ik word ook een beetje moedeloos van het wachten. zoek afleiding maar alsnog helpt het niet... toch nog een testje gewaagd... 2 dagen eerder ... pffff kon er niet meer tegen zo'n testje in de badkamer.... KNAL NEGATIEF.. echt geen tuurstreep of what ever en ik voel me zoooooooo ongesteld.... dus nu maar wachten tot het echt doorbreekt.... Dikke knuffels voor diegen die nu ook op het wachtbankje zitten..
Aaaaaaa Ja ik weet het happy1234 Nou van mij hier een hele dikke knuffel En ga je maar lekker effe verwennen Liefsss
Nena ! Dank je wel . Knuffel terug. Een week is inderdaad nog ver weg als je op het wachtbankje zit. Ik heb vaak last van de laatste 4 dagen De week na IUI sta ik er na genoeg niet bij stil. Hopelijk gaat de week snel om ! Ik duim voor je Liefssss
Happy wat balen zeg! Geen bloed is goed dus we blijven duimen xx hou je taai meid jij ook Nena idd hopen dat het gauw eind vd week is Vanavond m'n eerste gonal f weer gespoten en was er helemaal emotioneel bij. Ik baal nog steeds en ben voor mijn gevoel nog niet echt klaar voor de volgende ronde maar ja Hopelijk kan ik heel gauw de moed weer bij elkaar rapen. Deze week toch maar eens goed gaan overleggen wat en Hoe we verder willen. Wel of niet ivf???? Moeilijk. Nu eerst maar eens slapen en komt tijd komt raad. Welterusten lieve meiden en knuffel voor jullie allemaal xx
Hoi bia meid Ik snap helemaal dat je emotioneel bent meid het is ook elke ronde weer hetzelfde en maar wachten wachten Ik hoop dat je snel uit je beslissing komt meid Ik hoop dat ik mijn mening mag geven Ik zou gewoon gelijk voor ivf gaan meid en er niet langer mee wachten Onze biologische klok tikt ik heb er toen zelf niet voor gekozen omdat ik die hormonen niet wil maar jij gebruikt dat al meid ik zou nu gewoon de grootste kansen pakken Mijn arts zei dat zelf al die wou eigelijk vanwege mijn leeftijd 2 keer iui doen en dan gelijk ivf maar ik heb de keuze gemaakt dat ik dat niet wou toen heb ik gekozen voor iui maar zonder Hormonen En gebeurd het dan wel mooi en gebeurd het niet ookgoed dan ga ik het een plekje geven en toen was ik vorige maand zwanger Dus ja ik zeg mijn mening gewoon ivf doen meid de grootste kansen pakken xxxx van mij en hele dikke knuffel
Hoi bia En ik vergeet te zeggen dat het allerbelangrijkste is doen Waar jij je goed bij voelt en ook naar je lichaam luisteren Liefs xxxxx
Bedankt voor je eerlijke mooie woorden nena. Ik neem ze mee en laat jullie deze week weten hoe we verder gaan. Voor nu ga ik mezelf weer oppeppen met positiviteit en mezelf veel liefde geven ♡ Ik wil vertrouwen op mezelf, mijn man en het proces. En deze week blijven we heel hard duimen voor jou en happy natuurlijk Hele fijne dag. Dikke knuffel xx
Hoi bia mooie woorden hoor lekker op jezelf vertrouwen zo is het Ja ik vind het nu echt spannend ik heb tegen mijn man gezegt Dat ik met hem samen ga testen zaterdag dan is hij ook thuis hi hi hi Als ik het kan volhouden haha Ik weet het ook niet hoor of het gelukt is voel wel raar in mijn buik een beetje maar dat heb. Je ook als je je gek maakt hahahahha raar maar zo is het Liefsss xxxxx
Goedemorgen alle, gisteren avond klein beetje bruin afscheiding vandaag continu dit is helaas voor ons eind verhaal, ons laatste icsi pogin is mislukt. Ik heb gisteren gehuild was niet stil te krijgen voelde mij net een klein kind die alleen maar getroost kon worden door zijn eigen moeder.
Hoi zahia Wat erg voor je meid ik wens je heel veel sterkte meid Ik weet dat het zo'n pijn doet dat is niet te beschrijven en je mag ook heel veel huilen hoor het is zo erg Hier van mij een dikke knuffel Liefsss
Zahia, wat vreselijk nieuws ! Ik ben niet zo bekend in het gehele icsi traject hoeveel pogingen heb je al gehad ? Wat moet je je ni vreselijk voelen ik weet ook niets te zeggen 😢 veel sterkte !!!
Zahia wat ontzettend triest voor jullie. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met dit rouw proces. Geef het tijd en laat je tranen gaan. Niemand kan jouw gevoel beter begrijpen dan jijzelf. Stop het niet weg. Jullie hebben alles gegeven en er alles aan gedaan. Een nachtmerrie die wij allemaal nooit hopen mee te maken maar soms keiharde realiteit :'( Er zijn geen woorden om je te troosten. Ik hoop dat je hier maar ook in je eigen omgeving veel armen en schouders mag vinden nu en vooral in de toekomst. Sterkte meid. Veel liefs xxx
Zahia wat een vreselijke terleurstelling en wat afschuwelijk dat dit jullie laatste poging was! Tuurlijk mag je verdruet hebben en ontroostbaar zijn! Ik wens je enorm veel sterkte!!
@Bia ik zie dat je ronde 4 in gaat en bij mij was het toen RAAK! Ik hoop dat het ook bij jou zo mag zijn duimpjes draaien vollop! Ook voor jou Nena ik hoop dat je het volhoud tot zaterdag als het positief is dan is niks zo mooi om het samen van het schermpje af te lezen Sterkte meiden het wachtbankje is vreselijk..en afleiding..ja die is er de enne x vollop maar de andere x ook niet en zie dan de dag maar eens door te komen Dikke knuffel van mij!!
Hey meid27 spannend dinsdag De eerste echo is zo mooi altijd dan ga je het echt geloven pas en als je het hartje heb gehoord dus hoop dat we een foto te zien krijgen hi hi hi hi hi
Gefeliciteerd meid27 ; geeft mij ook nog goede hoop met al die iui behandelingen. Ben vandaag ongesteld geworden. Tranen met tuiten ben 1 dag later dan de vorige cyclus dus had van binnen goede hoop. Helaas mocht dit niet zo zijn. Volgende cyclus gaan wij op hormonen doen Voor diegene die nu wachten. Veel succes. Duim allemaal met jullie mee ... Liefs
He jakkes happy! Akelige rot uitslag! Ook voor jou een dikke knuffel en heel veel sterkte!! Houd moed meid! Als het een positieve echo gaat worden komt er zeker een fototje..mocht dit niet te confrontererent zijn voor jullie.... Liefss