger was wel wat dingen voelde dus ja Dan denk je weer gelijk anders ha ha dus hoop toch wel na mijn miskraam dat ik geluk heb en weer een positieve test in handen heb pfff ik weet het echt niet Liefsss knuffel
Is indd heel raar en een onzeker gevoel Want bij me 1e tp was ik echt ziek misselijk geen geurtjes kunnen verdragen misselijk als ik at en toen bleek het dus niet raak te zijn Je lichaam kan je zo voor de gek houden Hoop ook je snel positief Test in handen mag hebben X liefs x
Gisteren was de test negatief, nu moeten we van het ziekenhuis zaterdag nog een keer testen, want zeggen ze er wil er nog wel eens 1 doorheen glippen die 2 dagen later wel positief test.
Hoihoi Ohh is er hier ook iemand die als kwaal had als je zwanger was enorme jeuk op je lichaam ?? Ik voel overal gekriebel .....
Ja heb ik ook decembergirl valt nu wel.weer wat mee hiji Vooral op en tussen de schouderbladen waar je netttt niet bij kunt hihi Goed smeren met bodylotion of talkpoeder helpt verzagtend Liefssss