Hoi bia74 Ja ga zo bellen om 10 uur voor morgen Ja ik heb nog wel angst dat ik te laat ben maar hij is in ieder geval nog niet gesprongen want dat voel ik wel Ja ik heb wel goed geslapen lekker effe blijven liggen hahaha en nu lekker onder dekentje op de bank
Heb je nog ovulatie test gedaan? Klinkt mij als een perfecte tijd voor de iui als ik eerlijk mag zijn. Hoe laat moeten jullie dan op lab melden?
Ja heb vanmorgen test gedaan en die was ook positief dus gelijk gebeld kreeg ik die kokosnoot weer whaaaaa
Ik denk echt dat het prima is Nena. En dat zeg ik niet om je maar gerust te stellen ik meen het puur vanuit mijn gevoel xx
Hihi zou wat zijn hè Nu lekker genieten van deze dag samen met je mannetje en lekker barbecuen enz Succes morgen meid ik denk aan jullie hele dikke knuffel en kus voor jou xxx
Ja dankje meid Ik ga het doen meiden ik leg morgen een bounty op haar bureau en maak een foto en die zet ik op dit forum als bewijs lachen meiden Super lief van jullie meiden ik hoop dat de duimpjes en kaarsjes gaan helpen kusjes voor jullie allemaal en een dikke knuffel
Hoi lieve meiden. Dank je wel Bia74. Het is inderdaad zo mooi dat wij hier steun aan elkaar hebben. Hoe is het verder met jou ? Heb je genoeg afleiding. Nog leuke plannen voor het weekend Nena, hahahaha bounty oh god die is goed. Nou die kokosnoot heeft je wel in de ochtend ingepland. Heeft ze toch even wat goeds gedaan. Ik heb lekker lang weekend vrij. Heerlijk uitgeslapen. Ben bezig met de slaapkamers even allemaal opnieuw inrichten. Heb dat nodig eens in de zoveel tijd. Ik heb trouwens een vraagje Heeft niets met zwangerschap te maken hoor. Maar waar bewaren jullie jullie schoenen ? Ik heb echt veel schoenen en heb al 2 schoenenkasten en boven nog 2 grote. Pfffff ben al aan het zoeken maar kan niks vinden. Meid27. Moet je nog werken of ook lekker heerlijk vrij ? Ik duim voor jullie nena en bia. Echt ik hoop het zo erg. Elke minuut van de dag Dikke knuffel xxxx
Meiden, ik ben weer een schoenenkast rijker Kan niet wachten om weer aan de slag te gaan... mijn droom is natuurlijk zo'n walk in closet van Khloe Kardashian. Maar goed dat gaat ons toch niet lukken hahaha
Hey happy1234 Ja erg he die schoenen allemaal ik heb dat ook ja Ja zo'n inloop kast wil ik ook wel ja en de lekker veel gevuld Hahahha jimmyshoo erbij en dg Chanel kleren Ja we weten het wel hihihihi Liefsss
Al mijn schoenen zitten in een dekenkist, en dan de tv erop, Hahsha! Ik heb ruim 50 paar killerheels, maar sinds m'n zwangerschap kan ik geen hakken meer hebben. Ik voel m'n bekken direct en ben m'n balans volledig kwijt 😢😢. Dus nu heb ik niet meer zoveel schoenen, Hahsha
Nena. Haha echt erg inderdaad. Jimmy Choo staat echt op mijn verlanglijstje. Die glitter suède nude kleur sandalen. Zo mooi ! ja wij weten het echt wel. Wij hebben gewoon een dure smaak Ooit als wij de loterij winnen dan kopen wij gewoon zon walk in closet met Jimmy choo. Louboutins, Manolo. Prada. Even wegdromen. Mssh gaan die rot dagen snel voorbij. Niks kan mij eigenlijks meer schelen. Als ik zwanger ben dan zal ben ik pas echt gelukkig 😢. een gezond kindje op de wereld. Van ons samen pfffff rotdagen wil wel weer gaan werken. Gaan de dagen sneller voorbij. Manonmama oooo ja idd ik heb een tijdje met mijn rug gezeten en kon geen killer heels aan. Nou op het moment dat ik het wel weer mocht was het echt een topsport hoor. Ik hou ook enorm van hakken. Komt later wel en anders zijn sleehakken ook heel mooi.
Hahahahha happy1234 Maar laat die droom maar varen toch heb ik liever een kindje hahah Als ik een kindje krijg ben ik zo gelukkig dat ik die luxe niet hoef hahah dat is het enige wat ik zo graag wil haha laat ik alles voor varen Liefsss
Hahaha happy1234 Wij hebben dezelfde gedachten als we een meisje krijgen geven we die jimmy choo en als we een jongetje krijgen geven we hem hugo boss schoentjes hahahahha
Ja inderdaad. Een kindje. Hahaha zon Hugo boss pakje. Zo schattig !!! Ja zo leuk Vind het ook zo schattig als die het zelfde polo aan heeft als zijn papa. Allebei strak in de Hugo boss kleding. Meisjes zijn ook leuk. Ben echt van de jurkjes en bling bling maar dan wel classy geen Roy donders ofzo
Ik denk nog niet dat mijn eitje gesprongen is Ik begin nu wel zenuwachtig te worden een beetje Dit is de eerste iui weer na mijn miskraam dus ja vind het wel spannend toch wel net lekker in de doch geweest nu lekker filmpje aan gezet met mijn twee mannen en dat het maar snel morgen is pff Liefsss