gekkk van het wachten....

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door meid27, 23 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jonge vrouw

17 feb 2015
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was vandaag werken en kon daarom niet eerder reageren.
    Meid 27 wat erg Echt super balen! Ik moet morgen ongesteld worden, dat is 14 dagen na Iui Ik heb steeds het idee ongi te moeten worden. nu het bij jullie niet gelukt is ben ik ook bang morgen ongi te worden. Ik kan dan s' morgens een test doen, maar de teleurstelling is zo groot als je maar 1 streepje hebt... misschien dat ik daarom nog maar even afwacht.
    Ik begrijp goed dat je geen vertrouwen meer hebt in Iui Meid 27 De teleurstellingen zijn steeds zo groot, En als je in het behandel cirquit zit heb je ook andere verwachtingen dan als je thuis klust.

Nena waarom zie je zo op tegen de hormonen? Heb je eerder er zoveel nare bijwerkingen van gehad?

2. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meid 27
    Ik weet die teleurstellingen zijn echt niet leuk Nee
    Echt ik loop ook al zo lang met die teleurstellingen
    Bij mij is het nu doorgebroken dus ben wel eerder ongesteld geworden
    Bleeee ik heb nu gonal gehad en die moet ik op 75 zetten en heb pregnyl gehad
    Dus maar hopen dat ik het aan kan
    Ja jonge vrouw ik heb heel lang geleden dit ook gehad en toen kon ik het niet aan vandaar dat ik me wat druk maak
    Dus op naar de volgende de ronde
    Dus je gaat morgen testen spannend

Meid 27 hoe is het nu met je want kon pas laat te reageren zo druk vandaag en dus ook nog ongesteld bah dus hoop dat het nu wel iets beter met je gaat
    Liefsss knuff

3. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo meiden heeft er iemand nog nieuws of een test gedaan
    En hoe gaat het met jullie
    Liefsss

4. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heeyy hoi hoi
    het is hier nu mennes geworden helaas!!!
    begrijp er niks van waar gaat het mis.
    ik vermijd stress eet gezond en beweeg genoeg.
    doe aan waterpolo en daar deed ik na de insiminatie al even niet aan om een risico uit te sluiten nou helpt dus ook niks.
    moet ik handstand gaan doen ofzo hahahaha pfff ongelovelijk.
    gisteravond kwam manlief thuis en barstte ik in tranen uit bah wat was ik verdrietig.
    maar vandaag gaat het wel weer hoor.

Maandag zal ik eens bellen voor poging 4 en een evaluatie gesprek planning met de arts.

Hoe is het met jullie verder?
    jonge vrouw geen bloed geeft moed!!!!

Liefssss

5. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meid27
    AAA wat erg voor je ja ik was ook heel verdrietig hoor had ook goede
    Hoop ik weet ook echt niet waar het mis gaat leef ook gezond
    Ja echt raar is het ik heb ook veel gehuild we hopen maar dat het een keer goed komt ik ben nu 36 dus mijn klokje tikt toch wel een beetje pffff maar we gaan samen naar de volgende ronde meid
    Maar ben blij dat het iets beter met je gaat

Liefsss knuff

6. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Meid 27 spuit jij ook gonal-f?

7. Jonge vrouw

17 feb 2015
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vannacht wakker geworden van de hevige buikpijn. En ja... ook hier is het zoals meid27 zegt "menens" :(
    Heb geen chocolade gegeten maar een heerlijke boswandeling gemaakt, het was zo'n prachtig weer! Nu is het bij mij ook weer gezakt en kan ik me morgen weer voorbereiden op ronde 2
    Ik spuit puregon en ben 37

8. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heeyyy Dames

Nou wat akelig jonge vrouw he!
    al die stomme tegen slagen iedere keer!
    ik hoorde vandaag ook op dit forum iets over een koude baarmoeder moet je maar ff googele heel appart!!
    ik spuit vorige cyclus 100eh puregon en pregnyl voor de eisprong vraag me dan ook af of dat wel voldoende is.
    ik ga het morgen allemaal vragen want ergens gaat het mis lijkt mij maar waar!?
    ik drink niet ik beweeg genoeg en eet gezond nou ik snap het niet.
    gewone stellen doen er ook een jaar over weet ik maar toch we zijn met iui toch echt heeeel wat dichterbij resultaat dan....lijkt me...

Ik laat het jullie weten Als ik meer te weten ben gekomen morgen de echo om te kijken of alles rustig is zodat we kunnen beginnen aan ronde 4.

Hoe is het verder met jullie??

Liefss

9. Jonge vrouw

17 feb 2015
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    #49 Jonge vrouw, 3 mrt 2015
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2015
    Vandaag weer uitgangsecho gehad. Had toch al spontaan een ei ;) En vanavond beginnen met spuiten weer. Dosis is verhoogd naar 100 eh.
    Ook moet ik nu een HSG foto laten maken om de doorgankelijkheid van mijn eileiders te onderzoeken. Want na 2 jaar wilt het bij ons nog steeds maar niet lukken.... Dus toch wel fijn dat er toch verder gekeken wordt naar een mogelijke oorzaak!
    Op dit moment is ons vertrouwen in de kans van slagen van de IUI erg gedaald. Niet doordat het nu niet gelukt is, maar de behandeling op zich. Het is denk ik niet veel anders dan dat je het zelf probeert, alleen de hormonen kunnen helpen. Want ik had zonder behandeling ook eitjes en een goede eisprong en een super regelmatige cyclus. :(

Hoe is het bij jou verlopen Meid27? Begin jij ook vanavond met spuiten?
    Wat zei je arts? Kon hij je gerust stellen?
    En hoe id het met jou Nena? Ben jij ook al begonnen met spuiten en hoe gaat dat?
    Wel leuk dat we alle 3 ongeveer gelijk op lopen. Ik moet zaterdag weer terug voor controle en dan hopelijk begin volgende week iui

10. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wow Jonge vrouw dan ga jij al heel snel zo snel ga ik nou nooit ik ben idd vanmorgen weer geweest hun kunnen mij ook geen verklaarbare reden geven waarom het niet lukt. Ik moet nu 100 plus 1 tikje puregon spuiten volgende week woensdag weer terug komen.
    heb je al eens eerder zown hsg foto laten maken?
    ik heb het 3 jaar geleden ofzo eens gehad doet geen pijn maar is beetje een raar gevoel ik kreeg toen smiddags wat last van krampen.
    ik hoop dat je zaterdag al goed nieuws krijgt!!

Liefss

11. Jonge vrouw

17 feb 2015
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh dan ben ik wel snel al denk ik :D Ik hoop volgende week woensdag op zijn laatst op een IUI.
    Nee zo'n HSG foto heb ik nog nooit gehad. Ik ben niet zo van de pijntjes, maar "google" heeft me wel bang gemaakt. Bij sommigen blijkt het toch wel een erg pijnlijk en naar onderzoek te zijn.
    Maar ik denk niet zo erg als de IVF punctie, dus denk ik daar maar aan :cool: Dan zal het wel mee vallen.

Gaan jullie voorlopig dan nog gewoon door met IUI Meid27 ? Ik zit een beetje op hete kolen ivm mijn leeftijd. Ik hoop dat het wondertje me snel gaat verrassen :D

12. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jonge vrouw hoe gaat het nu met je??inmiddels alweef verder?

En met de andere meiden hoe gaat het?

Wij zitten in ronde 4 en als deze niet lukt 31 maart gesprek met de arts.
    maar eerst een mooi ei zien te maken wiensdag hiervan controle ben benieuwd.

Succes allemaal

13. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden
    Effe een update
    Ik heb morgenvroeg mijn 2 de iui om 11 uur dus gaat weer spannend worden Ik heb een gesprek met de arts gehad ik heb besloten om geen hormonen te gebruiken ik ga het mezelf niet aan doen
    Dus nu ga ik het nog een jaar doen hebben we afgesproken lukt het niet dat stop ik er mee dames dan is het niet voor ons weggelegd
    Ik heb een zoon van bijna 14 dus ja wacht ik wel tot ik oma ga worden
    Duurt nog wel een tijd hoop ik haha maar dit is onze beslissing en dan ben ik ook 37 dus ja de arts vond het zo knap dat ik dit besloten heb
    Maar hoop nog wel op een wondertje dus op naar morgenvroeg en dan weer op de wachtbank
    Liefsss knuff

14. Jonge vrouw

17 feb 2015
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Meiden
    Ik heb mijn verhaal tot zo ver bij iui 2015 geplaatst en niet hier helaas. Fijn dat het bij jullie tot zo ver helemaal goed gaat! Nena leuk dat je er weer bent, en wat een dapper besluit! Ik hoop en duim voor je dat het lukt binnen het jaar!
    Hopelijk een goede echo voor je Meid27! Op welke dag krijg jij gemiddeld Iui?
    Ik vertelde een pagina hiervoor dat mijn 1e Iui zo voorspoedig was verlopen en had gehoopt begin deze week ook weer Iui 2 te krijgen. Helaas heb ik een cyste van nu 25 mm Maar heb ook 3 follikels rond de 13 mm nu. Dus ik mag wel gewoon door gaan gelukkig. Tenminste tot zo ver. Woensdag moet ik ook weer terug want als alleen de cyste groeit en de follikels te weinig heeft het natuurlijk geen zin. Dus weer even afwachten en hopen dat de follikels door blijven groeien.

15. Jonge vrouw

17 feb 2015
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    En ik duim morgenvroeg natuurlijk voor je Nena!

16. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo zit weer op de wachtbank pfff

17. Jonge vrouw

17 feb 2015
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alles goed gegaan Nena?
    Ik hoop snel met je mee te mogen wachten! :D

18. Jonge vrouw

17 feb 2015
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    En meid27, hoe is het bij jou gegaan?
    Heb je al een mooi ei? ;)

Die van mij zijn vandaag 13 15 en 16 mm Allemaal 1mm gegroeid per dag.
    en de cyste is al 3,5 :$
    Morgen moet ik weer, Hoop dat die cyste zich een beetje koest houd! Ik wil echt een eisprong, ben nu zo dichtbij!

19. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Klinkt allemaal weer positief hier!
    Hoe is het nu jonge vrouw?
    spannend nena!
    ik zit nu te wachten tot ik aan de beurt ben voor een metting gisteren 1 ei van 16.5mm duszz we zijn er bijna!! Ik hoop zondag insiminatie.

Geen zorgen jonge vrouw collega van me had ook een cyste en 2 eitjes ze werd zwanger van een tweeling helaas is er 1 bevruchting niet goed gegaan maar de andere wel en ze is nu 18wkn zwanger houd moed!!

Succes!

Liefss

20. Jonge vrouw

17 feb 2015
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh dat klinkt heel erg hoopvol!
    Ik heb morgen IUI Omdat ze verwacht dat ik anders sowieso mijn eisprong krijg en ze willen natuurlijk niet te laat zijn.
    Hopelijk heb jij zondag Iui Dan kunnen we gezellig samen wachten haha. Welke cyclusdag zit jij dan Meid27?
    Ik hoop dat morgen de cyste ook mee springt, ik heb er nu wel last van :(
    Succes!

Deel Deze Pagina