gekkk van het wachten....

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door meid27, 23 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hmm niet te druk maken komt goed je hebt nergens invloed op helaas.
    sterkte en succes vandaag!!!

2. chantie07

chantie07 Actief lid

29 jan 2013
    390
    3
    18
    Ik werk
    Wanneer mochten jullie ook alweer testen dames?
    Suc6 hou jullie in de gate en duim op positief nieuws

3. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    #23 Nena0162, 25 feb 2015
    Laatst bewerkt: 25 feb 2015
    Hallo chantie
    Ik moet morgen bloed laten prikken morgen weet ik het tussen half 2 en half 3 pffff komt nu echt dichtbij hahaha

4. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoii Chantie

Ik zit vandaag op dag 9 na iui en mag van mezelf op zun vroegst zondag een testje doen dan is het 12 dagen na iui en ik werd de afgelopen keren op dag 12 ongesteld maar ook dat zegt niks want er word geadviseerd om te wachten tot 16dagen na iui met testen dusz we wachten n9g ff geduldig af.
    vanavond naar de film 50 tinten grijs hier iemand em al gezien??en wat vond je ervan???

Liefss

5. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heel veel succes vandaag Nena
    ik heb aan je gedacht vanmorgen maar kon geen berichtje achter laten aangezien ik aan het werk was.
    laat je het even weten wat de uitslag is

Liefss

6. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo meid 27
    Ik heb net de uitslag bij mij is het helaas niet gelukt pff
    Kwam wel wat hard aan maar nu maar weer op naar de volgende ronde

7. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Aahhh dat is Jammer zeg ook omdat je toch van alles voelde!!! Akelig Nieuws altijd!
    maar zolang er geen bloed is...

Ik heb vandaag steeds minder hoop dat het gelukt is.
    ben wat grieperig dusz mn hele lichaam doet zeer kan niet echt focussen op 1 plek zdg maar afwachten dan maar weer he.

Wanneer kun je weer starten met de volgende ronde?
    dan wel met hormonen maar ook dat komt goed!!! Valt best mee hoor het is voor een goed doel !

Sterkte en verwen jezelf ff lekker met een dik stuk chocolade of zak drop!

Liefss

8. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meid27
    Ja ga me eigen maar verwennen Ja hahahha effe genieten dat van de spanning die eruit is
    Morgenvroeg kan ik naar mijn arts weer dan gaan we het weer oppakken dus ja met hormonen en ze wilden ook nog een keer mijn eileiders door spuiten
    Ik moet zondag ongesteld worden dus dan weet ik al dat het gaat komen kan ik nu alles gaan leren met de arts het prikken dus hoop dat dat gaat meevallen
    Ik heb een hele vluge eisprong bijna altijd dag 10 maar soms ook wel eens dag 9 dus daarom moeten we bij mij altijd snel zijn anders ben ik te laat dus
    Maar voor jou kunnen we nog steeds duimen he je weet nooit
    Ik ga me lekker verwennen Ja met veeel chocolade hahhaha en een leuke film was trouwens de film leuk gisteren?

Liefsss

9. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi hoi

Goed zo lekker chocolade hihi je hebt het verdiend!!
    wow dat is echt snel idd! Ik hoop dat je snel kunt starten waardoor ronde 2 des te eerder is aangebroken!!

ik vond de film erg leuk het had wel wat :)
    Heb zonet ff lekker tukkie gedaan vanavond nog ff werken en dan morgenaaf pas weer dus dat betekend morgen uitslapen jihaa vind ik altijd zoo lekker he :)

Sterkte morgen en alvast voor zondag dan is het pas echt definitief vood jezelf denk ik

Liefss en dikke knuffel!!

10. Jonge vrouw

17 feb 2015
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat jammer Nena, maar hopen op meer geluk de volgende keer!
    Altijd weer zo'n teleurstelling, maar je inderdaad verwennen met wat lekkers is wel een fijne goedmaker! En een goed idee om jezelf iets te geven of jezelf te trakteren als het niet gelukt is. Ga ook maar vast beginnen iets voor mezelf te verzinnen, aangezien mijn NOD as. zaterdag is.
    Ik voel heel erg dat ik ongesteld moet worden ( al bijna 2 weken :( ) Wat me steeds herinnert aan mijn wachtdagen en mijn hoop....
    Maar ik ben eigenlijk bang dat het niet gelukt is, het was mijn eerste IUI.
    Ik heb er iig. nog 5 te gaan, maar ja, die onzekerheid he....
    Meid 27, ik duim nog ff mee voor je!

11. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Jonge Vrouw

Spannend jij dus ook zaterdag hoeveel dagen is het dan voor jou na de iui??
    ja goed idee toch hihi we hebben al genoeg leed te verwerken en als het dan niet gelukt is het verdriet en de teleurstelling groot jezelf dan ff misselijk eten in ee chocolade is dan enorm fijn :)

Spannend allemaal zou mooi zijn als de eerste keer gelukt is.
    ik vind het heen en weer gereis naar het zkh het intensiefste ook omdat mijn eitjes langzaam op gang komen.
    jij gebruikt ook hot hormonen of in eigen cyclus de iui?

Ook voor draaien mn duimpjes

Liefsss

12. chantie07

chantie07 Actief lid

29 jan 2013
    390
    3
    18
    Ik werk
    Hee nena ahw wat balen zeg sterkte :(

13. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo
    Ik heb me gisteren helemaal volgestopt met chocolade
    Hahaha ik ben om 20 uur als een blok in slaap gevallen
    Haha ik was helemaal op van de spanning dus vandaag naar de arts weer alles bespreken dus je hoort het straks van me

14. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo chantie
    Ja het was echt balen Ja we hadden best wel goede hoop
    En je blijft toch wel in je hoofd houden dat het ook niet gelukt kan zijn
    Maar toch was de klap wel groot dus proberen die dag weer te vergeten en verder te gaan hoor vanmiddag meer

Liefsss

15. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo jonge vrouw
    Wel spannend zaterdag voor je
    Dit was ook mijn 1 iui weer in eigen cyclus
    Maar nu ga ik vanmiddag bespreken hoe we verder gaan

16. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meid 27
    Ja zondag moet ik het wel gaan worden Ja
    Dus zal ook wel gebeuren maar heb nog geen gevoel dat ik het ga worden maar zondag zit ik op mijn 28 dag dus dan kan ik meestal de klok op zetten dat het doorbreekt maar voor jou gaan we duimen zondag hoe voel je je nu?

17. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey Nena spannend ook voor jou vandaag om de boel voor de volgende ronde in werking te stellen.
    veel succes bij de arts.
    met mij gaat het goed mn borsten zijn hard en gespannen vraag me af of ik dat wel eens eerder heb gehad..en normaal als ik ongesteld moet worden dan heb ik een week van te voren erge lage rugpijn nu nergens last van.
    het is morgen 12 dagen na iui naar mijn idee want de dag waarop je geinsimineerd bent moet je toch niet mee tellen?
    je mertkt het alwel de zenuwen en de twijfels slaan nog meer toe pieker me suf haha dom eigenlijk want je hebt er toch geen grip op.
    maar het komt ook denk ik dat ik voor de iui altijd onregelmatig ongesteld was.
    dit is ronde 3 en de afgelopen 2x werd ik op dag 12 ongesteld dus ik denk dat het wel relevant is dat ik 12 dagen aan hou toch?
    ik moet zondag ochtend werken maar als ik morgen niet ongesteld word staat deze dame zondagochtend voor haar ochtenddienst met een testje in dr hand haha mezelf lang genoeg in onzekerheid gebracht dan...maar
    eerst morgen maar eens afwachten; -)

Liefsss

18. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou...geloof dat hier de bende van ellende onderweg is.
    heb vanaf een uurtje of 12u klein beetje rozige afscheiding zo begint iedere menstruatie bij mij na de iui natuurlijk nog niks zeker zolang er nog geen helder rood bloed is maar ik weet wel genoeg!
    aarghhh soms heb ik echt het idee dat iui bij ons verspilde moeite is. Maar goed nog 1 poging en dan evaluatie met de arts dan praat ik zelf wel aan op ivf naar mijn idee gaat er nu iets mis het vind elkaar gewoon niet.

Heb vreselijke hoofdpijn zelfs paracetamol helpt niet bleh voel me echt even zwaar belabberd

Liefss

19. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meid 27
    AAA wat erg voor je meid ik vind het ook zo erg
    Die rot momenten als het niet gelukt is
    Ik heb ook echt heel erg veel hoofdpijn
    Ja ik heb dat gevoel dus ook wel met iui alleen Ja ik zie. Zwaar tegen dat spuiten op ik ben dus geen voorstander van hormonen
    Nu ben ik vanmiddag geweest en. Heb ik dus de hormonen gekregen
    Alleen ik ben zo bang voor bijwerkingen pff ik weet ook echt niet of ik het kan
    Nou meid ga je maar lekker verwennen en ik zou gewoon tegen de arts zeggen dat je gewoon ivf wilt dat je er zo geen vertrouwen in heb kijken wat ze zeggen ik zou gewoon nu ook een afspraak maken je kunt altijd zeggen hoe je erover denk toch misschien krijg je het dan nu de volgende ronde je weet nooit Nee heb je Ja kun je krijgen zegt mijn moeder altijd

20. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het zet nog niet echttt door ik wacht daar nog even op voor ik bel.
    van Het weekend ook maar eens ff met manlief bespreken hoe we nu verder gaan want zulke teleurstellingen is gewoon niet leuk meer...
    wat ga je spuiten en hoeveel eenheden?

Wens je een fijn weekend

Liefss

Deel Deze Pagina