Hey meid27 Nou kijk eens aan daar is het wondertje dan Gefeliciteerd dat alles goed met jullie gaat Nu kun je echt gaan genieten meid geniet van deze mooie dag Xxxx Liefsss knuffel
Meid27 Ohhhhhhhhh wat super dat alles goed was Gefeliciteerd !! En zelfs nog een dag verder nou die heb je maar weer te pakken! Nou ik denk dat ik dat volgende week ook heb hoor als ik een kloppend hartje hoor en ik niet alleen !! Maar dat geeft ook niks ! Liefs
Dank je wel meiden voor de lieve woorden xx inderdaad mamavangend wat er allemaal aan vooraf is gegaan zien en weten mensen niet. Hoeft ook niet altijd maar toch hè. Ik hoop dat je donderdag kunt genieten van jouw mooie echo moment. Enne.... uiteraard zien we graag een foto! Wauw meid27 wat een plaatje! ♡ geloof het meteen dat je verliefd bent hihihi. Super mooi zeg! Nu lekker genieten op naar het volgende echo moment hele dikke knuffel
Dankjewel lieve Bia en Decembergirl!!! de arts zei ook tegen ons voordat we de echo kregen de eerste zwangerschap na 5 jaar geduld..toen dacht ik JA 5 jaar...en daar ben je dan eindelijk...de arts zei ook wel 2x Gefeliciteerd! Zet em op meiden die nog niet zwanger zijn ik hoop echt zo dat het goed komt met jullie! ik blijf jullie volgen wil niks missen. p.s vind het dapper dat jullie de echo respecteren...ik kon er met moeite naar kijken als anderen zwanger waren dus ik weet hoe akelig en naar het is. enorme dikke knuffel voor jullie toppers! xxxx
Hey meid27 Ja idd dat gevoel had ik dus ook naar 12 jaar zwanger Het was een wonder alleen bij mij heeft het niet zo mogen zijn maar het is gebeurd dus we gaan lekker verder volgende maand weer gelijk iui als het nu niet gelukt is dus hoop dat ik dat fotootje ook een keer in mijn handen mag hebben Liefsss knuffel
Hoihoi Vanmorgen met mijn vriend wezen shoppen in Emmeloord en ik kon het niet laten om bij C&A wat mee te nemen vond het zo schattig ....Tja en omdat we nog niet weten wat het wordt voor beide wat haha
Hoi meiden Ik heb vanmorgen een test gedaan had zon drang gewoon en ze in huis liggen en ja er was een streepje maar wel heel vaag Dus ja maar officieel ga ik vrijdag testen dus ga er nog niet vanuit omdat het nog wel vroeg is
heee meid27, wat super dat alles goed is, ik denk dat je nu pas ECHt beseft dat er gewoon een mini mensje zit haha. ben zo blij voor je na al die jaren. ik gun het je van harte en hoop dat ik samen met mijn mannetje dat ook mag meemaken. decembergirl ; ook ontzettend veel succes toegewenst bij je eerste echo. gaat het nog goed met al die hormoontjes ik ben nu ongesteld en heb last van PMS dus ben op dit moment ook niet te genieten haha Nena0162 nog 2 nachtjes en dan weet je het zeker ik duim nog steeds voor je! zo'n kl*te gevoel als je ongesteld word Ik heb trouwens een afspraak gekregen bij het ziekenhuis, ben net terug. De Gyneacoloog heeft een echo gedaan en ze zag nog het BSV zitten . dit moet nog door het lichaam worden afgestoten. Dus bruin of roze bloedverlies mag ik niet meetellen als een menstruatie. Wanneer ik rood bloed verlies dan start ik met tellen en op dag 3 ga ik beginnen met hormonen te injecteren. Ookal bloed ik op dat moment niet. Heb meteen prikinstructie gekregen. Ik schrok me rot! zo dat is echt een beste naald. Ik dacht dat ik wel van die kant en klare naaldjes kreeg met een omhulsel.... ik word echt slaapkamerlaborant. Heb Menopur gekregen en Pregnyl. Dus dames wish me luck!!!!! Het lijkt steeds zwaarder te worden Oja HSG gaat niet door staat een wachtlijst voor!!! dus volgende ronde word ik waarschijnlijk opgeroepen ( of niet... als er ook een mini mensje in mijn buikje groeit) Liefssssssss
Allemachtig Happy dat is nogal wat zeg!!! Het injecteren lukt je! De eerste 2x is spannend en eng maar daarna gaat het beter!! Ik hoop dat het maar 1 ronde nodig is voor je...maar het schijnt des te langer je aan de hormonen zit des te meer kans op een zwangerschap heb ik ooit eens horen zeggen..maar hopelijk is dat niet van toepassing na zolange tijd en terleurstellingen wil je gewoon resultaat! Enorm veel succes meid duimpjes draaien voor jullie!! Nena spannend hoor ook voor jou duim ik mee zou zo mooi zijn!! Liefsss
Succes met spuiten happy! Komt idd helemaal goed. Eerste keer zat ik ook even te bibberen maar nu is het zelfs bijna normaal (al moet het toch maar eens niet meer nodig zijn hahaha) Je kunt het! Ik zal voor je duimen dat die HSG niet meer nodig is OMG Nena! Dat zou toch geweldig zijn hè mijn duimen gaan overuren maken hoor!!! nu braaf even wachten hè hihi Met mij gaat gelukkig weer goede kant op met gevoelens vandaag heerlijk en flink opgeruimd dat doet ook goed aan je humeur hè haha. Het is nog geen jubel stemming maar dat geeft niet. Vrijdag weer eerste follikel meting. Fijne avond meiden xx
Hey bia74 Dank je voor je lieve woorden meid hier staat mijn brandende kaarsjes Aan Ben blij dat het alweer wat beter met je gaat mooi Als het bij mij niet lukt deze maand dan gelijk weer iui volgende maand En als de test vrijdag ook positief is vind ik het wel te gek want dan is het spontaan gegaan haha dus dat zou wel heel mooi zijn Maar ik weet het niet het was zo vaag dus wie weet komt er bij mij en engeltje kijken haha Liefsss knuffel
Hoi meiden Had vanmorgen nog een keer getest en die is negatief Mijn lichaam zal er dan nog niet klaar voor zijn geweest dus op naar de volgende ronden iui straks effe bellen naar het ziekenhuis morgenvroeg doe ik nog een test maar het antwoord weet ik dan toch al dus ga effe lekker genieten dat de spanning er weer af is Liefsss knuffel
Hoi meiden, Ja ik heb gister zelfs gedroomd dat ik mezelf aan het prikken was en het was zo pijnlijk.... Pffffff ik ben doodsbang voor naalden. Mijn mannetje heeft gezegd hij het gaat doen.... maarja blijft eng.. overmorgen 1e prik erin zetten... wanneer prikken jullie ? in de ochtend of in de middag? Bia74 ; idd het wordt langzamerhand tijd dat dit gedoe niet meer nodig zal zijn... hoop dat wij in de volgende ronde succes boeken. Nena0162; Wat rot zeg! Wie weet word je morgen wel blij verrast... zo denk ik wel weer ik hoop het voor je. Ik duim in ieder geval door!! Veel succes Liefssss
Hoi meiden ik heb vandaag ook een echo gehad.. Helaas is 1 van de 2 gestopt. Het hartje klopte niet meer en zal 1 deze dagen verdwijnen. Maar de ander doet het echt super goed!! Goede stevige en regelmatige hartslag! Dubbel nieuws maar wel super blij!!