Hey meid27 Oooo kan niet wachten hoor haha ik vind dat niet erg hoor vind het leuk om te zien hihihi Dat het bij mij is misgegaan wel niet zeggen dat jij dat rot moet vinden he het is toch zo meid Liefsss
Ja idd rotnieuws. Volgens de gynaecoloog is as dinsdag mijn NOS maar mijn cyclus varieert nogal. Dus vaak eerder dan nod. Snap er zelf niks meer van ! Ik ben hartstikke blij voor jou. Niks confronterend !!! 😁 geniet ervan jij hebt ook een zware tijd achter de rug gehad. Liefssssss
Lief Dames! Als het wil lukken zet ik een fototje erop! Waarschijnlijk word dat dan woensdag omdat we pas 15.45u de echo hebben en avonds bij goed nieuws visite krijgen maar jullie horen zekersss iets van me! Bij mij was de cyclus ook altijd onregelmatig en ging er dan ook altijd vanuit dat ik 16 dsgen na pregnyl ongesteld kon worden. Maar omdag je deze ronde met hormonen gaat beginnen is dat niet van toepassing en is een onregelmatige cyclus super irritand! Als je straks met hormonen werkt gaat dat beter hoor! Heb je er meer structuur in en dus ook meer rust wat wel prettig is. Liefss
Ik ga echt deze week veel afleiding zoeken Echt niet normaal zo dit is echt erg ik wil het gewoon weten Pfff hoop dat deze dagen snel gaan hoor vandaag niks gedaan alleen lekker filmpje gekeken en ik kan nergens anders aan denken pffff
Ik begrijp je volkomen Nena! Hopelijk had je vandaag een beetje afleiding. Wij zijn eventjes een braderie over gelopen en wat lekkers mee (tompoucen)genomen voor bij de thee en toen weer fijn op huis aan Ben de afgelopen 3 dagen veel moe dus pak mn rust echt als het kan. Liefss
Hey meid27 Ja vandaag een beetje afleiding Ja ik ben ook naar de markt geweest Alleen vanaf vandaag mijn borsten beetje gevoelig en opgezwollen En best wel veel misselijk en dat raar gevoel nog in mijn buik Vraag me de hele tijd af zal het zo zijn hele tijd benauwd dus ben lekker op tijd naar huis gegaan mijn eten opgezet dus zo lekker smullen Xxxx Liefsss knuffel
Hoihoi Vandaag flink last van mijn onderrug nou ja zal er allemaal wel bij horen ! Voor de rest gaat het goed niet zoveel last meer van misselijkheid nog wel erg moe en duizeligheid .... Nog anderhalve week en dan de eerste echo ....ben zo benieuwd !! Nena0162 hou je het nog een beetje vol ....wanneer mag je testen ?? Meid27 nog 1 nachtje slapen en dan heb je je eerste echo ...spannend hoor ! Haha viel me zonet op dat er precies 1 week verschil tussen ons zit . Liefs
Hoi decembergirl Ik en mijn man gaan vrijdag ochtend testen eerst zouden we dat zaterdag doen maar we doen het vrijdag Liefsss
Ja morgen de eerste echo begint nu echt spannend te worden dames! Manlief was gisteren al zenuwachtig hahaha hij was zooo baldadig moest er wel om lachen we gingen bowlen gisteren wat erg gezellig was! Ik hoop toch zo op een goede echo he! Zou wat zijn als het niet is na alll die weken in spanning te hebben gezeten! Idd zit net een weekje verschil in ons decembergirl! Alle klachten horen er idd bij denk ik..hier ook vreselijk opgeblazen gevoel en last van winderigheid 😂😂😂 vreselijk.. Liefsss
Hoi dames , ik zit met een vraag waar ik niet echt uitkom. Misschien kunnen jullie mij helpen ? Helaas ben ik ongesteld geworden en moet ik de volgende ronde met hormonen Op mijn kaartje die ik van de gynaecoloog heb gekregen moet ik op dag 3 komen voor een follikelmeting maar wanneer is dag 3. Ze heeft er bij gezet tellen vanaf rood bloed Mijn menstruatie cyclus gaat alsvolgt: roze bloed - bruin bloed - bruin bloed- rood bloed -rood roze bloed Wanneer is dan dag 3 ???? Die bestaat dan niet vanaf rood bloed Alvast bedankt liefsssss
Heyyy Happy Ik zou morgen gewoon ff bellen met hun. Ze kunnen je dan gelijk inplannen op de goede dag wat naar hun idee goed is. Heel veel succes! Liefss
Thanxxx Nena!!! Zenuwen gieren door mn lijf hihi En happy?weet je al meer hopelijk kun je snel starten Liefss
Hi dames! Meid 27 heel veel succes en plezier bij de echo vanmiddag!!! we zijn heel benieuwd naar de foto morgen hihi Nog paar daagjes nena hoop dat je flink wat afleiding voor zover mogelijk kunt vinden xx Idd Happy gewoon bellen is helemaal niet raar. Meestal is idd vanaf echt rood bloed dag 1. Moet je op dag 3 dan echo? En wanneer moet je beginnen met spuiten? Ja decembergirl voor jou begint nu ook op te schieten naar eerste echo hè hihi leuk! Mamavangend Hoe gaat het met jou nu? Heb je nog echo's op planning staan? Hier is het redelijk rustig maar heb er deze keer nog steeds veel moeite mee. Gisteren op de markt werd ik af en toe helemaal gek van al die baby's, zwangere buiken, baby speelgoed, boeken over zwangerschap enz grrrrrr nog erg emo af en toe blehh. Maar ik wil me er echt over heen zetten want zo is ook niks. Vanmiddag met een vriendin waar ik altijd best diepgaande gesprekken mee kan voeren bijkletsen. Hopelijk kan ik daarna een knop omzetten Fijne dag meiden liefs Bianca
Meid27 Heel veel succes vanmiddag !! Nena0162 ohh dan hoef je nog maar een paar dagen te wachten spannend hoor hoop op een mooie test !! Happy1234 idd even bellen dan weet je het zeker ! Ohhh ik heb een humeur das niet best ....mijn vriend is deze week vrij en das heel gezellig maar ik kan vandaag even niks hebben !! Reageer nog al fel ....
Thanx meiden! Ik ben ook niet te genieten komt door de spanningen pfff!! Sterkte Bia ik hoop echt dat je vanmiddag weer beetje beter voelt valt ook allemaal niet mee! Liefsss
Lieve Bia74, Snap echt heel goed hoe je je voelt! Overal zie je "zwanger" en dat kan reuze pijn doen. Zullen mensen wel denken waar heb ik het over, je bent zwanger maar die mensen weten mijn lange wachten, het verdriet en het opgeven van alles niet.. Dus snap je maar al te goed!! Wat je vooral niet moet vergeten is dat je die knop niet zomaar omzet!! ik mag 30-04 voor een echo! Echt super spannend omdat ik vorige week natuurlijk voor spoed echo ben geweest en daar twee ukkies zagen met alletwee een kloppend hartje.. ik hoop zo dat ondanks het bloedverlies vorige week, ze er nog zitten!! Hele dikke knuffel voor allemaal! Gewoon omdat het kan!!!
Heyy Dappere dames, Wij hebben de echo overleefd pff wat vonden we het spannend! maar het is allemaal goed verlopen! er was een heel mooi kloppend hartje te zien en ik ben zelfs 1 dag verder dan dat ik zelf had berekend dus dat is helemaal mooi mee genomen! toen ik het hartje hoorde kloppen moest ik huilen alle spanning en ontlading moest er even uit de arts zei..laat die tranen maar even lekker rollen meid geeft niks! zo lief! als het goed gelukt is zie je in de bijlage een fototje van de echo waar je al echt een mini mensje ziet..ik ben nu al verliefd hihi. de volgende echo zal over 3 a 4 weken plaats vinden nog maals in Zwolle als dan alles goed is dan mag ik over naar de verloskundige ik vind het helemaal prima! ik hoop echt zo waar dat jullie allen dit mooie wonder mee mogen maken!! liefss en dikke knuf!
Wauw meid zier er goed uit!!!! Super!! Gefeliciteerd en mooi dat dan de spanning eraf is!! Dikke knuff