gekkk van het wachten....

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door meid27, 23 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey happy1234
    Nee ik krijg geen follikelmeting ik moet alleen testen he
    Als ik een stilstaand smily heb moet ik gelijk bellen en dan heb ik ochtends iui ik ga beginnen maandag met testen want krijg mijn eitje altijd heel snel vandaar
    Xxx

2. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Hallo

Dankjewel ....als alles goed is gegaan dan ga ik zeker een foto plaatsen !

Wat fijn dat de iui goed is gegaan en nu hopen op een mooi resultaat !

Liefs

3. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ennnnn decembergirl hoe was het???

Ik heb vanmorgen gesprek gehad met die enne rokende cliënt en ze was eerst heel mee levend en later zei ze moet je maar in de keuken gaan zitten of in de woonkamer ik dacht echt jaaa daaaagggg en als er visite komt ochtends en die rookt ook nog eens houd ik het echt niet uit daar!!

Ik heb het terug gekoppeld aan mijn leidinggevende en zei gaat ermee overleggen met een andere leidingevende of de zorg voor mij daar gestopt kan worden.
    Ik vind het wel vervelend voor de andere collega's maar hun zelf niet hun begrijpen me volkomen GELUKKIG!!

@Bia fijn dat de insiminatie goed is verlopen!!
    Lekker afleiding zoeken en je ding doen!!

Liefsss

4. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Happy we hebben het aan de meesten verteld dat we zwanger zijn! Zo leuk die reacties veel mensen weten ook dat we er 5jr op hebben gewacht en hun reactie is dan ook echt onbeschrijfelijk zo gaaf!!
    Mijn nichtjes hebben we het afgelopen zaterdag verteld 2 dametjes van 5 jr 1 van 3jr en 1 van 4jr nouuu ze vonden het maar wat wonderlijk dat dat in hun tantes buik groeide ik liet de echo zien en ze kwamen niet verder dan een navel haha! Echt geestig..uiteindelijk toen ik zei dat ik een baby in de buik had waren ze verbaasd en keken per direct naar mn buik mooi om te zien..en mn oudste nichtje zei heel wijs ben je daar dan wel blij mee dan? En wou je dat ook wel graag een baby?? Haha kindertaal ik hou dr van!!

5. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Bekijk bijlage 456338 20150507_170016.jpg

Een prachtige echo vandaag een mooi kloppend hartje en zelfs gehoord . 27 mei de volgende echo ....

Was erg ontroerend om het te zien dat er een klein mensje in mijn buik zit !

Liefs

Bijgevoegde bestanden:

6. wensje2010

wensje2010 Actief lid

11 jan 2010
    183
    2
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd meid wat leuk om te zien. Wat zal jij opgelucht zijn. Geniet ervan !! Hoever was je volgens echo?

Nu ik nog aanstaande dinsdag lijkt nog ver weg

7. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd decembergirl

8. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Volgens de echo 8 weken en 2 dagen .....
    Ja we zijn erg opgelucht mijn vriend zei de hele tijd na de test eerst zien en dan geloven !

9. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Dankjewel .....hoop dat het voor jou ook allemaal goed gaat komen !!

10. wensje2010

wensje2010 Actief lid

11 jan 2010
    183
    2
    18
    NULL
    NULL
    Herkenbaar mijn man zegt dat ook . Wordt er nerveuzer van. Maar is eigenlijk ook wel zo als je eenmaal gezien hebt kan je weer gerustgesteld zijn.
    Op naar 12 mei

11. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mooi!! Gefeliciteerd, goed nieuws 😄

12. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    decembergirl Wauww leuk!!! mooi dat alles goed is gegaan. Lijkt mij ook een bijzonder moment. Van harte gefeliciteerd nogmaals. Geniet er saampjes van

Nena Oh ik moest in eigen cyclus ook gewoon voor een follikelmeting komen.. en iui starten wanneer ik een smilie kreeg. Vond ook een beetje apart maar een extra controle kan nooit kwaad....

Meid27 Haha leuk leuk leuk! Vooral kindertaal inderdaad. Kinderen zijn zo goudeerlijk. ontzettend geinig. leuk om het iedereen te vertellen en al helemaal na 5 heftige jaren.
    Trouwens de uitzending van koffietijd van afgelopen zaterdag bedoel je..? zal even nog eens kijken heb even op het werk vandaag snel gescrold maar kon het niet zo snel vinden. Ben erg benieuwd.

Liefssxxx

13. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Superrrr mooi decembergirl! !!!

Nee ik bedoel de uitzending van woensdagochtend happy ;)

14. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    Gefeliciteerd Decembergirl!!! Hele mooie echofoto en nu lekker gaan genieten en iedereen vertellen hihihi lijkt mij ook echt het gaafste van het hele proces :D

Nu nog even lekker rustig weekend Nena en dan gaan de duimen voor jullie ook weer draaien! ;) Spannend weer hè. Wat een lieve zoon heb je ja, mooie en lieve reactie van hem. Fijn dat je zoveel steun hebt in je omgeving toch. Maar we gaan ervoor hè meid!

Voor jou begint nu ook op te schieten Wensje2010! Spannend. Heel veel plezier alvast met de echo :)

Idd Meid27, kindertaal :D de mooiste taal ter wereld hihi. Zo oprecht en recht door zee. En super grappig ook natuurlijk hahaha.

Succes met testen Happy ik hoop dat er een big :D te zien is vandaag. Toi toi toi

Zijn de zwangeren onder ons al wezen shoppen??? :p

Hele fijne dag meiden, ik ga vandaag genieten van mijn neefje :)

15. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey bia74
    Ja ik ga het weekend effe lekker mijn gedachten opzij zetten
    Effe lekker genieten met mijn gezinnetje pff echt effe nodig
    En maandag gaat het weer beginnen hoe voel je je bia
    Ik ben ook echt aan het duimen hoor meid voor je hoop dat we allemaal een positieve test in handen krijgen
    Xxxx

16. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Hoi dames ,

Ben vandaag bij de gynaecoloog geweest. Hormonen slaan goed aan. 1 ei van 16-17mm. Vandaag menopur en morgen pregnyl. Maandag begint mijn iui. Iets eerder dan verwacht.
    Daarnaast 2 daags testen om een mogelijke spontane eisprong niet te missen. Ik begin echt bijwerkingen te krijgen van menopur. Heb zo last van hoofdpijn. Misselijkheid en ben zo ontzettend moe. Dezelfde klachten als toen ik de pil slikte. Dus ben erg blij dat ik nog 1 dag moet.

Nu hopen op een aantal goede zwemmers van manlief. Ik wil echt geen ivf. Ik ben daar zo emotioneel niet klaar voor.

Willen jullie asjeblieft voor mij duimen.

Bia74 en nena zal ook dik voor jullie duimen. Hopelijk kunnen wij binnenkort praten over onze zwangerschapskwaaltjes. Die nemen wij natuurlijk graaaaaag voor lief.

Liefs xxxxxxx

17. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey happy1234
    Natuurlijk ga ik hard voor je duimen heel hard ik zal maandag ook een kaarsje voor je aansteken misschien breng het geluk
    Wel lekker snel nu al maandag ik einde van de week hihihi
    Komt goed meid xxxx Knuffel

18. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ontzettend spannend Happy!
    Heeeeel veeeel succes alvast voor maandag!!

Mijn duiken draaien zeker voor jou!

Zet em op!!

Liefssss

19. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Wat zijn jullie toch lieverdjes echt bedankt. Dikke knuffel.

Ik moest van de gynaecoloog 2 x daags ovulatie testen gebruiken. Dit dus vanochtend gedaan. En ja hoor, heb een positeve LH piek op mijn ovulatietest. Door de hormonen zo vroeg dit is dag 10 terwijl ik altijd op dag 13/14 een positieve test heb, ligt vast aan de hormonen... Hebben jullie hier ook ervaring mee?

De Gynaecoloog maar even opgebeld en die belt mij zo terug.
    Ik denk dat het dan morgen word. Pffff mijn lichaam gaat nu gewoon zijn eigen weg.

Hoe gaat het verder met jullie, nog plannen voor moederdag bijvoorbeeld? Ja Bia74 vroeg ik mij ook af; mei27 heb jij al wat leuks geshopt!! Haha zo ontzettend cute.

Liefs xxx

20. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey happy1234
    Super spannend dan meid ik ga heel hard mee duimen succes
    Xxxx