Ze moet niet moeilijk doen, alsof zij er gaat liggen. Sorry hoor maar sommige zijn echt kokosnoten. laatst had ik ook zo eentje ' zucht zucht zucht ja het is zo druk!' Ik dacht echt van ' oh ik zal mijn ei wel even op pauze drukken' pfffff wat moet ik daar mee. Maar goed, straks word je terug gebeld en vrijdagochtend is ook nog wel goed. Beste is binnen 24 tot 36 uur.
Ja daarom ik vond haar echt erg want weet zeker als ik mijn eigen arts had die had dat gelijk voor mij gedaan dus hoop wel morgen eigenlijk want dat zou wel het beste zijn toch
hahahah Kokosnoot die hou ik erin!!!! ja sommige assistentes zittend aar alleen om te ZUCHTEN zeurders idd moeten hun daar liggen NEE! en idd de pauze knop was wel handig geweest...
Nou ze hebben gebeld En ik krijg vrijdag iui echt belachelijk gewoon ik heb weer verdriet ik zei ook al en als het nu geweest is dan ja ja je moet smorgens testen en niet smidsgs want als je deze test niet gedaan had had je het ook pas smorgens geweten dus morgenvroeg bellen en afspraak maken vrijdag iui ik zeg een lh piek is toch een lh piek echt erg weer dit
Wat raar nena! Maar hoef jij dan geen pregnyl te spuiten? Jouw eitje springt wel vanzelf? Ze hebben mij verteld dat na de pregnyl het eitje tussen 24 en 36 uur springt en na de sprong nog 24 uur bevruchtbaar is. Dus als je nu je piek hebt, dan op z'n vroegst morgenmiddag de eisprong en vrijdagmiddag uiterlijk de bevruchting. Dus dan zit je nig safe als je vrijdagochtend geïnsemineerd wordt. Toch? Wij zijn zelf bezig met OI, dus geen inseminatie. Als ik een volgroeide follikel heb, krijgen we huiswerk. Veel huiswerk, maar het is voor een goed doel. 😃. Ik moet ook erg lachen om de opmerking kokosnoot, ik hou m er ook in!
Hoi manonmama Ja het ziekenhuis zei ook dat het nog wel safe is ja maar ben gewoon bang dat ik te laat ben snap je Nee ik gebruik geen hormonen meid ik doe het in mijn eigen cyclus vandaar maar heb gewoon verdriet dat dit zo moet gewoon ik maak altijd wel iets mee hahaha maar ja kan er nu niks aan veranderen
Hey nena wat balen zeg kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt. Die angst om 'te laat' te zijn heb ik ook een keer gehad. De reactie van de assistente is absoluut niet leuk maar misschien helpt het je voor nu toch om het wel zo te zien als je idd morgenvroeg pas getest had dat je dan deze spanning niet gehad zou hebben en je voor je gevoel wel op tijd bent. Niet dat ik veroordeel of niet goed vind dat je getest hebt vanmiddag hè begrijp me niet verkeerd! Maar puur omdat je er nu niets aan kunt veranderen aan het tijdstip maar om zo te denken misschien wel het spanningsniveau omlaag kunt brengen. Op zich komt het wel goed uit dat je nu vandaag samen je huiswerk kunt doen en dan vrijdag de iui. Is beste toch om er twee dagen tussen te hebben zitten? Hou je taai meid en gooi de negatieve energie van je af zou zonde zijn. Ik heb er vertrouwen in dat je op tijd bent met de iui. Hele dikke knuffel voor jou. Ik zou meer voor je willen doen maar ja.... xxx Wat is het toch iets om zo afhankelijk te zijn van anderen hè natuurlijk het is geweldig dat het er is en kan allemaal maar al die onzekerheden enz enz pfffff
Hey bia74 Ja idd zo ga ik het maar bekijken dus op naar vrijdag Ik hoop dat ik nog op tijd ben maar zoals iedereen zegt zit ik nog safe Dus ga maar veel duimen draaien Knuff xxxx
Hoi Nena, Mijn excuses als ik je verdrietig heb gemaakt door mijn advies op te volgen. Ik wilde je alleen adviseren en vooral niet overstuur maken. Het komt echt goed. Weet je als het goed is heb je morgen nog steeds zo'n smilie. En bij geen smilie betekend niet dat je ei pats boem letterlijk op je schoot ligt. Zoals manonmama zegt; duurt nog 24 uur. Zo vind het zaadje sneller het eitje. Bij ons is het anders je belt wanneer je een LH-piek hebt. wanneer je test is helemaal niet relevant. Ik vind de reactie van die kokosnoot echt walgelijk voor woorden. Het komt bij mij neer als ; doe maar gewoon alsof je het niet weet. Ik heb ook weleens geen smilie meer gehad , voordat ik in de stoel lag en de gyneacoloog zij dat dit geen probleem was. Het is dan niet over of te laat. Het komt echt goed lieverd. Ik zit ook nog steeds op een wachtlijst voor een HSG, die vorige keer mislukt was. met bedenkingen van mijn gynaecoloog of het wel goed zit. Het is overal gewoon anders en dat maakt het ook moeilijk. Waar de een een profijt van heeft , heeft de ander een nadeel en andersom ook. Dikke knuffel xxxx
Lieve happy1234 Ach meid toch ik weet dat je me alleen maar wilde helpen hoor en dat vind ik ook super lief maar ik werd gewoon verdrietig om die kokosnoot echt verschrikkelijke vrouw ik kwam er ook echt niet tussen Maar goed we hebben net een beetje zitten rekenen ik ga gewoon morgenvroeg klussen en dan vrijdag iui probeer ik wel zo vroeg mogelijk daar te zijn dus als je rekent zit ik nog wel safe dus komt goed ik moet van mijn man gewoon positief blijven dat is het beste maar soms is dat wel moeilijk hahah Hier van mij een knuffel meid xxx
Nena Oh gelukkig maar. Knuffel terug. Ja, dat snap ik goed. Het is ook allemaal wat he. Net als wat bia zegt dat afhankelijk zijn van mensen. Het komt goed. Lekker vrijdag vroeg heen en dan ga ik hard voor je duimen! Ik heb vertrouwen erin dat het goed komt. Ben zonet snel naar de stad geweest. even verwend worden met een geurtje, leuk zomerjurkje en een broek. Daarna een bak vol bonbons gekocht. Alleen omdat wij dit gewoon verdienen! Moeten wij gewoon vaker doen! Ik begin te vergeten hoe het hiervoor allemaal was.... pfffff ontspanning..?? Hmmm wat is dat ookal weer xxxxxxx
Ja je heb groot gelijk lekker je eigen verwennen Lekker hoor bonbons ga ik ook lekker doen en ja zeker we verdienen het dik en dubbel ik hoop dat iedereen mee duimpjes voor me doen draaien hahaha
Maar dan snap ik je veel beter. In je eigen cyclus is je eisprong minder gecontroleerd, dus dan wil je het zeker niet op het laatste moment aan laten komen. En natuurlijk mag je verdrietig zijn, maar wie weet, is het deze ronde toch raak! Het is nog niet mislukt, probeer er positief in te staan! En als je ei iets eerder springt dan de inseminatie, heb je gewoon meer kans ook jongen! Leuk, lekker voetballen en stoeien met een lief manneke! 😍
Hoi manonmama Dank je voor je lieve woorden Ik hoop dat je ook met me mee duimt vrijdag wie weet ja ik probeer positief te blijven en moet ik ook van mijn vriend hahha dus op naar vrijdag en morgenochtend weet ik hoe laat Liefsss knuffel
Ja zeker ga ik voor jou duimen Nena. Gaan jullie nog wat leuks doen met hemelvaartsweekend? Liefs xxxx
Nee wij gaan lekker rustig aan doen hahah effe lekker van elkaar genieten misschien lekker barbecue aansteken lekker wat eten we zien wel hahha dank hé dat je met me mee duimt Knuffel
Ja is ook belangrijk. Rust pakken. Lekker barbecuen! Goed idee om dat ook te doen als het mooi weer wordt.
Nena! Hoor hier draai ik duimpjes voor jou meid! En morgenavond brand er een kaarsje voor jou! Ontzettend veel succes vrijdag en veel klusplezier Knuffelll xxx liefsss
Goeiemorgen ladies Nena Hoe gaat het met je? Beetje kunnen slapen? Heb je vanmorgen ook nog getest? Het komt goed meid en wij gaan Megaaaaaa duimen en kaarsjes branden voor jou en je man! ♡ Happy je bedoelde het idd met alle liefde goed en daar zal ook niemand hier op dit forum aan twijfelen. We willen elkaar helpen, steunen, troosten, feliciteren enz Geweldig mooi toch Een mooie ontspannen gezellige dag vandaag allemaal! Liefs xxx