Hey happy1234 en bia Met mij gaat het wel Ik ben nog niet ongesteld geworden maar morgen is de dag dat ik het moet worden dus hoop eigenlijk dat het maar snel komt Ja dan kan ik weer verder Ik ben ook nog niet lekker in mijn vel zie allemaal veel zwangeren dan denk ik er gelijk aan he dat doet pijn en dan vraag ik echt mezelf af waarom ik weet je wel Dus ben benieuwd of dat het morgen doorbreekt heb veel hoofdpijn twee dagen dus het zal er wel aankomen Liefsss knuffel
Happy1234 Heel knap meid dat je het heb doorgezet Hoop voor je dat het vanavond wat soepeler gaat En Ja idd je doet het ergens voor he meid daar wil je echt alles aan doen om die droom waar te maken ik hoop voor je dat het snel gaat lukken ik duim super hard voor je mee En bia Ja kunt dan al best wel weer snel op de wachtbank een woensdag al dat is al lekker snel nou hoop voor ons allen dat we niet meer lang hoeven te wachten meiden duim voor een goede uitkomst Xxxx knuffel
Lieve Bia, Ja, het is wat met onze spanningen en ik besefte gisteren wel dat het inderdaad niet niks was. Op het moment dat ik in het ziekenhuis loopt en je allemaal dingen worden verteld is het nog normaal. Maar thuis kijk je naar al die pakketjes en naaldjes en containers en folders... poeh denk je. het romantische is er echt helemaal af. Het samen doen maakt het nog wel goed maarja het is geen keuze het moet gewoon. Wauw ! Goed nieuws! Echt veel succes toegewenst! Ja IVF is heftig ik had er van de week al wat over gelezen. Hoeveel rondes zijn met jullie afgesproken dan? En mag ik vragen wat de reden is van IUI (misschien heb je het al gezegd hoor! ) Wat meer informatie vragen is altijd goed, ik merk dat ik ook wat opgelucht ben als ik een gesprek heb gehad met de gynaecoloog. Met ons is van de week ook afgesproken dat als het zaadkwaliteit nog zo slecht is dan moeten wij ook overstappen naar IVF behandelingen. Ik snap hoe je je voelt , terwijl dat nu nog niet van toepassing is. We moeten nu ons richten op een succesvolle IUI behandeling..hoe moeilijk dat ook is .. Sterkte meid! dikke knuffel! Liefsssss
Geweldig mooi nieuws Bia! Dit gaat hem worden ik geloof erin!!! Ik duim keihard voor je heel veel succes voor woensdag! Ik heb nog een mooi indrukwekkend filmpje op fb gezien... Mocht je het emotioneel aan kunnen zou ik ff kijken! Echt bijzonder zie link! Houd moed en hoop!! Liefsss 'Onvruchtbare' vrouw verrast man met zwangerschap · LINDA.
Lieve Lieve Nena, Ik leef enorm met je mee, ik weet hoe moeilijk het is. Om mij heen zie ik ook allemaal zwangere dames vorig jaar al 6 x op kraambezoek geweest. 5 vrienden en 1 van mijn nichtje. En al die vragen wanneer wij aan de beurt zijn bah! ik vertel het niet aan iedereen, zo'n big story wil ik ook niet zomaar vertellen.... Laatst zat ik ook al een paar dagen voor mijn menstruatie aan, allerlei klachten dus ik dacht ook zovan; 'nou schiet maar op, kom maar met het bloed en dan ben ik er ook vanaf'... Pffff het is ontzettend zwaar vooral emotioneel.... Ik kan je alleen zeggen dat ik je steun en voor je aan het duimen ben.... en hopelijk een succesvolle ronde de volgende keer. Allemaal inderdaad oneerlijk, maar ik houdt moed dat wij zo snel mogelijk worden beloond... Dikke knuffel en veel liefsssss
Jaaaa kippevel filmpje ... Vooral die man oh god... ik denk dat mijn mannetje ook zo zou reageren Manlief wilde al meteen aan de kids ik wilde nog genieten, leuke reisjes maken sparen voor een eigen huis etc. etc. Achteraf vond ik dat ik veel attitude had. Spijt van en op mijn depri dagen denk ik goh als ik 5 jaar geleden was begonnen dan had ik het traject al achter de rug . Maar helaas kun je niet in de toekomst kijken... En heb je last van zwangerschapskwaaltjes of dat niet... Hoop het niet in ieder geval. Ben benieuwd hoe je je voelt... Liefssss
Goeiemorgen allemaal Bedankt allemaal voor de lieve woorden weer. Wat is het toch fijn dat dit forum er is om elkaar te steunen en begrip te vinden zonder uit te hoeven leggen Ja Nena ons geduld wordt zwaar op de proef gesteld maar zolang er kansen zijn, is er hoop. Bidden dat onze grootste levenswens gauw waarheid is! ♡♡♡ Happy ons is gezegd dat we 6x iui mogen doen, maar ze heeft wel van begin af aan gezegd dat ze ivm mijn leeftijd op tijd aan wil melden voor ivf als we dat willen doen. Vandaar Dat het vorige ronde en nu dus zeker weer ter sprake is gekomen. De oorzaak is onbekend. We zijn af en aan al zo'n 13 jaar bezig met onze kinderwens met uitzondering van periodes van ziekte. Ik heb altijd gezegd dat ik nooit vruchtbaarheid behandeling zou doen.....tja en nu zoveel jaren later toch de mmm soms is het goed je meningen bij te stellen en naar je gevoel te luisteren
Ja Happy precies... soms Denk Ik ook wel waren we maar veel eerder van gedachten veranderd en de mmm ingegaan. Maar dan weet ik ook dat ik toen niet zo gezond was als nu en toen niet de persoon was die ik nu ben enz. Ik sta nu sterker en bewuster in het hele proces dan ik toen geweest zou zijn. Alles heeft z'n tijd en dit is onze tijd
Hallo We zijn de dagen aan het af tellen ....donderdag de eerste echo !! We zijn zo benieuwd hoeveel er zijn blijven plakken ....ik dacht gister van stel dat er 1 embryo niet goed is in genesteld of zo dan had ik toch iets van een bloeding moet hebben of niet ? We hopen op een mooie echo en dat alles goed is met ons kleintje of kleintjes want dan gaan we het ook aan de familie vertellen er zijn een aantal die het al weten . We zijn alle twee heel benieuwd over de reactie's en heleboel hadden het vast niet verwacht ook gezien onze leeftijden maar we staan er zelf voor de volle 100% achter ! Vorige week de eerste buikfoto gemaakt maar ja ik ben niet een van de slankste weet niet of het al een beginnend buikje is of ..... Liefs
Heyy meiden Spannende tijden voor jullie Bia ik hoop dat je een mooie insiminatie tegemoed mag gaan woensdag!! Met veeeel zwemmers ookal zegt dat ook niks er hoeft er maar 1 zn best te doen je eitjes zijn wel snel gegroeid en dat was toen bij mij ook de laatste keer! Jullie hebben het over jullie leeftijden maar wat is die dan? Ben wel nieuwschierig naar hihi Ik zit een beetje met een dillematje werk in de thuiszorg en kom bij clienten die roken en nou is er een verschil tussen 1 sigaret of 6 stuks terwijl jij erbij zit..dat laatste is van toeoassing ik moest er vanmorgen ook weer naartoe en ben er kotsmisselijk weg gekomen nou was ik alwel beroerd vanmorgen maar van sigareten rook word het niet echt beter donderdag moet ik er weer naartoe heb mijn leidinggevende alwel erop aangesproken en ze was heel erg begripvol en als het niet dat ik dat echt moet aangeven maar zou het ook kwaad kunnen voor de kleine?wat denken jullie?? Gezond is het nooit..maar het is 1.5u kang dat je in die damp zit bah! Ik vind het lastig en wil niet zeuren Ook hier begint mijn buik te groeien hoor het zijn je darmen decembergirl want de kleine is nog maar ongv 2 a 3 cm..je buik maakt vast ruimte voor de kleine. Kop op he dames zet em op!!! Hopelijk heb jij Nena ook weer meer duidelijkheid vandaag!!! Idd indrukwekkend filmpje he En waarom doe je jezelf zo veel pijn aan als je naar al die kraambezoeken moet en er niks over zegt. Ik was er op ten duur zo klaar mee!!! En als er weer iemand om begin te zeuren wanneer wij nou eens aan de beurt waren was ik heel erg snel klaar en antw gewoon met...Ja..het moet ook maar lukken he!! Men weet meestal niet wat ze zeggen en wat ze jou als persoon mee raken. Ik was een open boek in de hele behandeling en vond het enorm fijn kreeg er veel begrip voor terug probeer het maar eens en maak van je hart geen moordkuil. Liefssss
Hoi meid 27 Nee heb nog geen duidelijkheid Het is nog niet doorgebroken misschien morgen En ik zou niet bij rokers gaan zitten want jij rookt ook mee dus als je het mij vraagt vind ik het heel onverstandig hoor Liefss knuffel
Hoihoi Ik ben 42 en mijn vriend is 49 ....dus ja dat zou voor sommige een reden zijn om niet zo positief te reageren op het nieuws dat we zwanger zijn . Ja ik denk ook niet dat het al een beginnend buikje is maar ik ben nu voor de tweede keer zwanger en ik las dat je dan wel sneller kan zien dat je zwanger bent . Liefs
Sowieso hallo allemaal =) erg leuk om hier steun te zoeken en te vinden en ook die te geven aan anderen... Bia74; heftig traject bij ons ook 6x IUI besproken. 13 jaar bezig is niet niks =( arme schat. Klopt helemaal wat je zegt, je verlengt je grenzen toch wel weer. Ik hoop dat je geen IVF traject in hoeft en dat je binnenkort een mooie test in handen mag krijgen... Meid27; Ik heb het in het begin emotioneel heel zwaar gehad. Het eerste jaar heb ik zelf niemand iets verteld omdat ik er natuurlijk vanuit ging dat ik het ging vertellen wanneer ik zwanger zou raken. Ik moest het zelf nog verwerken toen wij de MMM. En het gaat zo snel. Ik heb 3 vriendinnen verteld dat wij al een tijdje aan het proberen zijn maar dat het niet wil lukken en voor onderzoeken bezig zijn. Het voelde gewoon niet goed om te vertellen dat ik weer ongesteld werd dat ik voor een echo moest dat ik een HSG heb gedaan die verkeerd is gegaan. Ik voelde mij gewoon !@#@#@. Het luchtte niet op. Ik weet ook niet waarom. Onzekerheid ? Machteloos?? Het voelt alsof ik gefaald heb. Ik dacht dat het hielp als ik er eerlijk en open over ging praten. Sindsdien praat ik er ook niet meer over. Enne betreft het roken; 1,5 uur is lang. en als dit nog wel 5 maanden door blijft gaan lijkt mij niet verstandig.. ik zou maatregelen nemen voor je zelf en je kleine baby.
Hoi Nou ik kan vanaf vandaag weer verder het is doorgebroken Ik ben er wel blij om dat ik niet zo lang hoef te wachten Liefsss
Hallo meiden Ohhh nog 2 dagen en dan eindelijk de eerste echo ....ben zo gespannen en een humeur je kunt maar beter niet bij me in de buurt zijn haha .... Heb een kort lontje op het moment dat zegt ook mijn vriend maar zegt hij ik kan het wel van je hebben op het moment maar ik voel me er wel erg rot bij !! Liefs
Hey Nena. Ik snap wat je bedoelt... aan de ene kant gewoon mega balen en aan de andere kant weet je nu wat je aan toe bent en kun je je mentaal gaan voorbereiden op de komende iui. Sterkte meid xx knuffel voor jou Ja decembergirl begint op te schieten voor jou. We zijn heel benieuwd naar je foto! Meid27 ik zou ook gaan overleggen of je tijdens de zwangerschap een ander rookvrij adres mag. Lijkt me geen ver gezocht argument toch Ja Happy het is een intensief proces waar veel bij komt kijken. Op een gegeven moment leer je wie je wel en wie niet in vertrouwen wilt nemen. Ik word dit jaar 41 en manlief 49. Time is ticking zeggen ze dan. Idd wat decembergirl ook zegt, er zullen altijd mensen zijn die het 'veroordelen' of rare vragen gaan stellen. daar probeer ik zo min mogelijk mee bezig te zijn want die weten niet wat het inhoudt en hebben ws zichzelf nooit druk hoeven maken over een kinderwens.... Daarom hebben wij ook bewust gekozen om te selecteren wie we het verteld hebben en wie niet. Ik zit niet te wachten op oordelen of angsten van andere mensen. Wij volgen ons ♡ want dat klopt!
Hoi Nena, erg dubbel.. maar de onzekerheid is vaak het ergste. hoop dat je nu weer met heel veel moed en succes de volgende IUI in mag gaan! En vergeet niet bij ons kun je je ei kwijt , wij zullen je steunen .. veel succes dikke knuffel Decembergirl: dat gaat snel he! Ben ook echt benieuwd na jou eerste echo. Zo spannend allemaal! Enne rot he die hormonen Bia74: Ja heel herkenbaar! Ik wil het ook niet aan jan alleman vertellen. Enne die stomme adviezen , allemaal leuk en aardig maar die zijn pijnlijk! Zovan 'probeer er niet zoveel mee bezig te zijn, want dan lukt het inderdaad niet' aaarghhhh of 'misschien helpt een vakantie of minder werken' ( yeah right! ) Van een weekendje ibiza krijgen wij zeker een paar extra miljoen zwemmers en hele mooie eitjes als dat zo was dan lag ik daar ieder weekend... En alles bij elkaar hebben wij net als jullie ook selectief mensen uitgezocht die we het wel hebben verteld, en voor de rest is het iets tussen mij en mijn mannetje... En fijn toch dat wij hier ook steun kunnen zoeken bij elkaar. Liefsssssss
Idd happy wat kunnen sommige mensen domme antwoorden geven he! Of...goh..wij hoefden de onderbroeken maar tegen elkaar aan te houden en we waren zwanger..grrrrrr!!!! Ja wat heb je daar nou aan?! Helemaal niks! En idd als een vakantie hielp hadden we al een elftal want we gingen vaak zat! Sommige mensen weten gewoon niet wat ze zeggen en zijn gewoon zooo niet tactisch daarin! #frustratie op den top! Succes bia morgen!!! Liefsss
Hey meiden Ja het is goed doorgebroken vandaag dus ik denk donderdag of vrijdag iui we gaan er weer voor lekker mij. Eigen weer vol proppen met chocolade mmm lekker en magnums mmmmm heerlijk is dat dan hé pfff Liefsss